Ja die heb ik gezien jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ikke! Ik zat bij het groepje dat echt één minuut voor de film begon binnen kwam wandelen en in een rijtje op de tweede rij ging zitten? Zegt dat je iets?
Ja toch wel he. Die mevrouw ging nog kijken of ie echt maar zo kort was, maar dat was ie inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Klopt helemaal. Het was de eerste Garden of Sinners film. Er zijn nog 6 andere films en er komt nog een epiloog. Ik was bijna niet gegaan omdat het deze film was maarhé...
Maar da's nog geen FOK hequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=21349
Op deze MAL club doen we dat al de afgelopen 3 maanden.
QFT!quote:
aangepastquote:Op zondag 28 november 2010 02:57 schreef .Cake. het volgende:
En het zou trouwens "Gregoriaanse muziek" moeten zijn in de TT.
Bedankt voor het corrigeren, ik ben nooit goed in dat gebied.quote:Op zondag 28 november 2010 02:57 schreef .Cake. het volgende:
En het zou trouwens "Gregoriaanse muziek" moeten zijn in de TT.
niet dat ik weetquote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef Xaryna het volgende:
Zei jij niet eens dat het nooit spamtijd was en dat we ontopic moesten blijven?
quote:Op zondag 28 november 2010 13:35 schreef Ascendancy het volgende:
Quing is altijd dronken. Aziaten kunnen niet zo goed tegen alcohol.
Ik heb slechte ervaringen met fokken en alchoholquote:
Ik voel een weddenschap aankomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Was het goed gisterenavond?quote:Op zondag 28 november 2010 15:00 schreef Bakakame het volgende:
Pfff jongens ik wil niet meer drinken
I rest my casequote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Xaryna het volgende:
Na ja, het moet niet echt, maar ik voel dat het moet. Plichtsgevoel enzo. En daar stoor ik me ook aan, maar ik kan er niks aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hockeyfeest, het thema was Pyjama party, dus ik had een pyjamabroek aan. En het was wel leuk, yeahquote:
Iedereen was in pyjamaquote:Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef Frag_adder het volgende:
Je bent uit geweest in pyjama? respect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zat net een aankondiging van in de break van Stardriver 9 (ja ik kijk die nog steeds)
edit: HA trailer gevonden op YT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
al lang ?quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef Xaryna het volgende:
Toevallig is dit wel WoW, ja. Maar ik heb ook andere MMORPGs gedaan. En in andere kun je ook gewoon raiden met je guildies hoor
Ja en enige commentaar dat ik hier op heb is dat de manga nog niet afgelopen is dus het kan best dat er nog eens 26 eps komen lijkt me(?)quote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens WDN jij kijkt toch ook "the legend of legendary heroes" he, die serie kan toch nooit een ook maar enigszins redelijk einde krijgen met nog 5 afl. te gaan?
Ragnarok online heeft guildwars (2 keer 2 uur per week) sinds 2001 of zo (?)quote:Op zondag 28 november 2010 18:11 schreef .Cake. het volgende:
Pff, ik heb ook wel WoW gespeeld voor anderhalf jaar ofzo. Maar daarna was de charme er ook echt wel af voor mij. Ben blij dat ik dat niet meer doe moet ik zeggen. Veel meer tijd om andere dingen te doen, de je normaal af zou zeggen omdat je ging raiden...
Ik heb niet het idee dat het zo een populaire serie is, ik denk dat we genaaid worden (figuurlijk)quote:Op zondag 28 november 2010 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en enige commentaar dat ik hier op heb is dat de manga nog niet afgelopen is dus het kan best dat er nog eens 26 eps komen lijkt me(?)
quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef wdn het volgende:
Zomer 2011 krijgen we een nieuweIk ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hehe, neequote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Ascendancy het volgende:
Hockeyfeest. Bakame, zit je ook bij t corps?
Dan keur ik het goedquote:Op zondag 28 november 2010 19:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hehe, neeIk hockey zelf ook niet, ging met wat vrienden mee
Hockeymeisjes zijn prima. Alleen die jongens zijn vaak ballen. En zitten dus bij het korps. Maar Bakame is gewoon een heldquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef Frag_adder het volgende:
Wacht als je niet hockeyt is het prima? Maar als je volwassen vrienden een volwassen man mee vragen naar een pyjama party waar je ook nog zelf de tequilla ACHTERAF in de stad moet gaan halen is het prima?
De nieuwe generatie student is raar
Agreedquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hockeymeisjes zijn prima. Alleen die jongens zijn vaak ballen. En zitten dus bij het korps. Maar Bakame is gewoon een held
Nee, morgen gaat het sneeuwen en ik kan niet op Prorails en de NS rekenen. Straks raak ik ingesneeuwd in Den Haag.quote:Op zondag 28 november 2010 22:58 schreef Bakakame het volgende:
Wie van de studenten hier gaat morgen trouwens naar Den Haag?
insneeuwen in den haagquote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, morgen gaat het sneeuwen en ik kan niet op Prorails en de NS rekenen. Straks raak ik ingesneeuwd in Den Haag.
Ik moet studeren danquote:Op zondag 28 november 2010 22:58 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben er zeer waarschijnlijk wel bij, jij?quote:Op zondag 28 november 2010 22:58 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb project waarbij aanwezigheid verplicht is tot half 1.. Maar misschien kan ik regelen dat ik eerder weg mag en anders daarna..quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik moet studeren dan
Nu het me nog niet zoveel geld kost.
Voor jou als L&R'er is het helemaal een dure grap zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel, er gaan ook aardig wat mensen die ik ken dus als ik hen kan vinden daar dan kom ik denk ik welquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ben er zeer waarschijnlijk wel bij, jij?![]()
Studentenacties vanwege de verhoging van het collegegeld bij studievertragingquote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef mschol het volgende:
zowiezo: wat is er in den haag voor spannends?
quote:Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb project waarbij aanwezigheid verplicht is tot half 1.. Maar misschien kan ik regelen dat ik eerder weg mag en anders daarna..
En een dure grap wordt het vast wel, ik heb namelijk vorig jaar 41 punten gehaald, moest er 45 hebben om een bepaald project te volgen. Dus ik zit nu al aan een jaar studievertragingStudieswitch, dus ik zit ook al aan een heel jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen heb ik helaas van 1 tot 5 verplichte practica.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Inderdaad, en als ik had geweten dat een extra jaartje aankloten me 4500eu zou gaan kosten dan had ik ook wel wat meer gedaan afgelopen jaarquote:Op zondag 28 november 2010 23:40 schreef Bakakame het volgende:
Het vreemde vind ik ook dat het direct voor iedereen geldt en niet pas mensen die nu pas beginnen. Hoe moet dat dan met mensen die nu in 't bestuur van studieverenigingen zitten, bijvoorbeeld? Die wisten toen ze daarvoor kozen hier niks van en dan opeens blijkt dat ze 3000 euro per jaar extra moeten gaan betalen...
hmmm.. tja... ik snap dat studenten dat niet willen, maar is het niet enorm logisch om te doen..quote:Op zondag 28 november 2010 23:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Studentenacties vanwege de verhoging van het collegegeld bij studievertraging
Nouja, als dat hun motivatie is dan vind ik het vreemd dat het ook geldt voor als mensen bij een studievereniging gaan of ziek zijn. En dan vind ik 3000 euro extra per jaar ook wel érg veel. Dat is bijna 2x het normale collegegeldquote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm.. tja... ik snap dat studenten dat niet willen, maar is het niet enorm logisch om te doen..
als je er langer over doet kost het jou dus ook meer en is dat een drijfveer om beter je best te doen..
maar dan vind ik wel dat als het buiten je macht ligt (b.v. je hebt een ziekte oid waardoor je dus een jaar over moet doen) je uitgesloten moet kunnen worden van de regeling
Logisch misschien, al valt er echter prima te beargumenteren waarom het niet zou moeten. Denk bijvoorbeeld aan studieverandering, onreeelle studieduren van 5 jaar, bestuur en laatbloeiers. Met deze regeling zal er nog meer vrijheid verloren gaan aan de universitaire instellingen. Er zal geen ruimte meer zijn voor zelfontplooing, alles zal draaien om de studie zelf.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm.. tja... ik snap dat studenten dat niet willen, maar is het niet enorm logisch om te doen..
als je er langer over doet kost het jou dus ook meer en is dat een drijfveer om beter je best te doen..
maar dan vind ik wel dat als het buiten je macht ligt (b.v. je hebt een ziekte oid waardoor je dus een jaar over moet doen) je uitgesloten moet kunnen worden van de regeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Euh, ik heb het twee jaar geleden een paar weken gespeeld maar dat beviel me toe niet en ik heb niet betaald na mijn maand gratis trial. Nu zit ik op zo'n 3 maanden, denk ik. En ik ga heus geen dingen afzeggen omdat er een raid is, ik ben niet gekquote:al lang ?
heb het zelf een hele tijd gespeeld maar wel in knipperlicht modus
En zie hier het grote probleem... je krijgt een bak met geld, doet geen zak ervoor en gaat dan klagen dat de samenleving er geen zin meer in heeft om je te onderhouden.quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Inderdaad, en als ik had geweten dat een extra jaartje aankloten me 4500eu zou gaan kosten dan had ik ook wel wat meer gedaan afgelopen jaar
Het kost je sowieso nog meer, je loopt een jaar de inkomsten van een baan mis en je loopt een jaar werkervaring mis wat zich over jou hele leven zou doorgolven.quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Inderdaad, en als ik had geweten dat een extra jaartje aankloten me 4500eu zou gaan kosten dan had ik ook wel wat meer gedaan afgelopen jaar
Lenen voor je studie is in Amerika heel gebruikelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 10:51 schreef Xaryna het volgende:
Je vergeet dat de VS en Engeland gratis woningen aanbieden voor studenten en dat, op de goede universiteiten, hte diploma vele malen meer waard is dan het diploma van een Nederlandse universiteit. Verder bieden ze volgens mij ook meer mogelijkheden aan, hebben betere voorzieningen en duurderde professoren. Bovendien hebben die een heel systeem van studiebeurzen etc wat wij niet hebben.
Maar goed, laten we het over iets vrolijkers hebben! Ik ben zelf overigens van plan om na mijn hbo diploma naar Australië te emigreren en daar dan, als ik genaturaliseerd ben, gesubsidieerd een master te halen
Billenkoek krijgen van Rutte, de droom van menig vrouw neem ik aan. Klopt in amerika zijn de leningen ook nog veel erger, zat studenten die daar met 30.000 studieschuld of meer afstuderen. EN in engeland willen ze ook naar 12.000 per jaar of zo toe.quote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Lenen voor je studie is in Amerika heel gebruikelijk.
Dus de Nederlandse belastingbetaler heeft je studie betaald en jij gaat vervolgens die verworven kennis in Australië gebruiken. Daar zal Rutte niet vrolijk van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |