Okequote:Op woensdag 24 november 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jups.En Ron mijn broer. Die namen typ ik meestal maar, want Broer en Vriend typen vergeet ik steeds.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:51 schreef Michhas het volgende:
Ik ga niet over de TT zeuren, Ik ga niet over de TT zeuren, Ik ga niet over de TT zeuren, Ik ga niet over de TT zeuren, Ik ga niet over de TT zeuren...
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef Michhas het volgende:
Iedereen happy dat die gek de lapo niet had?
Dit niet doen Michhas.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef Michhas het volgende:
ja, dan hoef ik niet weer een ninja-edit in de OP te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef Michhas het volgende:
Wat is nu eigenlijk de definitie van een ninja-edit?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, dan hoef ik niet weer een ninja-edit in de OP te doen
Waarom?quote:
Dat is de prijs die je betaald om blauw te zijn beste Symphonicquote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, dan hoef ik niet weer een ninja-edit in de OP te doen
Iets met oorlog voorkomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Dat is de prijs die je betaald om blauw te zijn beste Symphonic
Een edit zonder dat iemand het ziet/dat iemand het ziet, maar niet wordt meegenomen in de quotequote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de definitie van een ninja-edit?
een post sneller editten dan het lichtquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de definitie van een ninja-edit?
als ik blauw ben dan krijg ik dat echt niet voor elkaar hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Michhas het volgende:
Dat is de prijs die je betaald om blauw te zijn beste Symphonic
of dat iemand denkt een typo te quoten en dat het in de quote al goed staatquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een edit zonder dat iemand het ziet/dat iemand het ziet, maar niet wordt meegenomen in de quote
dan meot je 'm terugdraaienquote:Op woensdag 24 november 2010 23:03 schreef Lutte het volgende:
Okay, dit is eng, mijn oog draait steeds weg.
Schroevendraaier zou moeten lukkenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou een schroevendraaier helpen denk je? Of moet ik toch voor de waterpomptang gaan?
Trusten Herr Michhas!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:
Voor wat het nog waard is; ik ga slapen
Latertje
En ik ookquote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:
Voor wat het nog waard is; ik ga slapen
Latertje
Jong volk denk ikquote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel jammer dat deze SClui een leven hebben en dus vroeg naar bed moeten
quote:
Je ziet het sneller dan ik, en ik heb er heel veel stress om gehad....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wheheeh uniek dat ik zoiets direct zie
stressquote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je ziet het sneller dan ik, en ik heb er heel veel stress om gehad....
Het was gewoon fucking dood hier en er hing vanavond een vervelend sfeertje, dus ik riep maar dat ik ging slapenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoort in de TAL SC, zeggen dat je naar bed gaat en dan nog 10x terug komen
Dat heet daar een c_A'tje doen
da's vervelend een vervelend sfeertje....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was gewoon fucking dood hier en er hing vanavond een vervelend sfeertje, dus ik riep maar dat ik ging slapen
vanwege de Lapo en de TT?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was gewoon fucking dood hier en er hing vanavond een vervelend sfeertje, dus ik riep maar dat ik ging slapen
Ja ik ben vandaag met mijn hele werkpakket naar een remote app gegaan bij redbus, en vlka na de installatie kapte FOK! ermee. En dat was omdat Danny een foutje had gemaakt, maar dat wist ik niet op dat momentquote:
je vergeet de beveiligersquote:Op woensdag 24 november 2010 23:57 schreef Michhas het volgende:
Maar nee... Het het niet voor niks geen reet te doen op je werkMensen in nachtploegen hebben meestal geen toegang tot pc
Owee, dan is dit eigenlijk oneigenlijk gebruikquote:Op woensdag 24 november 2010 23:57 schreef Michhas het volgende:
Maar nee... Het het niet voor niks geen reet te doen op je werkMensen in nachtploegen hebben meestal geen toegang tot pc
Oepsssss....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag met mijn hele werkpakket naar een remote app gegaan bij redbus, en vlka na de installatie kapte FOK! ermee. En dat was omdat Danny een foutje had gemaakt, maar dat wist ik niet op dat moment
Mwah, niemand geeft er iets om hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owee, dan is dit eigenlijk oneigenlijk gebruik
wou al zeggen, dadelijk gaat er iemand denken dat ik nu aan het werk benquote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mwah, niemand geeft er iets om hoor
ach, in de TAL SC kijkt ook de helft niet naar VoH of Popstarsquote:Op donderdag 25 november 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wou al zeggen, dadelijk gaat er iemand denken dat ik nu aan het werk ben
Ik moet zo wegquote:
Ja ik rook jaquote:Op donderdag 25 november 2010 07:44 schreef NBT het volgende:
Wat de fuck? Stoppen met roken? Waarom? Rook jij überhaupt?
En en en hebben jullie dat ook dat je moet f5en na elke keer als je wat post?
Nee. Voor mezelf.quote:
Ik kan niet met zekerheid zeggen of dat ook lukt. Maar ik probeer hetquote:Op donderdag 25 november 2010 07:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, goedzooooooo! Ben echt trots op je, roken is slecht.
Neequote:
Hoe kan dat nou, ik heb dat opeens sinds gisterenquote:Op donderdag 25 november 2010 07:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
NeePosts komen e rbij mij automatisch bij
Nja ik heb het als ik inactief ben in een topic. Dan moet ik op F5 rammenquote:Op donderdag 25 november 2010 07:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik heb dat opeens sinds gisteren
Ik krijg er anders geen ziekte vanquote:Op donderdag 25 november 2010 07:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
En 's avonds dan, das echt niet gezond.
Dan ben ik er bijna nooit!quote:Op donderdag 25 november 2010 07:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
En 's avonds dan, das echt niet gezond.
Succes!quote:Op donderdag 25 november 2010 07:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga CC een hele lieve sms sturen
haha oke, dat scheelt!quote:Op donderdag 25 november 2010 07:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je mist niks, haha. Het is wel druk en gezellig, maar een beetje te.
Groetjens!quote:Op donderdag 25 november 2010 07:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga CC een hele lieve sms sturen
Te laat :pquote:
Verander jij m eens danquote:Op donderdag 25 november 2010 07:55 schreef honkeytonk het volgende:
Oooh! De TT is fout! De nacht is al afgelopen
Wel als je yvonne gaat pijpen.quote:
Dan ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wel als je yvonne gaat pijpen.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu ik hem goed lees is hij nog fouter.
Waar we de nacht begint!
BOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Kan me niks schelen, maar jou pesten is zo leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
BOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dan faal je gigantisch, want het boeit me vrij weinig.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, maar jou pesten is zo leuk!
Maar je zit te zeiken over dat wij erover zeiken.... N00000bquote:Op donderdag 25 november 2010 08:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan faal je gigantisch, want het boeit me vrij weinig.
Wie? Je moeder?quote:Op donderdag 25 november 2010 08:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar je zit te zeiken over dat wij erover zeiken.... N00000b
Ahhjoh, je weet toch wel dat ik van je hou!quote:
Ohww, hihihi, sorry doordat fok zo vaag doet zie ik niet alles even gauw...quote:
~quote:Op donderdag 25 november 2010 08:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohww, hihihi, sorry doordat fok zo vaag doet zie ik niet alles even gauw...
vergeef me!![]()
Je krijg toch een Nicpic van mequote:
Maar dat kost geld! Misschien dat ik dat ook maar ga doen! Maar kan je dan ook je notes zien, of moet je daar altijd apart voor blijven betalen? en wat zijn de voordelen van zo'n pimp abo?quote:Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef Ploertendoder het volgende:
Binnenkort mijn Pimp Abo verlengen
Met een Pimp abo kan je gewoon zonder extra te betalen je notes inzienquote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
M<aar dat kost geld! Misschien dat ik dat ook maar ga doen! Maar kan je dan ook je notes zien, of moet je daar altijd apart voor blijven betalen? en wat zijn de voordelen van zo'n pimp abo?
Eigenlijk wil ik er dan ook een van jou!quote:
Ik kom met mn kop niet op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik er dan ook een van jou!
En PD van jou wil ik ook!Eigenlijk van iedereen wel leuk om te hebben!
Ik zal't proberen!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik er dan ook een van jou!
En PD van jou wil ik ook!Eigenlijk van iedereen wel leuk om te hebben!
Dan vervaag je hem of doe je briefje voor je hoofdquote:Op donderdag 25 november 2010 08:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kom met mn kop niet op FOK!
hahahahahahahaquote:
Heel goed!quote:
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:37 schreef tdrone het volgende:
stervenskoud bij de bushalte vandaagheeft alle schijn naar een kutdag
wat is dubbele punt F ?quote:
Oh nu doettie het wel, dat is L4m3!quote:
Laterquote:
Die drukte gister was niet bij te houden!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 09:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Die drukte gister was niet bij te houden!
Geeft wel een lekker welkom gevoel voor mensen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 09:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Die drukte gister was niet bij te houden!
Heb jij het filmpje gekeken? Ik durfde nietquote:Op donderdag 25 november 2010 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
Internet jaagt op konijnenmoordenaar
De tering
Jep. Op mijn werk.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij het filmpje gekeken? Ik durfde niet
Lol. Collega's mee laten kijken?quote:
Nope.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol. Collega's mee laten kijken?
Valt me tegen van je hoorquote:
Lol. Nee, niet echt vrolijk wakker worden met dat filmpjequote:
Ik las de reacties en besloot toen dat ik beter niet kon kijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef tdrone het volgende:
maar er word toch een konijn geplet met een naaldhak ofzo
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lol. Nee, niet echt vrolijk wakker worden met dat filmpje
doe je goed!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:14 schreef Michhas het volgende:
Hoef lekker maar een half dagje, van 1 tot 5
Nee, onder een glazen plaat, waar die muts vrolijk op gaat zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef tdrone het volgende:
maar er word toch een konijn geplet met een naaldhak ofzo
Ze loopt er toch ook overheen met haar naaldhakken?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, onder een glazen plaat, waar die muts vrolijk op gaat zitten
gadverdammequote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze loopt er toch ook overheen met haar naaldhakken?
En zie je dat konijn dan echt openbarsten enz ?
Niet in het filmpje wat ik gezien heb. Maar zijn veel verschillende filmpjes..quote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze loopt er toch ook overheen met haar naaldhakken?
En zie je dat konijn dan echt openbarsten enz ?
Ik ga lekker toch niet kijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet in het filmpje wat ik gezien heb. Maar zijn veel verschillende filmpjes..
Tuurlijk, het is open forum toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:43 schreef Morton_Koopa het volgende:
Hallon!
Mag ik ook mee posten als ik op school ben? Heb niks te doen, behalve dan misschien flirten met m'n lerares.
Pics van de lerares.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:43 schreef Morton_Koopa het volgende:
Hallon!
Mag ik ook mee posten als ik op school ben? Heb niks te doen, behalve dan misschien flirten met m'n lerares.
Wat wil je wetenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is open forum toch?
Hoewel we natuurlijk wel alles van je willen weten nu.
Sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van de lerares.
Ez hoe kan je dat nou vergeten
Allereerstquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Wat wil je wetenIk sta open voor allessssssss.
Behalve dan voor pikkies
Daarnaast leeftijd, woonplaats, opleiding en of je zusjes hebt.quote:
Omschrijf haar dan maarquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Wat wil je wetenIk sta open voor allessssssss.
Behalve dan voor pikkies
[..]
Sorryanoniemiteit is mij heilig
![]()
Goed bezig jijquote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Allereerst
[..]
Daarnaast leeftijd, woonplaats, opleiding en of je zusjes hebt.
Laten we daar eens mee beginnen.
Je hoeft er zelf niet op te staanquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Sorryanoniemiteit is mij heilig
![]()
Ik wil ookquote:
quote:
Ik heb er ook nog geen van julliequote:
Die maak ik vnaaf wel voor je!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook nog geen van jullie
Je weet waaromquote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook nog geen van jullie
Ahhh jij maakt die ook wel toch!quote:
Dat ik open sta voor alles betekent nog niet dat ik antwoord geef op allesquote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Allereerst
[..]
Daarnaast leeftijd, woonplaats, opleiding en of je zusjes hebt.
Laten we daar eens mee beginnen.
Zou wel willenquote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:06 schreef lipjes het volgende:
ben ik weer.
heb eindelijk uitgevonden hoe ik fatsoenlijk radio kan luisteren op kantoor
Telefoon aan een pc die naast me staat -> internet via tel op de pc -> headset in de pcquote:
Voor een van mij moet je nog wel even wachten, ik ben vanavond pas laat thuis.quote:
Nu willen we helemaal pics natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 11:03 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Dat ik open sta voor alles betekent nog niet dat ik antwoord geef op alles
Omschrijving van lerares, 27 jaar, zo'n wollen trui ding dat over je bips heen gaat met panty eronder, donker bruin haar, kastanje bruine ogen. Denk een cup B.
Ze praat vaak met mij en laat ook vaak iets in de buurt van mij vallen zodat haar kont tegen mn been aan schuurt of een ander lichaams deel.Tis niet erg vervelend.
En ik ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor een van mij moet je nog wel even wachten, ik ben vanavond pas laat thuis.
Ik ook! Maakt niet uit! PM Maarquote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor een van mij moet je nog wel even wachten, ik ben vanavond pas laat thuis.
Jaaa van jou wil ik al helemaal!quote:
Krijg je niet.quote:
Als jij daarom vraagt willen wij dat best doen!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
Gaat niemand een nickpic voor mij maken?
wtf is een nickpicquote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
Gaat niemand een nickpic voor mij maken?
net als ik gister voor CC heb gemaakt..quote:
Niemand krijgt een nickpic van mij.quote:
Veel te koud voor joh.quote:
Wel als je een kort rokje aan heb ja!quote:
ik zie geen plaatjes van imageshackquote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
net als ik gister voor CC heb gemaakt..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik zie geen plaatjes van imageshack
Op het moment heb ik maar 1 ding aan dus is het sowieso koud.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Wel als je een kort rokje aan heb ja!![]()
sexyquote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het moment heb ik maar 1 ding aan dus is het sowieso koud.
Tijd om te gaan douchen.
oeehwwwquote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het moment heb ik maar 1 ding aan dus is het sowieso koud.
Tijd om te gaan douchen.
Nee.quote:
Zo bijzonder is het niet.quote:
Wel! Maar maar onder de douche nickpic!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Zo bijzonder is het niet.
wel onhandig met dat blaadje in je handquote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Wel! Maar maar onder de douche nickpic!
Nee, dan gaat mijn camera dood.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Wel! Maar maar onder de douche nickpic!
zelfontspanner!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dan gaat mijn camera dood.
Reach is ook vetquote:Op donderdag 25 november 2010 11:53 schreef tdrone het volgende:
doe mij maar halo reach ik was me echt op aant eten bij black ops omdat ik gewend ben snel een hoekje om te rennen als ik geraakt word...
tdrone, voor jou een filmpje van Halo: Reachquote:Op donderdag 25 november 2010 11:53 schreef tdrone het volgende:
doe mij maar halo reach ik was me echt op aant eten bij black ops omdat ik gewend ben snel een hoekje om te rennen als ik geraakt word...
Dan alsnog. Hoog vochtigheidsgehalte in de douche hier.quote:
Je wou weer mee?quote:
Eigenlijk welquote:Op donderdag 25 november 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb gisteren nieuwe bodyscrub gekocht, je wilt niet weten hoe zacht mijn benen nu zijn![]()
![]()
Kom maar voelenquote:
Geweldig hequote:
quote:
quote:
quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef tdrone het volgende:
ik kan die op mijn stage niet op gaan zetten sorry
eetse! Ik ga zo ook ff bunkeren!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
moet je dat nog vragen![]()
maar nu ga ik pauzeren tot zo!
Natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
moet je dat nog vragen![]()
maar nu ga ik pauzeren tot zo!
Dat meen je toch zeker niet?quote:
Tuurlijk wel. Weet je hoeveel vrije tijd je dan opeens hebt?quote:
Ik ook.quote:
Neequote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 25 november 2010 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik mis alleen dat relaxte weet je wel.. Als je geen zin had, dan ging je gewoon niet
Ik zat vaker in het poolcentrum dan in de klasquote:Op donderdag 25 november 2010 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik mis alleen dat relaxte weet je wel.. Als je geen zin had, dan ging je gewoon niet
Je bent wel goed terecht gekomen?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat vaker in het poolcentrum dan in de klas
Die was dan ook het moeilijkst van allemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 12:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb alleen de peuterspeelzaal afgemaakt
Preciesquote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was dan ook het moeilijkst van allemaal
Aan mn cijferlijsten ligt het niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent wel goed terecht gekomen?
Jij bent heulegaar geen moeder?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan mn cijferlijsten ligt het niet.
Iets met jonge moeder en daardoor hoop vergooid
Jij weet niet dat Huppel een MILF is?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent heulegaar geen moeder?
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent heulegaar geen moeder?
Zulks ein shock.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij weet niet dat Huppel een MILF is?
Wacht, volgens mij wist ik het toch welquote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Daar denkt mijn 12-jarige (16 dankzij ez) zoon toch echt anders over hoor
Maar ik haalde altijd goede cijfers, zat wel beneden mn niveau want feestjes enz vond ik veel leuker. Diploma gehaald met als laagste cijfer een 6 terwijl ik vaker in het centrum zat dan in de les.quote:
Dat riep ik ook altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Voorlopig begin ik niet met kleine kotertjes
Vast welquote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij wist ik het toch wel
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Daar denkt mijn 12-jarige (16 dankzij ez) zoon toch echt anders over hoor
Je hebt nog maar een maand om hem 21 te krijgen hequote:
Bazenkindquote:Op donderdag 25 november 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat riep ik ook altijd![]()
Mijn koter dacht daar anders over.
Gelukkig heb ik wel een bazenkind
[..]
Vast wel
Mjahquote:Op donderdag 25 november 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt nog maar een maand om hem 21 te krijgen he
Huppelkind is echt stoerquote:Op donderdag 25 november 2010 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bazenkind
Ja je had in het goedemorgentopic daar een keer iets over gezegd geloof ikVolgens mij shockte ik toen ook al.
Toch niet, er lag weer iemand op het spoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NatuurlijkIk zal zo maar eens richting school gaan.
Tijd is het probleem nietquote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah
Dus, wanneer hebben jullie tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |