abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89126313
[afk=op]

Vergelijk de nieuwste blackberry modellen.

Officiele Blackberry Website
Blackberry App World
Vergelijk de toestellen.
Algemene Applicatie Site
Yourblackberry.nl - Blackberry Accessoires
Dealextreme.com - Onderdelen/Accessoiressen uit China
Wat De fuck is ping .nl
Hidden Menu's
Crackberry
Erg handige site. Worden veel reviews gemaakt, en word het laatste nieuws besproken over Blackberry toestellen, de laatst gelekte Beta OS'en, verschillende hardware en nog veel meer. Ook het forum is heel erg actief. Iedere Blackberry heeft zijn eigen sub-forum. En daarnaast zijn er nog sub-forums voor Thema's, achtergronden, 3th party apps en nog veel meer!
Blackberry Cool
Eenzelfde site als Crackberry. Heeft veelal hetzelfde nieuws, maar soms hebben beide sites toch aparte nieuwtjes die je niet op beide sites terug vind.
MyBlackberry
Een site vanuit Blackberry zelf, met verschillende apps, thema's, achtergronden en nog meer.

How to Reload the Operating System on a Nuked BlackBerry

Quicklaunch
Maak met behulp van Quicklaunch je eigen snelmenu, om zo snel toepassingen op te starten. $3,99
Windows Live Messenger
Altijd bereikbaar om te chatten op je blackberry dankzij de officiële Windows Live Messenger applicatie. Gratis
Twitter for Blackberry
De Twitter app voor blackberry van Twitter zelf. Werkt heel fijn. Gratis
Weatherbug
Een app voor het weer. Gratis Is er ook in een betaalde versie. $4,99

Het verschil tussen de Bold en de Curve serie.
De Bold serie is meer gericht op de zakelijke markt, ook in vergelijking met de Curve is die groter in omvang.
The Curve heeft over het algemeen een iets betere camera al is dit verschil de laatste tijd haast rechtgetrokken met de introductie van de Bold9700.
Daarnaast heeft de Bold in tegenstelling tot de Curve beschikking over 3G.

Wat is PayPal & hoe betaal je met PayPal?
PayPal is het grootste bedrijf ter wereld dat zich heeft neergezet als een tussenpersoon voor online betalingen.
Om een PayPal te kunnen gebruiken moet je eerst je bankrekening koppelen aan Paypal.
Om verifiëren dat de rekening van jou is krijg je na regristratie 2 micro stortingen(van een paar cent) op je rekening welke jij vervolgens moet invullen op de website van PayPal.
Hierna kan je simpel vanaf je Blackberry applicaties kopen door in te loggen met PayPal. PayPal zal het bedrag vervolgens van je rekening afschrijven

Vorige topics: [1]-[2]-[3]-[4]-[5]-[6]-[7]

Deze [afk=OP]Openings Post[/afk] staat hier en er word van je verwacht dat je bij de 300ste post deze [afk=OP]Openings Post[/afk] ook gebruikt.

Heb je nog opmerkingen of toevoegingen? Stuur Antony1989 of Tazar_Yoot even een PM ;-)
[/afk]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89126338
Laatste post:

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Na 15 weken nog mijn Bold niet terug na reparatie.. Schijtverzekering.. Dus 1 tip verzeker hem niet bij pro-assist!
pi_89126889
quote:
1s.gif[b] Op donderdag 25 november 2010 09:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Na 15 weken nog mijn Bold niet terug na reparatie.. Schijtverzekering.. Dus 1 tip verzeker hem niet bij pro-assist!
Sterkte!
Wat zeggen ze als je belt?
All management is Strategic Management.
  donderdag 25 november 2010 @ 16:33:48 #4
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_89140402
hmm hoi:D
  donderdag 25 november 2010 @ 18:40:06 #5
315847 mac_this
pi_89145642
weird. ik was uit de fok! bbm group.. en had een request? heel raar. maar in elk geval, ik heb die req even geaccepteerd en zien what's happen!
pi_89146459
Weet iemand hoe je themes van crackberry installeert? Het zijn bestandjes met de extensie .jad of .cod

Op de telefoon zetten en installeren lukt niet. Als je hem wilt installeren geeft hij na een tijdje de melding dat hij geen gegevens kan vinden.

Via BlackBerry Desktop werkt ook niet! ;(
pi_89151913
Hallo Iedereen,

Had een jaar lang de Bold 9700 en vandaag de Torch ontvangen. Idd iets zwaarder, maar bijna even groot.
Touch is nog even wennen, maar werkt prima.

Ik had even een vraagje over googlesync. Eigenlijk zit ik hier al mee sinds ik mijn Bold had.
Ik had mijn gmail kalender gesynct met de kalender in de bold. als een afspraak werd geslecteerd zag je staan 'verzonden met gmailadres. Echter zie ik nu steeds Facebook staan. Terwijl ik die afspraken toch echt in mijn google calendar heb. Als ik dan alleen mijn google kalender selecteer op de BB, zie ik helemaal niets. Selecteer ik facebook, zie ik al mijn afspraken.

Weet iemand misschien hoe dit te fixen is?
pi_89174108
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef AJ1987 het volgende:
Hallo Iedereen,

Had een jaar lang de Bold 9700 en vandaag de Torch ontvangen. Idd iets zwaarder, maar bijna even groot.
Touch is nog even wennen, maar werkt prima.

Ik had even een vraagje over googlesync. Eigenlijk zit ik hier al mee sinds ik mijn Bold had.
Ik had mijn gmail kalender gesynct met de kalender in de bold. als een afspraak werd geslecteerd zag je staan 'verzonden met gmailadres. Echter zie ik nu steeds Facebook staan. Terwijl ik die afspraken toch echt in mijn google calendar heb. Als ik dan alleen mijn google kalender selecteer op de BB, zie ik helemaal niets. Selecteer ik facebook, zie ik al mijn afspraken.

Weet iemand misschien hoe dit te fixen is?
1 tegenwoordig kun je gmail syncen zonder google sync he?
2 uitzetten dat facebook integreert met je calender?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_89174936
Ik moet de blackberry bold 9700 gewoon hebben. Weet een van jullie nog een goedkoop abbo?
pi_89174976
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Weet iemand hoe je themes van crackberry installeert? Het zijn bestandjes met de extensie .jad of .cod

Op de telefoon zetten en installeren lukt niet. Als je hem wilt installeren geeft hij na een tijdje de melding dat hij geen gegevens kan vinden.

Waarschijnlijk kan het via BBSAK, wel op eigen risico dus.
pi_89175886
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef znarch het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan het via BBSAK, wel op eigen risico dus.
Aah, oke! ^O^
Is er veel risico dat er wat mis gaat bij het installeren van een theme?
pi_89176927
Ik denk van niet, bbsak openen, dan kiezen voor cod of jad installen. Geen id wat voor soort file die theme is tbh.
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:44:37 #13
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_89177168
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Aah, oke! ^O^
Is er veel risico dat er wat mis gaat bij het installeren van een theme?
Ooit had een van de vertegenwoordigers hier ook met zijn balckberry zitten prutsen en er een theme op gekregen wat niet voor zijn type toestel bedoelt was. Gevolg dat ding bleef rebooten :D

Geen idee of dat bij de nieuwere types ook het geval is.

@J0ycie88: 15 weken voor een reparatie?

Ik zou zeggen ga ze gewoon iedere dag bellen om te vragen naar een status update.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_89179189
Wacht nog steeds op mijn BB 9780... leveringsdatum is inmiddels opgeschoven van 15 -> 19 -> 24 -> 30 november. Ongetwijfeld zal deze verder opschuiven... Begin nu inmiddels gevoelens voor HI te ontwikkelen die verdomd veel op haat lijken.
pi_89225642
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef znarch het volgende:

[..]

1 tegenwoordig kun je gmail syncen zonder google sync he?
2 uitzetten dat facebook integreert met je calender?
ook google calendar?
zo ja..hoe dan?
pi_89225914
Of via de website. Of op je tel.

zaterdag 27 november 2010 @ 17:34:42 #18
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89229568
Heb gister de BB9780bold besteld

Ben benieuwd.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89231449
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Fortitudo het volgende:
Heb gister de BB9780bold besteld

Ben benieuwd.
Waar heb je hem besteld?
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:23:17 #20
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89233037
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:32 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Waar heb je hem besteld?
Bij hi, met een verlenging.
pi_89249150
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Bij hi, met een verlenging.
Ik ook, heb hem alleen al de 7e besteld. Ze stellen de hele tijd de leveringsdata uit. Eerst zou die al de 15e komen, inmiddels is het al 3x uitgesteld. Ik word er er een beetje simpel van... Wil gewoon mijn telefoon!!
  zondag 28 november 2010 @ 15:13:09 #22
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89257381
Naja ik snap het, maar kan opzich nog wel even met mijn huidige telefoon door. Als die stuk zou zijn zou het ander verhaal zijn...
pi_89261096
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef znarch het volgende:
Of via de website. Of op je tel.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks al mijn problemen direct opgelost. Heb dat facebook kalender via servicebooks verwijderd. google sync eraf gegooid en dit ingeschakeld. werkt prima. Thanks..wist echt niet dat het ingebouwd zat.
Toen ik naar zoiets op zoek was vond je op google eigenlijk alleen maar hits waarin werd uitgelegd hoe chill google sync welniet was..maar dat werkte ook niet altijd.

Nu heb ik fijne two-way sync.
bedankt :)
pi_89261419
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef AJ1987 het volgende:

[..]

Thanks al mijn problemen direct opgelost. Heb dat facebook kalender via servicebooks verwijderd. google sync eraf gegooid en dit ingeschakeld. werkt prima. Thanks..wist echt niet dat het ingebouwd zat.
Toen ik naar zoiets op zoek was vond je op google eigenlijk alleen maar hits waarin werd uitgelegd hoe chill google sync welniet was..maar dat werkte ook niet altijd.

Nu heb ik fijne two-way sync.
bedankt :)
Dit is ook vrij nieuw, vandaar dat google alleen maar op google sync paginas uitkomt ;)
pi_89297158
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:37 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik ook, heb hem alleen al de 7e besteld. Ze stellen de hele tijd de leveringsdata uit. Eerst zou die al de 15e komen, inmiddels is het al 3x uitgesteld. Ik word er er een beetje simpel van... Wil gewoon mijn telefoon!!
Ja hoor, uitgesteld naar de 6e. Binnenkort toch maar even bellen. Wordt hie wel een beetje moe van.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:48:42 #26
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89329551
ik heb mailtje dat ie morgen wordt geleverd!!
pi_89331926
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:48 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb mailtje dat ie morgen wordt geleverd!!
Hmmm bij mij staat ie nog steeds op het mail adres van mijn pa. Zal hem zo is bellen of hij al wat heeft ontvangen. Anders ga ik zometeen even een prettig gesprek met de klantenservice voeren.
pi_89333245
Nog steeds geen mail ontvangen, vanmiddag maar even een dreigtelefoontje plegen. Er is daar ongetwijfeld weer eens wat fout gegaan.
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:55:44 #29
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89336889
Terwijl ik hem pas 26-11 heb besteld ofzo. Naja ik ga niet te vroeg juichen, maar de voortekenen zijn gunstig.
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:35:04 #30
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89340925
Okay, heb hem binnen!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:54:22 #31
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_89350600
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef GuitarJJ het volgende:

.jad en .cod zijn OTA-files. Je moet dan vanaf je telefoon naar de .jad file en dan installeert hij hem vanaf het web. (zo werkt het bij de Storm2 iig)
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_89415539
windows live messenger op mijn bb 9700 doet het niet meer :S ... mijn emailadres pakt hij niet meer alleen nog maar andere... bij die van mij geeft hij de hele tijd aan dat de server bezet is:S weet iemand de oplossing voor dit probleem?
pi_89471433
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:57 schreef nordin1233 het volgende:
windows live messenger op mijn bb 9700 doet het niet meer :S ... mijn emailadres pakt hij niet meer alleen nog maar andere... bij die van mij geeft hij de hele tijd aan dat de server bezet is:S weet iemand de oplossing voor dit probleem?
Hier op mijn torch ook niet, batterypull, restart, reinstall. Niets helpt :(
pi_89472231
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:57 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Sterkte!
Wat zeggen ze als je belt?
Ze zeggen niet veel.. 2 weken terug heb ik een nieuw toestel geeist.. Er schijnt nu een toestel onderweg te zijn maar dat is ook weer anderhalve week terug.. En die zou er begin deze week zijn.. Dus ik weet het niet meer..

Heb ook geen zin meer om er telefoonkosten in te steken..
pi_89496701
Vandaag mijn Bold 9780 binnengekregen *O*.

Dat ding heeft alleen al mijn Hotmail contactpersonen naar de contactpersonenlijst geïmporteerd, waar ik niet al te blij mee ben. Ik zie alleen nergens een optie om alles in één keer te verwijderen... Iemand?

Update, dit werkt niet:

[ Bericht 15% gewijzigd door Chriz2k op 03-12-2010 22:30:04 ]
pi_89509347
En is hier iemand met een Torch?
Lijkt me een leuk ding, maar ik wil het even van echte gebruikers horen
Inhoud kan niet geladen worden
pi_89510215
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 december 2010 09:44 schreef Verizon het volgende:
Heb het nu een week en ik ben er zeker tevreden over. Vooral het feit dat je kan kiezen of je het fysiek toetsenbord of het virtueel toetsenbord gebruikt. De touch werkt prima en het het trackpad erbij maken het zoveel makkelijker in gebruik. Ik had eerst een 9700 en qua gewicht is ie idd iets zwaarder, maar na 1 dag ermee spelen ben je er ook direct gewend aan. Het enige echt jammere vind ik dat er geen hoes bij is geleverd. Zit nu te wachten totdat de torchhoes in Nederland beschikbaar is.
Ik ga voor dit hoesje :
http://www.shopblackberry(...)=F22225Q6R4KXUUD7EGC
pi_89510240
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 10:43 schreef AJ1987 het volgende:

[..]

Heb het nu een week en ik ben er zeker tevreden over. Vooral het feit dat je kan kiezen of je het fysiek toetsenbord of het virtueel toetsenbord gebruikt. De touch werkt prima en het het trackpad erbij maken het zoveel makkelijker in gebruik. Ik had eerst een 9700 en qua gewicht is ie idd iets zwaarder, maar na 1 dag ermee spelen ben je er ook direct gewend aan. Het enige echt jammere vind ik dat er geen hoes bij is geleverd. Zit nu te wachten totdat de torchhoes in Nederland beschikbaar is.
Ik ga voor dit hoesje :
http://www.shopblackberry(...)=F22225Q6R4KXUUD7EGC
Oh ja..en hoe kan ik Tabbed browsing nou vergeten.. ook heel fijn :)
pi_89510262
Ik houd persoonlijk wel van wat gewicht in een telefoon. Hoe werkt het slide-mechanisme van het toetsenbordje? Wel jammer dat er geen hoesje bij zit. Zou je toch echt verwachten van hun vlaggenschip model.
Inhoud kan niet geladen worden
pi_89510648
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 10:45 schreef Verizon het volgende:
Ik houd persoonlijk wel van wat gewicht in een telefoon. Hoe werkt het slide-mechanisme van het toetsenbordje? Wel jammer dat er geen hoesje bij zit. Zou je toch echt verwachten van hun vlaggenschip model.
Het slide-mechanisme werkt ook prima. Je moet wat kracht met je duim geven om het nar boven te brengen en zit ook goed vast. Het wiebelt dus niet heen en weer en is vrij robuust.
pi_89513058
Ik begin ook aan mijn BB te wennen! Ben nu bezig met leuke apps installeren enzo :)
pi_89535794
* GrupoBalanca heeft vandaag de torch binnen :s) erg nice!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zondag 5 december 2010 @ 00:23:29 #43
315847 mac_this
pi_89538117
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca heeft vandaag de torch binnen :s) erg nice!
is wel wat jaloers:$
pi_89543061
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 december 2010 09:44 schreef Verizon het volgende:
Ik heb de Torch inmiddels een aantal weken, hiervoor had ik twee jaar lang een iphone waar ik erg tevreden mee was, maar ik wilde eens wat anders proberen.
De Torch vind ik ook echt een fijne telefoon; gebruikersvriendelijk en snel.
Sommige dingen zijn net iets slimmer dan op een iphone, zoals wanneer je in een app bezig bent en je krijgt tegelijkertijd een sms/email dan krijg je niet gelijk een iritante alert popup over je scherm heen die je per se weg moet drukken, maar dan brandt er gewoon een lampje om aan te geven dat je een nieuw bericht hebt.

Voor het schrijven van berichten gebruik ik bijna nooit het onscreen toetsenbord, alleen maar het fysieke toetsenbord, dat is gewoonweg fijner typen. En de fysieke navigatieknop in het midden blijft toch erg handig om je cursor te verplaatsen (naar bijvoobeeld midden in een woord wat haast onmogelijk lijkt met touchen)

Een blackberry is meer ontworpen als communicatieapparaat dan als mini-computer, dat merk je aan de manier waarop je berichten binnen krijgt. Alle smsen, emails, facebookberichten komen op eenzelfde manier binnen in 1 bak, wat ik superhandig vind.

Het schuifmechanisme is wel fijn, maar begint bij mij toch wel een beetje te wiebelen.

Het enige echt grote gemis aan de blackberry vind ik het gebrek aan goede externe applicatie in de appstore. Spotify, Trein, Hipstamatic, Nu.nl, Fubiz, iFound ... mis ik allemaal op mn BB die ik wel op de iphone had :(
How long has it been since we've waltzed?
  zondag 5 december 2010 @ 15:10:14 #45
315847 mac_this
pi_89551570
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:33 schreef Gomez_Addams het volgende:

[..]

Ik heb de Torch inmiddels een aantal weken, hiervoor had ik twee jaar lang een iphone waar ik erg tevreden mee was, maar ik wilde eens wat anders proberen.
De Torch vind ik ook echt een fijne telefoon; gebruikersvriendelijk en snel.
Sommige dingen zijn net iets slimmer dan op een iphone, zoals wanneer je in een app bezig bent en je krijgt tegelijkertijd een sms/email dan krijg je niet gelijk een iritante alert popup over je scherm heen die je per se weg moet drukken, maar dan brandt er gewoon een lampje om aan te geven dat je een nieuw bericht hebt.

Voor het schrijven van berichten gebruik ik bijna nooit het onscreen toetsenbord, alleen maar het fysieke toetsenbord, dat is gewoonweg fijner typen. En de fysieke navigatieknop in het midden blijft toch erg handig om je cursor te verplaatsen (naar bijvoobeeld midden in een woord wat haast onmogelijk lijkt met touchen)

Een blackberry is meer ontworpen als communicatieapparaat dan als mini-computer, dat merk je aan de manier waarop je berichten binnen krijgt. Alle smsen, emails, facebookberichten komen op eenzelfde manier binnen in 1 bak, wat ik superhandig vind.

Het schuifmechanisme is wel fijn, maar begint bij mij toch wel een beetje te wiebelen.

Het enige echt grote gemis aan de blackberry vind ik het gebrek aan goede externe applicatie in de appstore. Spotify, Trein, Hipstamatic, Nu.nl, Fubiz, iFound ... mis ik allemaal op mn BB die ik wel op de iphone had :(
Als het begint te wiebelen, moet je geilijk teruggaan. in elk geval, ik zal dat wel doen. wiebeldschuifmechanisme kan nooit goed zijn namelijk.
  zondag 5 december 2010 @ 15:25:55 #46
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89552076
Is er eigenlijk gratis navigatie voor de blackberry?

en heeft niemand probleem met koppeling whatsapp en berichtenbalk in hoofdscherm? Als ik bericht krijg dat er iets op whatsapp wordt gezegd en ik klik erop krijg ik de melding dat er geen nieuwe meldingen zijn. Ik moet eerst helemaal naar whatsapp gaan in menu om bericht te kunnen zien. Lijkt me niet de bedoeling
pi_89555883
Wisepilot is een goeie app,
Goeie navigatie!
  zondag 5 december 2010 @ 17:37:40 #48
315847 mac_this
pi_89556193
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef Glennz het volgende:
Wisepilot is een goeie app,
Goeie navigatie!
Is er ook een goeie die niet online gaat, bv als je in frankrijk rijd, geen grote kosten krijgt?
pi_89556239
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:37 schreef mac_this het volgende:

[..]

Is er ook een goeie die niet online gaat, bv als je in frankrijk rijd, geen grote kosten krijgt?
Hmm, dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Misschien even informeren bij de telefoonwinkel?
  maandag 6 december 2010 @ 01:08:02 #50
315847 mac_this
pi_89574807
quote:
Op zondag 5 december 2010 17:38 schreef Glennz het volgende:

[..]

Hmm, dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Misschien even informeren bij de telefoonwinkel?
Hmm. Zal ik doen. Dankje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')