Dank jequote:
quote:quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
En doe er dan meteen een foto van jezelf bij
Nee hoor, hou je priveleven maar lekker prive
Jij bent toch ook een MILF? stuur jij eens pics!
In je juristenpakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een MILF? stuur jij eens pics!
In je juristenpakje
Geen MILF, want heb geen kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
stuur die pics dan maar gewoon als mokkeljuristquote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen MILF, want heb geen kinderen
Ik kom uit de randstad, wat is dat?quote:
quote:
Een melkfabriekquote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kom uit de randstad, wat is dat?
Bussumquote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
Van twitter:
Einduitslagen #Bussum VVD 9 PvdA 4 GL 3 CDA 3 D66 2 CU 1 L7 1 #GR2010. CDA verliest 1 zetel VVD grote winnaar
Ik zal het anders formuleren.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Randstad is een uitzendbureau toch?
Ik ben nog nooit buiten Mokum geweest, wat is dat?quote:
En veel filesquote:Op woensdag 24 november 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Randstad is een uitzendbureau toch?
Owh nee, en je lieve vriendin dan?? (die bovendien veel jonger en strakker is??)??quote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
stuur die pics dan maar gewoon als mokkeljurist
Ik kom in de Randstadquote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kom uit de randstad, wat is dat?
Huh? ik vroeg toch gewoon een foto? ik vroeg toch geen beurtquote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh nee, en je lieve vriendin dan?? (die bovendien veel jonger en strakker is??)??
FOEI!!!
In Zeeland hebben we die gelukking nooit, balve nu dan met dat gedoe met de vlakke tunnel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |