heb je KIES op je telefoon? Zonee dan moet je even de samsung drivers installeren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Keroppi het volgende:
En... als ik m'n telefoon doormiddel van de data-kabel aan de computer aansluit dan zou die toch meteen de telefoon moeten herkennen zodat ik er bestanden af kan halen? De telefoon zegt wel dat er een verbinding is via USB maar mijn computer herkent de telefoon niet...
Nah, hij zegt wel dat ik KIES kan stoppen door op de starttoets te drukken. Dus dan zou je denken dat ik het wel heb? Na ook even de handleiding er op nagelezen te hebben heb ik 'm op massa-opslag gezet, maar dat was 't toch ook niet...quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
heb je KIES op je telefoon? Zonee dan moet je even de samsung drivers installeren.
Heb je 64 of 32 bit windows? Als je de 64bit hebt dan zal ik ze even uploaden voor je.
Dat weet ik, maar ik snap alleen niet waarom die google messenger steeds weer loopt. Zonde van de accuquote:Op zaterdag 20 november 2010 04:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat zijn services die draaien op de achterrgrond. Waarom kijk je daar verder naar?
Nou dat is me gelukt, maar ik moet me wel gaan verdiepen in dat KIES zeg, bleeeh je kunt ook teveel opties maken...quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:12 schreef TwenteFC het volgende:
Je moet wel KIES installeren, en anders de drivers
http://www.samsung.com/nl(...)rd_ia_sub_class_cd=P
Hier te krijgen, de bovenste link, wel eerst op het kopje 'software' klikken.
Teveel? Ik vind de interface redelijk duidelijk .. het werkt alleen voor geen meter.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:38 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Nou dat is me gelukt, maar ik moet me wel gaan verdiepen in dat KIES zeg, bleeeh je kunt ook teveel opties maken...
En waarom zou zoiets veel batterij kosten, denk dat 5 minuten internetten meer energie kost dan 2 dagen Google messenger op de achterrgrond. Energiebeheer in Android is best wel oké.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik snap alleen niet waarom die google messenger steeds weer loopt. Zonde van de accu
quote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef Luco het volgende:
... Wat natuurlijk erg logisch is als de simkaart er verkeerd om inzit...
Volgens mij wel, maar ik heb het andersom gedaan.. eerst rooten en daarna lagfixen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef exile79 het volgende:
Ik heb de voodoo lag fix op m'n toestel gezet. Als ik m'n toestel nu ook nog root, blijft dan de werking van voodoo?
Ja je voodoo blijft gewoon, eerst voodoo en daarna rooten lijkt mij beter trouwens.quote:Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef exile79 het volgende:
Ik heb de voodoo lag fix op m'n toestel gezet. Als ik m'n toestel nu ook nog root, blijft dan de werking van voodoo?
Een back-up maken van all je apps, een backup maken van je complete rom bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Luco het volgende:
Nieuwsgierig als ik ben, ik heb de toegevoegde waarde van rooten nog niet helemaal begrepen. Je kan TouchWiz ermee afdonderen, maar verde?
Applanet.netquote:
Ik kende al genoeg website's voor gratis APK's van betaalde versies maar dit is volgens mij nog veel handigerquote:Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Applanet.net
Ooit van Installous gehoord voor de iPhone/iPod Touch? Zelfde idee.
Met android kan je zelf kutten, dus doe ik datquote:Op zondag 21 november 2010 17:01 schreef Luco het volgende:
Hmm. Dus op de snelheid hoef ik het niet te doen. ENige nuttige is dan inderdaad die backup. Ik ga maar eens snuffelen.
En grote voordeel: Gewoon updates van betaalde app'squote:Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik kende al genoeg website's voor gratis APK's van betaalde versies maar dit is volgens mij nog veel handiger![]()
. Even verder uitzoeken dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |