Het stomme is vaak, ik download vaak betaalde apps gratis. Vanwege geen creditcard e.d. maar als ze een donatie mogelijkheid o.i.d. hebben geef ik ze ook zo 5 dollar ofzo.quote:Op zondag 21 november 2010 17:31 schreef Luco het volgende:
[..]
En grote voordeel: Gewoon updates van betaalde app's. Straks maar eens een leuke offline navigatie app zoeken.
Ik PM je wel ff de APKquote:Op zondag 21 november 2010 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ik kan niet inloggen op die site met mijn mobiel lol ..
Wat voor foto's wilde je maken dan? Als je foto's wil maken met een flitser dan zijn telefoonflitsers toch nooit voldoende. Ik heb er nog geen moment nadeel van ondervonden.quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar uhm, dat die camera van de Galaxy geen flitser heeft, is dat een probleem?
Hij filmpt supergoed en maakt echt redelijke foto's met genoeg licht. In schemer of donker gebouw (kroeg) ga je er niet wat fatsoenlijks uitkrijgen. Ik vind dat een klein nadeel maar meeste foto's maak ik met mijn pocketcamera dus vindt het persoonlijk niet echt een gemis.quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar uhm, dat die camera van de Galaxy geen flitser heeft, is dat een probleem?
Voodoo lagfix, 100%, PM komt eraanquote:Op zondag 21 november 2010 18:05 schreef mash_ het volgende:
waar kan ik een goede lag fix vinden? en wat raden jullie nog meer aan om te instaleren
\edit: ik ben nu trouwens ook firmware aan het upgrade via samsung kies. alleen wat is dit eingelijk precies?
Je gaat waarschijnlijk naar Froyo? Goede keuzequote:Op zondag 21 november 2010 18:05 schreef mash_ het volgende:
waar kan ik een goede lag fix vinden? en wat raden jullie nog meer aan om te instaleren
\edit: ik ben nu trouwens ook firmware aan het upgrade via samsung kies. alleen wat is dit eingelijk precies?
ik heb geen ideequote:Op zondag 21 november 2010 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je gaat waarschijnlijk naar Froyo? Goede keuzeWerkt super fijn.
Je hebt al 2.2 erop staan? Dan werkt fixen via update.zip niet maar moet je via Odin werken.quote:Op zondag 21 november 2010 18:43 schreef mash_ het volgende:
http://project-voodoo.org/installation ik snap die instalatie niet helemaalik heb die zip gekopieerd op mijn telefoon en nu?
via wat? anders laat ik die lagfix maar voordat ik me telefoon sloopquote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt al 2.2 erop staan? Dan werkt fixen via update.zip niet maar moet je via Odin werken.
Hehehe, hoe heb je erop gezet en welke versie? Met Odin versie 5?quote:Op zondag 21 november 2010 18:56 schreef Luco het volgende:
En lol, Quadrant score hiervoor was 995 en die is nu opeens 1552. Dikke prima.
Je kan er weinig aan verneuken eigenlijk, als je het totaal verpest moet je misschien alles opnieuw flashen wat ook maar een 15tje duurt. Als je het goed doet is het 2 minuten werk daarna 3 minuten een keer opstarten en klaar is kees.quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
via wat? anders laat ik die lagfix maar voordat ik me telefoon sloop
Via Odin inderdaad. Daarna nog een paar keer in download en recovery gekomen terwijl ik met one click roots bezig was (Wat niet werkte, jeuj). Net voor de gein nog even gekeken of m'n downloadmodus het deed. Die deed het, batterij eruit gehaald, er weer in en toen begon ie dus met het eigenlijke lag-fixen (Wat een halve minuut duurde ofzo, veel sneller dan toen ik 2.1 fixte)quote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hehehe, hoe heb je erop gezet en welke versie? Met Odin versie 5?
ah okquote:Op zondag 21 november 2010 19:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan er weinig aan verneuken eigenlijk, als je het totaal verpest moet je misschien alles opnieuw flashen wat ook maar een 15tje duurt. Als je het goed doet is het 2 minuten werk daarna 3 minuten een keer opstarten en klaar is kees.
Heldquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef Luco het volgende:
Installeren op je telefoon en die als market gebruiken.
Geen lagfix of root e.d.? Dan kan je hem zonder problemen terugbrengen anders eerst proberen in de koelkast te leggen en kijken als die het weer even doet. Dan kan je eventueel unrooten e.d.quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef Terpentin07 het volgende:
Sinds gisteren doet mijn scherm het niet meer. Was aan het internetten en ineens poef display zwart. Er is geen schade te zien bij het scherm. Gewoon inleveren bij T-Mobile? Wordt zoiets onder garantie gerepareerd of moet ik bang zijn dat ze onder de noemer val/drukschade de reparatie weigeren. Heb geen zin om iets van 200¤ te betalen.
Installous mag toch ook besproken worden in het iphone topic?quote:Op maandag 22 november 2010 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
Jongelui, geen linkjes naar illegale sites en/of apk's op FOK!. Ik heb de nodige posts moeten verwijderen.
Toch wel een dealbreaker, ben voor de HTC Desire gegaan.quote:Op zondag 21 november 2010 17:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij filmpt supergoed en maakt echt redelijke foto's met genoeg licht. In schemer of donker gebouw (kroeg) ga je er niet wat fatsoenlijks uitkrijgen. Ik vind dat een klein nadeel maar meeste foto's maak ik met mijn pocketcamera dus vindt het persoonlijk niet echt een gemis.
Persoonlijke afweging dus.
Heeft niet geholpen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Geen lagfix of root e.d.? Dan kan je hem zonder problemen terugbrengen anders eerst proberen in de koelkast te leggen en kijken als die het weer even doet. Dan kan je eventueel unrooten e.d.
Ja, ziet er mooier uit dan een mini knopje in switchproquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Nice Luco, dat FullyCharged geeft dat je batterij status aan?
Wat is slagsmalsklubben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, ziet er mooier uit dan een mini knopje in switchpro
Edit: Ik ben al zover dat wanneer ik de WiFi inschakel ik al een betere benadering van m'n locatie krijg. Maar dan blijft onderin de hele tijd staan: zoeken naar GPSquote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb nog wat vragen wat betreft navigatie en gps
Dit weekend wil ik m'n telefoon gebruiken als 'navigatie-device' omdat ik naar een bestemming moet waar ik totaal onbekend ben in de omgeving. Ik heb al een beetje zitten prutsen met de navigatie software die standaard op de Galaxy zit, maar daar ben ik tot nu toe erg ontevreden over.
1) De GPS lijkt niet bepaald goed te werken, hij zit er soms een halve wijk naast. Moet ik iets veranderen aan de instellingen?
2) Is de navigatie-app die er standaard bij geleverd wordt goed, of is het de moeite waard om te investeren in andere (betaalde) navigatie-software? (En zo ja, welke?)
3) Zijn er nog andere aandachtspuntjes.
Ik hoop dat ik m'n Galaxy met jullie hulp goed kan gebruiken voor navigatie, want omdat ik zelden in de auto zit en de investering in een TomTom dus niet echt logisch is.
Navigatie-problemen zijn al geruimte tijd een probleem. Bij mij is het opgelost in Froyo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Keroppi het volgende:
Jongens ik quote m'n eigen navigatie-troubles nog even (met name het feit dat de gps niet eens bij benadering klopt) met de hele lieve vraag of jullie me willen helpen.
*Bambi-blik in de strijd gooit*
[..]
Edit: Ik ben al zover dat wanneer ik de WiFi inschakel ik al een betere benadering van m'n locatie krijg. Maar dan blijft onderin de hele tijd staan: zoeken naar GPS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |