Er maar even van uitgaande dat je het echt bentquote:Op woensdag 24 november 2010 19:29 schreef I_B_O het volgende:
Dag allemaal, heb even een acount aangemaakt. Ik wil iedereen die achter me stond heel erg bedanken. Vond het heel leuk om tijdens het programma mee te lezen hier! Alle reacties(zowel positief als negatief) waren leuk om te zien. Groetjes! Ibrahim Topchef!!
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:29 schreef I_B_O het volgende:
Dag allemaal, heb even een acount aangemaakt. Ik wil iedereen die achter me stond heel erg bedanken. Vond het heel leuk om tijdens het programma mee te lezen hier! Alle reacties(zowel positief als negatief) waren leuk om te zien. Groetjes! Ibrahim Topchef!!
Onterecht eruit, echt jammer. Zag er allemaal zo lekker uit wat je maakte, echt goed.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:29 schreef I_B_O het volgende:
Gegroet, morele winnaarquote:Op woensdag 24 november 2010 19:29 schreef I_B_O het volgende:
Ricoquote:Op woensdag 24 november 2010 19:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja met Kay,,
maar wie wordt de derde?
Gastquote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef wolferl het volgende:
Nu weet ik hoe Peggy eruit ziet als je harde dampende seks met haar hebt.
Een grote rode plofkop.
En bedankt hequote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef wolferl het volgende:
Een grote rode plofkop.
Echt hequote:
Jaquote:
Ben benieuwd wie, wie kapot maaktquote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef wolferl het volgende:
Een grote rode plofkop.
En terecht.quote:
aub zeg, mijn dode oma is nog lekkerderquote:Op woensdag 24 november 2010 19:35 schreef wolferl het volgende:
Ik vind Peggy wel wat hebben, lekker een madammeke met een zachte G.
Ze heeft grote borsten.
Gek he, janksmoelquote:Op woensdag 24 november 2010 19:36 schreef roos85 het volgende:
Rico ligt niet zo heel goed in de groep
SAUS @!@!#!@@!@!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:35 schreef Drassss het volgende:
Ja Julius jij wil van alles wat meer hebben.......
Een clown valt altijd buiten het circus.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:36 schreef roos85 het volgende:
Hij rolt dan ook alleen.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:36 schreef roos85 het volgende:
Zeroku ftwquote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef franklop het volgende:
Zeroku, jij zit ook overal he![]()
Maar ik vind die Pascal echt een drol
Peggy liever dan ausputzer und kampf fraulein Priscillaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:36 schreef Djokotron het volgende:
[..]
aub zeg, mijn dode oma is nog lekkerder
Maître *pets* Priscilla *kom nu!* Kranenborgquote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Peggy liever dan ausputzer und kampf fraulein Priscilla
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:39 schreef Djokotron het volgende:
Maître *pets* Priscilla *kom nu!* Kranenborg
Echt héquote:Op woensdag 24 november 2010 19:39 schreef zoem het volgende:
Julius: "Ik had wel iets meer op m'n bord gewild"
Kerel heeft al 6 gangen op
Niets op de valreep aan. alleen de hoeveelheid klopte niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:39 schreef wolferl het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
verdomme
Rico weer op de valreep door.
Onzin, dat is al vanaf het begin en de finale is pas 3 weken geleden opgenomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef Starfish het volgende:
Ik zit nog een beetje met die intro, toen ze lieten zien wat de laatste dag van de finale ging inhouden.
Daar kon je vaag en even snel 2 hoofden zien van de deelnemers.. en ik heb toch het gevoel dat daar Pascal bij zat.. Pascal en Peggy?
We zullen 't zien.
Niets is genoeg voor deze baasquote:Op woensdag 24 november 2010 19:39 schreef zoem het volgende:
Julius: "Ik had wel iets meer op m'n bord gewild"
Kerel heeft al 6 gangen op
dat gevoel heb ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef Starfish het volgende:
Ik zit nog een beetje met die intro, toen ze lieten zien wat de laatste dag van de finale ging inhouden.
Daar kon je vaag en even snel 2 hoofden zien van de deelnemers.. en ik heb toch het gevoel dat daar Pascal bij zat.. Pascal en Peggy?
We zullen 't zien.
dat gaat over dat stukje wat in de restaurantkeuken is opgenomen..quote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onzin, dat is al vanaf het begin en de finale is pas 3 weken geleden opgenomen.
Ik denk dat die dadelijk onder die tafel bij de chefs nog even 2meter lulworst bereidtquote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die malloot flikt het steeds weer, ongelooflijk
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik denk dat die dadelijk onder die tafel bij de chefs nog even 2meter lulworst bereidt![]()
Dit zag ik ook ja, als Kranenborg wat zegt. Ga het zo eens stilzetten op RTL XL. Dacht zelf dat het Rico was.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef Starfish het volgende:
We zullen 't zien.
Rico? Het waren 2 silhouetten, geen 3.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit zag ik ook ja, als Kranenborg wat zegt. Ga het zo eens stilzetten op RTL XL. Dacht zelf dat het Rico was.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:44 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Rico? Het waren 2 silhouetten, geen 3.
Spoilerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:44 schreef cimaq het volgende:
"Pascal Van Der Heiden: cook off gister was spannend.. maar kan het nog spannender dan gister... cook off ik hou er zo van ;-)"
Denk dat Pascal gewoon door gaat dus..
Die broodjes hamburger van mij ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef franklop het volgende:
ik had mee moeten doen, die gyros die ik gemaakt heb vanavond was echt verrukkelijk
Droom lekker verderquote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef franklop het volgende:
ik had mee moeten doen, die gyros die ik gemaakt heb vanavond was echt verrukkelijk
Julius wil altijd saus erbij, dus als die erbij zat zit je gebakken.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef franklop het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Julius wil altijd saus erbij, dus als die erbij zat zit je gebakken.
Snap je hem gebakken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |