Ja die heb ik gezien jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ikke! Ik zat bij het groepje dat echt één minuut voor de film begon binnen kwam wandelen en in een rijtje op de tweede rij ging zitten? Zegt dat je iets?
Ja toch wel he. Die mevrouw ging nog kijken of ie echt maar zo kort was, maar dat was ie inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Klopt helemaal. Het was de eerste Garden of Sinners film. Er zijn nog 6 andere films en er komt nog een epiloog. Ik was bijna niet gegaan omdat het deze film was maarhé...
Maar da's nog geen FOK hequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=21349
Op deze MAL club doen we dat al de afgelopen 3 maanden.
QFT!quote:
aangepastquote:Op zondag 28 november 2010 02:57 schreef .Cake. het volgende:
En het zou trouwens "Gregoriaanse muziek" moeten zijn in de TT.
Bedankt voor het corrigeren, ik ben nooit goed in dat gebied.quote:Op zondag 28 november 2010 02:57 schreef .Cake. het volgende:
En het zou trouwens "Gregoriaanse muziek" moeten zijn in de TT.
niet dat ik weetquote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef Xaryna het volgende:
Zei jij niet eens dat het nooit spamtijd was en dat we ontopic moesten blijven?
quote:Op zondag 28 november 2010 13:35 schreef Ascendancy het volgende:
Quing is altijd dronken. Aziaten kunnen niet zo goed tegen alcohol.
Ik heb slechte ervaringen met fokken en alchoholquote:
Ik voel een weddenschap aankomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Was het goed gisterenavond?quote:Op zondag 28 november 2010 15:00 schreef Bakakame het volgende:
Pfff jongens ik wil niet meer drinken
I rest my casequote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Xaryna het volgende:
Na ja, het moet niet echt, maar ik voel dat het moet. Plichtsgevoel enzo. En daar stoor ik me ook aan, maar ik kan er niks aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hockeyfeest, het thema was Pyjama party, dus ik had een pyjamabroek aan. En het was wel leuk, yeahquote:
Iedereen was in pyjamaquote:Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef Frag_adder het volgende:
Je bent uit geweest in pyjama? respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |