Hockeyfeest, het thema was Pyjama party, dus ik had een pyjamabroek aan. En het was wel leuk, yeahquote:
Iedereen was in pyjamaquote:Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef Frag_adder het volgende:
Je bent uit geweest in pyjama? respect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zat net een aankondiging van in de break van Stardriver 9 (ja ik kijk die nog steeds)
edit: HA trailer gevonden op YT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
al lang ?quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef Xaryna het volgende:
Toevallig is dit wel WoW, ja. Maar ik heb ook andere MMORPGs gedaan. En in andere kun je ook gewoon raiden met je guildies hoor
Ja en enige commentaar dat ik hier op heb is dat de manga nog niet afgelopen is dus het kan best dat er nog eens 26 eps komen lijkt me(?)quote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens WDN jij kijkt toch ook "the legend of legendary heroes" he, die serie kan toch nooit een ook maar enigszins redelijk einde krijgen met nog 5 afl. te gaan?
Ragnarok online heeft guildwars (2 keer 2 uur per week) sinds 2001 of zo (?)quote:Op zondag 28 november 2010 18:11 schreef .Cake. het volgende:
Pff, ik heb ook wel WoW gespeeld voor anderhalf jaar ofzo. Maar daarna was de charme er ook echt wel af voor mij. Ben blij dat ik dat niet meer doe moet ik zeggen. Veel meer tijd om andere dingen te doen, de je normaal af zou zeggen omdat je ging raiden...
Ik heb niet het idee dat het zo een populaire serie is, ik denk dat we genaaid worden (figuurlijk)quote:Op zondag 28 november 2010 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en enige commentaar dat ik hier op heb is dat de manga nog niet afgelopen is dus het kan best dat er nog eens 26 eps komen lijkt me(?)
quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef wdn het volgende:
Zomer 2011 krijgen we een nieuweIk ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hehe, neequote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Ascendancy het volgende:
Hockeyfeest. Bakame, zit je ook bij t corps?
Dan keur ik het goedquote:Op zondag 28 november 2010 19:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hehe, neeIk hockey zelf ook niet, ging met wat vrienden mee
Hockeymeisjes zijn prima. Alleen die jongens zijn vaak ballen. En zitten dus bij het korps. Maar Bakame is gewoon een heldquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef Frag_adder het volgende:
Wacht als je niet hockeyt is het prima? Maar als je volwassen vrienden een volwassen man mee vragen naar een pyjama party waar je ook nog zelf de tequilla ACHTERAF in de stad moet gaan halen is het prima?
De nieuwe generatie student is raar
Agreedquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hockeymeisjes zijn prima. Alleen die jongens zijn vaak ballen. En zitten dus bij het korps. Maar Bakame is gewoon een held
Nee, morgen gaat het sneeuwen en ik kan niet op Prorails en de NS rekenen. Straks raak ik ingesneeuwd in Den Haag.quote:Op zondag 28 november 2010 22:58 schreef Bakakame het volgende:
Wie van de studenten hier gaat morgen trouwens naar Den Haag?
insneeuwen in den haagquote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, morgen gaat het sneeuwen en ik kan niet op Prorails en de NS rekenen. Straks raak ik ingesneeuwd in Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |