abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89126313
[afk=op]

Vergelijk de nieuwste blackberry modellen.

Officiele Blackberry Website
Blackberry App World
Vergelijk de toestellen.
Algemene Applicatie Site
Yourblackberry.nl - Blackberry Accessoires
Dealextreme.com - Onderdelen/Accessoiressen uit China
Wat De fuck is ping .nl
Hidden Menu's
Crackberry
Erg handige site. Worden veel reviews gemaakt, en word het laatste nieuws besproken over Blackberry toestellen, de laatst gelekte Beta OS'en, verschillende hardware en nog veel meer. Ook het forum is heel erg actief. Iedere Blackberry heeft zijn eigen sub-forum. En daarnaast zijn er nog sub-forums voor Thema's, achtergronden, 3th party apps en nog veel meer!
Blackberry Cool
Eenzelfde site als Crackberry. Heeft veelal hetzelfde nieuws, maar soms hebben beide sites toch aparte nieuwtjes die je niet op beide sites terug vind.
MyBlackberry
Een site vanuit Blackberry zelf, met verschillende apps, thema's, achtergronden en nog meer.

How to Reload the Operating System on a Nuked BlackBerry

Quicklaunch
Maak met behulp van Quicklaunch je eigen snelmenu, om zo snel toepassingen op te starten. $3,99
Windows Live Messenger
Altijd bereikbaar om te chatten op je blackberry dankzij de officiële Windows Live Messenger applicatie. Gratis
Twitter for Blackberry
De Twitter app voor blackberry van Twitter zelf. Werkt heel fijn. Gratis
Weatherbug
Een app voor het weer. Gratis Is er ook in een betaalde versie. $4,99

Het verschil tussen de Bold en de Curve serie.
De Bold serie is meer gericht op de zakelijke markt, ook in vergelijking met de Curve is die groter in omvang.
The Curve heeft over het algemeen een iets betere camera al is dit verschil de laatste tijd haast rechtgetrokken met de introductie van de Bold9700.
Daarnaast heeft de Bold in tegenstelling tot de Curve beschikking over 3G.

Wat is PayPal & hoe betaal je met PayPal?
PayPal is het grootste bedrijf ter wereld dat zich heeft neergezet als een tussenpersoon voor online betalingen.
Om een PayPal te kunnen gebruiken moet je eerst je bankrekening koppelen aan Paypal.
Om verifiëren dat de rekening van jou is krijg je na regristratie 2 micro stortingen(van een paar cent) op je rekening welke jij vervolgens moet invullen op de website van PayPal.
Hierna kan je simpel vanaf je Blackberry applicaties kopen door in te loggen met PayPal. PayPal zal het bedrag vervolgens van je rekening afschrijven

Vorige topics: [1]-[2]-[3]-[4]-[5]-[6]-[7]

Deze [afk=OP]Openings Post[/afk] staat hier en er word van je verwacht dat je bij de 300ste post deze [afk=OP]Openings Post[/afk] ook gebruikt.

Heb je nog opmerkingen of toevoegingen? Stuur Antony1989 of Tazar_Yoot even een PM ;-)
[/afk]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89126338
Laatste post:

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Na 15 weken nog mijn Bold niet terug na reparatie.. Schijtverzekering.. Dus 1 tip verzeker hem niet bij pro-assist!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89126889
quote:
1s.gif[b] Op donderdag 25 november 2010 09:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Na 15 weken nog mijn Bold niet terug na reparatie.. Schijtverzekering.. Dus 1 tip verzeker hem niet bij pro-assist!
Sterkte!
Wat zeggen ze als je belt?
All management is Strategic Management.
  donderdag 25 november 2010 @ 16:33:48 #4
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_89140402
hmm hoi:D
  donderdag 25 november 2010 @ 18:40:06 #5
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_89145642
weird. ik was uit de fok! bbm group.. en had een request? heel raar. maar in elk geval, ik heb die req even geaccepteerd en zien what's happen!
pi_89146459
Weet iemand hoe je themes van crackberry installeert? Het zijn bestandjes met de extensie .jad of .cod

Op de telefoon zetten en installeren lukt niet. Als je hem wilt installeren geeft hij na een tijdje de melding dat hij geen gegevens kan vinden.

Via BlackBerry Desktop werkt ook niet! ;(
pi_89151913
Hallo Iedereen,

Had een jaar lang de Bold 9700 en vandaag de Torch ontvangen. Idd iets zwaarder, maar bijna even groot.
Touch is nog even wennen, maar werkt prima.

Ik had even een vraagje over googlesync. Eigenlijk zit ik hier al mee sinds ik mijn Bold had.
Ik had mijn gmail kalender gesynct met de kalender in de bold. als een afspraak werd geslecteerd zag je staan 'verzonden met gmailadres. Echter zie ik nu steeds Facebook staan. Terwijl ik die afspraken toch echt in mijn google calendar heb. Als ik dan alleen mijn google kalender selecteer op de BB, zie ik helemaal niets. Selecteer ik facebook, zie ik al mijn afspraken.

Weet iemand misschien hoe dit te fixen is?
pi_89174108
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef AJ1987 het volgende:
Hallo Iedereen,

Had een jaar lang de Bold 9700 en vandaag de Torch ontvangen. Idd iets zwaarder, maar bijna even groot.
Touch is nog even wennen, maar werkt prima.

Ik had even een vraagje over googlesync. Eigenlijk zit ik hier al mee sinds ik mijn Bold had.
Ik had mijn gmail kalender gesynct met de kalender in de bold. als een afspraak werd geslecteerd zag je staan 'verzonden met gmailadres. Echter zie ik nu steeds Facebook staan. Terwijl ik die afspraken toch echt in mijn google calendar heb. Als ik dan alleen mijn google kalender selecteer op de BB, zie ik helemaal niets. Selecteer ik facebook, zie ik al mijn afspraken.

Weet iemand misschien hoe dit te fixen is?
1 tegenwoordig kun je gmail syncen zonder google sync he?
2 uitzetten dat facebook integreert met je calender?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_89174936
Ik moet de blackberry bold 9700 gewoon hebben. Weet een van jullie nog een goedkoop abbo?
pi_89174976
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Weet iemand hoe je themes van crackberry installeert? Het zijn bestandjes met de extensie .jad of .cod

Op de telefoon zetten en installeren lukt niet. Als je hem wilt installeren geeft hij na een tijdje de melding dat hij geen gegevens kan vinden.

Via BlackBerry Desktop werkt ook niet! ;(
Waarschijnlijk kan het via BBSAK, wel op eigen risico dus.
pi_89175886
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef znarch het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan het via BBSAK, wel op eigen risico dus.
Aah, oke! ^O^
Is er veel risico dat er wat mis gaat bij het installeren van een theme?
pi_89176927
Ik denk van niet, bbsak openen, dan kiezen voor cod of jad installen. Geen id wat voor soort file die theme is tbh.
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:44:37 #13
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_89177168
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Aah, oke! ^O^
Is er veel risico dat er wat mis gaat bij het installeren van een theme?
Ooit had een van de vertegenwoordigers hier ook met zijn balckberry zitten prutsen en er een theme op gekregen wat niet voor zijn type toestel bedoelt was. Gevolg dat ding bleef rebooten :D

Geen idee of dat bij de nieuwere types ook het geval is.

@J0ycie88: 15 weken voor een reparatie?

Ik zou zeggen ga ze gewoon iedere dag bellen om te vragen naar een status update.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_89179189
Wacht nog steeds op mijn BB 9780... leveringsdatum is inmiddels opgeschoven van 15 -> 19 -> 24 -> 30 november. Ongetwijfeld zal deze verder opschuiven... Begin nu inmiddels gevoelens voor HI te ontwikkelen die verdomd veel op haat lijken.
pi_89225642
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef znarch het volgende:

[..]

1 tegenwoordig kun je gmail syncen zonder google sync he?
2 uitzetten dat facebook integreert met je calender?
ook google calendar?
zo ja..hoe dan?
pi_89225914
Of via de website. Of op je tel.

zaterdag 27 november 2010 @ 17:34:42 #18
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89229568
Heb gister de BB9780bold besteld

Ben benieuwd.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89231449
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Fortitudo het volgende:
Heb gister de BB9780bold besteld

Ben benieuwd.
Waar heb je hem besteld?
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:23:17 #20
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89233037
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:32 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Waar heb je hem besteld?
Bij hi, met een verlenging.
pi_89249150
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Bij hi, met een verlenging.
Ik ook, heb hem alleen al de 7e besteld. Ze stellen de hele tijd de leveringsdata uit. Eerst zou die al de 15e komen, inmiddels is het al 3x uitgesteld. Ik word er er een beetje simpel van... Wil gewoon mijn telefoon!!
  zondag 28 november 2010 @ 15:13:09 #22
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89257381
Naja ik snap het, maar kan opzich nog wel even met mijn huidige telefoon door. Als die stuk zou zijn zou het ander verhaal zijn...
pi_89261096
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef znarch het volgende:
Of via de website. Of op je tel.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks al mijn problemen direct opgelost. Heb dat facebook kalender via servicebooks verwijderd. google sync eraf gegooid en dit ingeschakeld. werkt prima. Thanks..wist echt niet dat het ingebouwd zat.
Toen ik naar zoiets op zoek was vond je op google eigenlijk alleen maar hits waarin werd uitgelegd hoe chill google sync welniet was..maar dat werkte ook niet altijd.

Nu heb ik fijne two-way sync.
bedankt :)
pi_89261419
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef AJ1987 het volgende:

[..]

Thanks al mijn problemen direct opgelost. Heb dat facebook kalender via servicebooks verwijderd. google sync eraf gegooid en dit ingeschakeld. werkt prima. Thanks..wist echt niet dat het ingebouwd zat.
Toen ik naar zoiets op zoek was vond je op google eigenlijk alleen maar hits waarin werd uitgelegd hoe chill google sync welniet was..maar dat werkte ook niet altijd.

Nu heb ik fijne two-way sync.
bedankt :)
Dit is ook vrij nieuw, vandaar dat google alleen maar op google sync paginas uitkomt ;)
pi_89297158
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:37 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik ook, heb hem alleen al de 7e besteld. Ze stellen de hele tijd de leveringsdata uit. Eerst zou die al de 15e komen, inmiddels is het al 3x uitgesteld. Ik word er er een beetje simpel van... Wil gewoon mijn telefoon!!
Ja hoor, uitgesteld naar de 6e. Binnenkort toch maar even bellen. Wordt hie wel een beetje moe van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')