quote:Op woensdag 24 november 2010 00:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Navigatie-problemen zijn al geruimte tijd een probleem. Bij mij is het opgelost in Froyo.
Heb je al een keer een fix gehad? Eerste fix kan namelijk zo maar 3-5 minuten duren.
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Als jij me kan vertellen hoe ik weet dat ik een 'fix' heb gehad
Een fix is dat je GPS-icoontje niet meer knippert, oftewel dat je dus een GPS-verbinding hebt.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Als jij me kan vertellen hoe ik weet dat ik een 'fix' heb gehad
Dan moet je rooten.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:53 schreef mash_ het volgende:
is er een app zodat je de apps die er standaard op staan kan weggooie? en staat zoveel troep op dat ik toch nooit gebruik
is daar een app voor die dat voor je doet?? ik probeerde het net via http://www.dkszone.net/ro(...)-on-windows-mac-os-x die uitleg. maar dan moest ik na reboot iets selecteren volgens dat ding. maar dat stond er niet tussen. iets van instal packagequote:
Gebruik je een (overbodige) taskkiller?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef exile79 het volgende:
Nog meer mensen ruzie met de wekker?
Ik moet nu persee een dag aangeven, anders gaat hij misschien pas over een paar dagen af. En als ik hem 's ohctends uitdruk gaat hij (als ik eenmaal onder de douche sta) later gewoon wéer af.
Dat is gewoon een app ''LauncherPro,'' de weer iconen zijn gewoon een widget ''beutifull widgets'' voor de exacte details zie de post van Luco waar je dit screenshot vandaan hebt.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:28 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
hoe heb je het main menu zo gekregen?
Dat dus. Had in die post al per scherm uitgelegd welke widgets erbij gebruikt worden.quote:Op donderdag 25 november 2010 04:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gebruik je een (overbodige) taskkiller?
Een wekker kan je gewoon instellen dat hij elke dag of alleen doordeweeks moet werken.
[..]
Dat is gewoon een app ''LauncherPro,'' de weer iconen zijn gewoon een widget ''beutifull widgets'' voor de exacte details zie de post van Luco waar je dit screenshot vandaan hebt.
ok tnxs. nog vraagje. hoe maak je er zo`n screen shot van?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat dus. Had in die post al per scherm uitgelegd welke widgets erbij gebruikt worden.
Met Froyo: Return knop ingedrukt houden en dan op je homeknop drukken.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ok tnxs. nog vraagje. hoe maak je er zo`n screen shot van?
Geluktquote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Met Froyo: Return knop ingedrukt houden en dan op je homeknop drukken.
Jaaa ik ook homescreen postenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef mash_ het volgende:
[ afbeestlding ]
Ik heb hem nu zo gemaaktben er wel tevreden mee.
Vet slechte deal, ik had 'm voor 19,95 zonder bij te lappen. Inclusief internet!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:20 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik heb er eentje! 2 jaar voor 22 nog wat per maand met eindeloos internet extra snel met maar 100 bijbetalen. Willen jullie me aanraken?
Vet slechte deal, ik betaal er 11.95 per maand voor. Inclusief onbeperkt internet!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vet slechte deal, ik had 'm voor 19,95 zonder bij te lappen. Inclusief internet!
Waar? Bij studentmobiel was ie eerst (2 maanden geleden ofzo) ook 20 euro p/m zonder bijbetalen (excl internet wel), maar nu kost ie daar wel 150 euro extraquote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vet slechte deal, ik had 'm voor 19,95 zonder bij te lappen. Inclusief internet!
Die kreeg ik gratisquote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Keroppi het volgende:
Vandaag een originele Samsung autolader voor 5 euro gekocht bij de T-mobile winkel. Als dat geen koopje is
waar dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
waar dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vet slechte deal, ik betaal er 11.95 per maand voor. Inclusief onbeperkt internet!
Baas boven baas hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vet slechte deal, ik betaal er 11.95 per maand voor. Inclusief onbeperkt internet!
Mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Kan ik ook niet achterblijven natuurlijk
Op volgorde van positie, van links naar rechts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mooiwaar heb je die achtergrond vandaan? ik heb op paar forums al mensen met die achtergrond gezien. maar ik kan hem maar niet vinden
Een blackberry aanbieding post in het Samsung Galaxy S topic omdat....?quote:Op vrijdag 26 november 2010 02:15 schreef bramhim250 het volgende:
http://www.studentmobiel.(...)oduct_version_id=689
28,95
goede deal?
[..]quote:
meest actieve topicquote:Op vrijdag 26 november 2010 02:33 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
[..]
Een blackberry aanbieding post in het Samsung Galaxy S topic omdat....?
ANDchat al geprobeerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef gnilrednoz het volgende:
Hey, ik heb een vraagje
Ik zoek een IRC client voor mn foon die de volgende functies heeft
- perform
- reconnect on disconnect (of specifieker: dat dat uitstaat)
iemand een suggestie?
Doodle Jump.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:02 schreef exile79 het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideeen voor spellen?
Pino, hoe kom jij aan die symbolen? Zijn dat mappen?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die widgets op het laatste scherm van je verbruik, welke zijn datquote:Op donderdag 25 november 2010 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de eerste screen? Is Apps Organizer , met een setje custom iconsquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Pino, hoe kom jij aan die symbolen? Zijn dat mappen?
Ik wil ze ook![]()
PhoneUsage, maar dan de Pro editie, omdat alleen die widgets heeftquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Die widgets op het laatste scherm van je verbruik, welke zijn dat?
Danku, jammer dat Applanet zo vaak down is. Lijkt wel meer down dan up,...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op de eerste screen? Is Apps Organizer , met een setje custom icons
[..]
PhoneUsage, maar dan de Pro editie, omdat alleen die widgets heeft
Doodle Jump zoals boven genoemd, Angry Birdsquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:02 schreef exile79 het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideeen voor spellen?
Dan ziet hij gewoon het netwerk niet, kan ook liggen aan de router ... laat hem het eerst eens proberen op een plek waar je 100% zeker weet dat er wifi is.. ( een school ofzo )quote:Op zondag 28 november 2010 10:38 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hallo, ik heb zelf geen samsung galaxy s. Maar een vriend heeft een probleem met zijn wifi.
Als hij wifi aan heeft dan komt er te staan dat hij niet na netwerken kan zoeken.
Iemand ook dat probleem? Of iemand een oplossing?
Bedankt
Sinds ik naar Froyo heb geüpgraded ervaar ik dezelfde problemen. Echt vervelend, want ook al zet ik de wekker uit, hij gaat later toch nog af. En dat ik nu perse een dag moet selecteren is ook hartstikke vervelend.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef exile79 het volgende:
Nog meer mensen ruzie met de wekker?
Ik moet nu persee een dag aangeven, anders gaat hij misschien pas over een paar dagen af. En als ik hem 's ohctends uitdruk gaat hij (als ik eenmaal onder de douche sta) later gewoon wéer af.
Hier ook sinds Froyo hetzelfde probleem.quote:Op zondag 28 november 2010 18:52 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Sinds ik naar Froyo heb geüpgraded ervaar ik dezelfde problemen. Echt vervelend, want ook al zet ik de wekker uit, hij gaat later toch nog af. En dat ik nu perse een dag moet selecteren is ook hartstikke vervelend.
Persoonlijk ben ik van de winkel vanwege het gemak, je kan bij problemen gewoon naar binnen lopen e.d. Online ben je volgens mij wel goedkoper uit maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef minthy het volgende:
Ik wil er graag een, met onbeperkt internetHeb nu een Samsung Star, prepaid (ouderwetsch
) en wil graag een abbo. Wat is slimmer/goedkoper: langs de winkel of online? En heeft er iemand verder nog tips?
Goede keuzequote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef minthy het volgende:
Ik wil er graag een, met onbeperkt internetHeb nu een Samsung Star, prepaid (ouderwetsch
) en wil graag een abbo. Wat is slimmer/goedkoper: langs de winkel of online? En heeft er iemand verder nog tips?
Das wel een goeie! Online zie ik nu na een poosje zoeken/vergelijken ook de bomen door het bos niet meerquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van de winkel vanwege het gemak, je kan bij problemen gewoon naar binnen lopen e.d. Online ben je volgens mij wel goedkoper uit maar zeker weten doe ik dat niet.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede keuze
Ik zou online doen, in de Balk zitten geen telecomwinkels toch?
Jeps, ben trots eigenaar.quote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom je ook echt overal tegen
Heb jij ook een Galaxy? En we hebben hier an de Balk idd geen telecom, maar zou in Zwolle kunnen kijken, of in Hoogeveen
Hoeveel wil je kwijt zijn?quote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom je ook echt overal tegen
Heb jij ook een Galaxy? En we hebben hier an de Balk idd geen telecom, maar zou in Zwolle kunnen kijken, of in Hoogeveen
Ben al zo lang ik het me kan herinneren bij KPN, dus thanks! Moet ik daarvoor speciaal naar de KPN-winkel of kan ik ook naar de Phonehouse?quote:Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps, ben trots eigenaar.
Welke provider wil je nemen?
KPN heeft met onbeperkt internet, Vodafone niet meer.
Dus neem aan dat je KPN neemt, gewoon even de KPN winkel in Zwolle binnenlopen
Hoogte maakt dus niet uit?quote:
Ow, hoogte van het abonnement? Rond de ¤30 ofzo? Is iig goedkoper dan wat ik nu verbruikquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoogte maakt dus niet uit?
Dan zal ik gewoon naar idd de Phonehouse of de KPN winkel gaan, maakt niet zo veel uit imo
Ik betaal 22 nog wat per maand voor onbeperkt internet (en dan heb ik extra snel internet genomen, anders was t 20 nog wat geweest), 120 belminuten/240 smsjes. 100 bijbetalen, dat wel. Ik las ergens dat mensen hem voor nog goedkoper hadden geregeld, maarja, 1 van die 2 had al bij vodafone en die hebben een datalimiet op hun telefoon zitten wat ik kut vind. Ik zit overigens bij Hi. Je krijgt btw ook een 8GB SD kaartje er gratis bij.quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, hoogte van het abonnement? Rond de ¤30 ofzo? Is iig goedkoper dan wat ik nu verbruikIk dacht aan bijbetalen voor het toestel
Thanks, precies wat ik zocht! Heb hem direct besteldquote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef gnilrednoz het volgende:
Oh, kijk hier. Minder dan 30 euro, en je hoeft niet bij te betalen. Alstu: http://shop.www.hi.nl/hi/(...)caroussel_TSAI9000bl
quote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks, precies wat ik zocht! Heb hem direct besteld
Ik moet tot mijn grote schaamte toegeven dat ik sinds 2 jr bel via AH Mobielquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]Misschien had je omdat je al hartstikke lang klant bent bij KPN, korting kunnen regelen in de winkel..
KIES is een probleem, zelfs als her niks doet met je telefoon heeft die al problemen. Dus zou eerst uograden en later ps rooten en dergelijke.quote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef gnilrednoz het volgende:
Als ik mijn telefoon root, kan ik dan nog wel mijn firmware via Kies blijven updaten? Of geeft dat dan problemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |