quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef wolferl het volgende:
Die vent heeft gaspitjes in zijn oren.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat??!!! jaspers die eten weigert???
bel de krant!!!
één woord.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef roos85 het volgende:
in de red-room was het weer Rico ------- de rest
Een woord. Dikzak.quote:
Even terugkijken na afloop, dat is wel het tv moment v/h jaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat??!!! Jaspers die eten weigert???
bel de krant!!!
Letterlijk rollen ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef wolferl het volgende:
Ga je weer zien dat Rico op de valreep door rolt naar morgen.
Rollenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef wolferl het volgende:
Ga je weer zien dat Rico op de valreep door rolt naar morgen.
Wil net zeggen ja, die 's werelds grootste rollade rolt als een olifant door de topchef porseleinen deelnemers kastquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:19 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wil net zeggen ja, die 's werelds grootste rollade rolt als een olifant door de topchef porseleinen deelnemers kast
Hij neemt z'n werk mee naar huis, dat zie je al aan z'n hoofd oren.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef Djokotron het volgende:
Die schiffmacherchef, seriously wtf..
quote:
http://www.restaurant-hermitage.nl/ Volgens mij nietquote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Chef van hermitage restaurant, google it
Vind ik niet echt iets voor een restaurant van die statuur die zij willen zien.quote:
Zeiden ze volgens mij wel hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.restaurant-hermitage.nl/ Volgens mij niet
Wat weten vrouwen uberhaupt?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat weet die vrouw van de dagverse groenten nou van chefwaardige gerechten?
wordquote:Op woensdag 24 november 2010 19:24 schreef wolferl het volgende:
Ik haat Rico, die hoort helemaal niet in de finale.
net was het in beeld. Eerst zeiden ze inderdaad iets van Hermitage maar bij zijn naam stond een andere naam.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zeiden ze volgens mij wel hoor![]()
http://www.neva.nl/ Dit is het volgens mij.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zeiden ze volgens mij wel hoor![]()
http://www.neva.nl/quote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Chef van hermitage restaurant, google it
Hiermee haal je Priscilla ook onderuit he, dat weet je?quote:
Priscilla is god, jwt. Staat boven alles, letterlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hiermee haal je Priscilla ook onderuit he, dat weet je?
tja je moet toch watquote:Op woensdag 24 november 2010 19:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vind ik niet echt iets voor een restaurant van die statuur die zij willen zien.
Julius dadelijk "Ey, brandt me hele bek uit joh![]()
"
QFTquote:Op woensdag 24 november 2010 19:27 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Priscilla is god, jwt. Staat boven alles, letterlijk.
Ricardo van Ede dus..
Beter leggen ze die op de grill.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef Djokotron het volgende:
Rico, klapzwans, aub stap op met die bitterballenkop van je
Duurt uren voor dat gaar is. Al zal er wel een lekker uniek smaakje aanzitten door het vet.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter leggen ze die op de grill.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:29 schreef I_B_O het volgende:
Dag allemaal, heb even een acount aangemaakt. Ik wil iedereen die achter me stond heel erg bedanken. Vond het heel leuk om tijdens het programma mee te lezen hier! Alle reacties(zowel positief als negatief) waren leuk om te zien. Groetjes! Ibrahim Topchef!!
Heldquote:Op woensdag 24 november 2010 19:29 schreef I_B_O het volgende:
Dag allemaal, heb even een acount aangemaakt. Ik wil iedereen die achter me stond heel erg bedanken. Vond het heel leuk om tijdens het programma mee te lezen hier! Alle reacties(zowel positief als negatief) waren leuk om te zien. Groetjes! Ibrahim Topchef!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |