abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88803875
:) Net even via Odin mijn 3 button reset ding gefixed, die deed het bij mij namelijk niet.
Nu bezig om via Odin Froyo erop te zetten, omdat het kan.
pi_88804147
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Laat maar eens zien wat je gevonden hebt dan, ik krijg namelijk het gevoel dat je niet eens naar Google geweest bent.
o.a
http://www.dkszone.net/ro(...)-on-windows-mac-os-x
http://www.techlivez.com/2010/07/how-to-root-samsung-galaxy-s/

Aangezien het feit dat er zoveel van zijn, zou ik dus echt niet weten welke ik moet gebruiken en welke jullie aanraden.
pi_88804437
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Mata het volgende:

[..]

o.a
http://www.dkszone.net/ro(...)-on-windows-mac-os-x
http://www.techlivez.com/2010/07/how-to-root-samsung-galaxy-s/

Aangezien het feit dat er zoveel van zijn, zou ik dus echt niet weten welke ik moet gebruiken en welke jullie aanraden.
Oké ik oordeelde te snel O-)

De methode uit de eerste bron heb ik toegepast, werkte feilloos. Wel zal ik voor de zekerheid even testen als je 3 button combo werkt. Dat zorgt ervoor dat je altijd weer kan herstellen. Er zijn 2 combinaties

1) Volume omhoog+Home button+aan/uit knop (Deze leidtnaar recovery menu)
2) Volume omlaag +Home button+aan/uit knop (Deze leidt naar downloadmodus)

Let op het is een absolute vereiste dat deze combinaties werken voordat gaat rootten en dergelijke hiermee kan je namelijk altijd alles weer herstellen. Wanneer je er iets mis gaat en je kan het niet zelf herstellen kan je je garantie verspelen.

-Edit-
De eerste methode staat ook gewoon omschreven in de topicstart :+, dat is een link naar XDA-developers. Alles wat sticky staat op deze website is vrijwel altijd te vertrouwen. ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Kandijfijn op 17-11-2010 02:50:36 ]
pi_88806281
:) Heb eindelijks Froyo op mijn mobiel, heb deze tut gevolgd voor mensen die geïnteresseerd zijn:

http://www.androidworld.n(...)froyo-341mb-ram.html

Ook maar meteen geroot&laggfix, hij is super snel nu.
pi_88820934
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Oké ik oordeelde te snel O-)

De methode uit de eerste bron heb ik toegepast, werkte feilloos. Wel zal ik voor de zekerheid even testen als je 3 button combo werkt. Dat zorgt ervoor dat je altijd weer kan herstellen. Er zijn 2 combinaties

1) Volume omhoog+Home button+aan/uit knop (Deze leidtnaar recovery menu)
2) Volume omlaag +Home button+aan/uit knop (Deze leidt naar downloadmodus)

Let op het is een absolute vereiste dat deze combinaties werken voordat gaat rootten en dergelijke hiermee kan je namelijk altijd alles weer herstellen. Wanneer je er iets mis gaat en je kan het niet zelf herstellen kan je je garantie verspelen.

-Edit-
De eerste methode staat ook gewoon omschreven in de topicstart :+, dat is een link naar XDA-developers. Alles wat sticky staat op deze website is vrijwel altijd te vertrouwen. ^O^
thx!
eens kijken of het me gaat lukken :P!
pi_88821647
Ik heb hier de allerlaatste oneclickroot tool -->> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682 deze werkte perfect met mij die uit topicstart lijkt niet te werken op de allerlaatste firmware. Als je geen XDA account hebt en/of wil maken kan je mij PMen voor ''geheim linkje'' :P
pi_88833735
Waaraan kun je eigenlijk zien dat je SGS succesvol geroot is?
Mijn quadrant score is nu namelijk erg hoog, maar root explorer zegt dat m'n SGS niet geroot is..
  FOK!fossiel woensdag 17 november 2010 @ 23:49:05 #208
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88846892
Hoi,

Okee, ik heb nu een halve dag m'n Samsung Galaxy en omdat ik hiervoor jaren met een 'hij kan bellen en sms'n' telefoon gewerkt heb, moet ik nog een hoop leren ;)

Ik was begonnen in het eerste topic om die door te lezen en zo niet honderd keer dezelfde vraag te stellen, maaar om heel eerlijk te zijn ging het al snel boven mijn pet (lag-fix? que?)

M'n eerste vragenlijstje, jullie kunnen me vast helpen.

1) Ik begreep dat 't handig is om dingen als wifi/bluetooth/internet zo veel mogelijk uit te zetten om batterijduur te besparen. Bluetooth en wifi is geen probleem. Dat is gewoon in het standby-scherm de grijze bovenbalk naar beneden slepen en uitzetten. Maar hoe zet ik handig het internet uit?
Wat ik nu doe is dat ik via instelling => draadloos en netwerk => mobiele netwerken => roaming aan/uit zetten. (Bovendien schrik ik elke keer wanneer je roaming aanvinkt, hij geeft dan zo'n "dit kan heel veel geld kosten" waarschuwing). Maar dit kan vast korter/handiger!

2) Okee ik kan in de Android Market iets downloaden. En via de lijst kan ik het dan ook openen. Maar ik wil het natuurlijk 't liefst als snelkoppeling op m'n scherm. Hoe doe ik dat?

3) Die daily briefing is leuk, maar liever niet al op 'blad 2', hoe kan ik die naar bijvoorbeeld het laatste scherm verbannen?

4) Ik wil bij de e-mail snelkoppeling hotmail instaleren, maar de gebruiksaanwijzing zegt alleen dat het voor g-mail heel makkelijk is en dat andere aanbieders handmatig ingesteld moeten worden. Ik kan heus de stappen op het scherm volgen maar hoe weet ik welke gegevens in te vullen/ in te stellen?

Alvast bedankt voor jullie hulp :)
Chick on a mission
pi_88849652
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:49 schreef Keroppi het volgende:
Lange tekst
1) Door het aan/uit knop eventjes in te houden, kom je bij een menu waar "Mobiele netwerken" staat. Met één toets zet je 'm dan aan of uit :) Werkt alleen op Froyo. Indien je geen Froyo hebt, bestaat er een app "DCSwitch" voor.

2) Open "Menu" en hou daar het Market icoontje een paar seconden in. Daarna kun je het naar je bureaublad slepen.

3) Inhouden en slepen.

4) "Ik kan heus de stappen op het scherm volgen maar hoe weet ik welke gegevens in te vullen/ in te stellen?"

Je kan de stappen volgen maar weet niet welke gegevens je moet vullen? Ik begrijp het niet :').
  FOK!fossiel donderdag 18 november 2010 @ 09:16:36 #210
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88852607
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef Kyr het volgende:

1) Door het aan/uit knop eventjes in te houden, kom je bij een menu waar "Mobiele netwerken" staat. Met één toets zet je 'm dan aan of uit :) Werkt alleen op Froyo. Indien je geen Froyo hebt, bestaat er een app "DCSwitch" voor.

Mooi, die app ga ik dan even downloaden

2) Open "Menu" en hou daar het Market icoontje een paar seconden in. Daarna kun je het naar je bureaublad slepen.

Hmm misschien wat onduidelijk geweest, maar ik bedoelde hoe ik gedownloade apps op m'n bureaublad krijg. Maar ik ben er ondertussen uit dat ze dan onder 'toepassingen' verschijnen en dat ik ze vervolgens tot snelkoppeling kan maken

3) Inhouden en slepen.

Ja dat lukte dus niet, maar via een omweg heb ik 't voor elkaar gekregen.

4) "Ik kan heus de stappen op het scherm volgen maar hoe weet ik welke gegevens in te vullen/ in te stellen?"Ik begrijp het niet :').

Okee, misschien weer wat wartaal uitgeslagen. En als ik het zo vraag: waar kan ik terugvinden welke instellingen ik moet invoeren om hotmail als e-mail account in te stellen?
Chick on a mission
pi_88852657
Apps kun je op je bureaubladen krijgen door ze vast te houden bij het aanklikken.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_88853152
quote:

3) Die daily briefing is leuk, maar liever niet al op 'blad 2', hoe kan ik die naar bijvoorbeeld het laatste scherm verbannen?
Launcher pro installeren (via market gewoon) en upgraden naar Plus. Dan kan je instellen welke icoontjes je niet meer wilt zien in je app lijst. Bij mij zijn dat oa ook daily briefing, telegraaf, email, dagboek etc.
pi_88873734
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:39 schreef exile79 het volgende:

[..]

Launcher pro installeren (via market gewoon) en upgraden naar Plus. Dan kan je instellen welke icoontjes je niet meer wilt zien in je app lijst. Bij mij zijn dat oa ook daily briefing, telegraaf, email, dagboek etc.
Of gewoon vast houden en slepen naar het laatste scherm, of weg gooien als je het niet gebruikt.

En als je ze echt weg wilt hebben, Root je telefoon en download Titanium Backup. Kun je alles verwijderen wat je wilt.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  Redactie Games donderdag 18 november 2010 @ 21:07:03 #214
181272 crew  Noppie2000
pi_88878681
Ik heb nu nog een vraag, als ik mijn simkaart in de telefoon duw *met internet*, hoe weet ik dan dat ik op het internet zit van mijn abo en niet dat ik betaal voor alles wat ik maar doe? Zijn daar bepaalde settings voor die ik aan/uit moet zetten?
pi_88889233
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb nu nog een vraag, als ik mijn simkaart in de telefoon duw *met internet*, hoe weet ik dan dat ik op het internet zit van mijn abo en niet dat ik betaal voor alles wat ik maar doe? Zijn daar bepaalde settings voor die ik aan/uit moet zetten?
Door naar de symbooltjes te kijken in je statusbalk. Als er 2 pijltjes naar boven en beneden zijn met 3G of H. Wanneer dat er staat is er een mogelijkheid tot mobiel internet, wanneer deze pijltjes gekleurd zijn is er een actieve verbinding (hij haalt data van internet).

Maar als je een abbo hebt, dan kost het je niets extra.
pi_88889372
quote:
Hoi,

4) Ik wil bij de e-mail snelkoppeling hotmail instaleren, maar de gebruiksaanwijzing zegt alleen dat het voor g-mail heel makkelijk is en dat andere aanbieders handmatig ingesteld moeten worden. Ik kan heus de stappen op het scherm volgen maar hoe weet ik welke gegevens in te vullen/ in te stellen?

Alvast bedankt voor jullie hulp :)
Ik zou sowieso een overstap naar Gmail overwegen :),...

Maar ik wou het eens even testen voor je (heb nog een spamhotmail accountje :P. Alleen ik heb helemaal geen app voor mail (die er normaal wel is?) beetje apart. Iemand die dit probleem herkent :P?
pi_88890137
Ik had gewoon m'n @home gegevens ingevuld, maar vond de app wel cricky werken. Soms kon ik niks vezenden en hij gaf niet altijd een melding wanneer er nieuwe mail was. Gebruik hem ook niet meer.
  FOK!fossiel vrijdag 19 november 2010 @ 09:00:52 #218
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88891488
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 01:42 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik zou sowieso een overstap naar Gmail overwegen :),...

Maar ik wou het eens even testen voor je (heb nog een spamhotmail accountje :P. Alleen ik heb helemaal geen app voor mail (die er normaal wel is?) beetje apart. Iemand die dit probleem herkent :P?
Nou ondertussen is het me wel gelukt. Ik heb met behulp van een of ander Android forum de gegevens gevonden die ik moest invoeren en nu kan ik via toepassingen => email ook m'n hotmail op m'n mobiel lezen.
Chick on a mission
pi_88907327
Welke manieren zijn er om hotmail te syncen op de SGS?
De mailaccount die er op zit vind ik maar matig. Hij synct vaak niet, hij past zich ook niet aan aan de normale inbox, dus ik moet alle dubbel openen en hij is traag. Dingen als nieuwsbrieven openen duurt eindeloos en als ik het niet doe blijven ze dus als ongelezen staan..
  Redactie Games vrijdag 19 november 2010 @ 16:53:35 #220
181272 crew  Noppie2000
pi_88907959
Ik heb hem nu net binnengekregen en loop al meteen tegen een probleem aan.

Ik heb mijn simkaart erin gedaan en start daarna mijn telefoon op, maar rechtsboven in beeld staat er iets *wat lijkt op een simkaart iig* met een rood uitroepen teken ernaast. Ik neem aan dat dit bektekent dat hij mijn simkaart niet herkent?

Daarnaast vraagt mijn telefoon meteen om een pincode, maar die heb ik nu nog niet ingesteld of iets. Hoe kom ik deze dan te weten?
pi_88908639
Is het totaal geen probleem dat die camera geen LED-flits heeft?
pi_88908695
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:53 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb hem nu net binnengekregen en loop al meteen tegen een probleem aan.

Ik heb mijn simkaart erin gedaan en start daarna mijn telefoon op, maar rechtsboven in beeld staat er iets *wat lijkt op een simkaart iig* met een rood uitroepen teken ernaast. Ik neem aan dat dit bektekent dat hij mijn simkaart niet herkent?

Daarnaast vraagt mijn telefoon meteen om een pincode, maar die heb ik nu nog niet ingesteld of iets. Hoe kom ik deze dan te weten?
Vaak is het pincode dan 0000, maar je pincode hoort bij je simkaart he, niet bij je telefoon.
pi_88920416
Iemand trouwens enig idee wat al die actieve services inhouden? Die google messenging service (voorheen google talk geloof ik) staat altijd aan, en als ik hem uit zet, staat hij later gewoon wéer aan.
pi_88933175
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef exile79 het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat al die actieve services inhouden? Die google messenging service (voorheen google talk geloof ik) staat altijd aan, en als ik hem uit zet, staat hij later gewoon wéer aan.
Dat zijn services die draaien op de achterrgrond. Waarom kijk je daar verder naar?
  FOK!fossiel zaterdag 20 november 2010 @ 10:19:26 #225
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88934870
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef Kyr het volgende:

DCSwitch is écht een briljante app, thanks! Zijn er nog meer must-haves?

En eigenlijk ben ik opzoek naar een notitie-app die het volgende kan:
* Notities opslaan onder diverse catagorieen (alsof je een notitieboekje met 4 tabbladen hebt als het ware
* Foto's toevoegen aan je notities

Colornote komt in de buurt maar volgens mij is het daar niet mogelijk om foto's aan je notities toe te voegen.
Chick on a mission
  FOK!fossiel zaterdag 20 november 2010 @ 13:26:01 #226
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88939953
En... als ik m'n telefoon doormiddel van de data-kabel aan de computer aansluit dan zou die toch meteen de telefoon moeten herkennen zodat ik er bestanden af kan halen? De telefoon zegt wel dat er een verbinding is via USB maar mijn computer herkent de telefoon niet...
Chick on a mission
pi_88941382
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Keroppi het volgende:
En... als ik m'n telefoon doormiddel van de data-kabel aan de computer aansluit dan zou die toch meteen de telefoon moeten herkennen zodat ik er bestanden af kan halen? De telefoon zegt wel dat er een verbinding is via USB maar mijn computer herkent de telefoon niet...
heb je KIES op je telefoon? Zonee dan moet je even de samsung drivers installeren.
Heb je 64 of 32 bit windows? Als je de 64bit hebt dan zal ik ze even uploaden voor je.
  FOK!fossiel zaterdag 20 november 2010 @ 14:10:54 #228
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88941492
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:07 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

heb je KIES op je telefoon? Zonee dan moet je even de samsung drivers installeren.
Heb je 64 of 32 bit windows? Als je de 64bit hebt dan zal ik ze even uploaden voor je.
Nah, hij zegt wel dat ik KIES kan stoppen door op de starttoets te drukken. Dus dan zou je denken dat ik het wel heb? Na ook even de handleiding er op nagelezen te hebben heb ik 'm op massa-opslag gezet, maar dat was 't toch ook niet...
Chick on a mission
pi_88941561
Je moet wel KIES installeren, en anders de drivers :P

http://www.samsung.com/nl(...)rd_ia_sub_class_cd=P

Hier te krijgen, de bovenste link, wel eerst op het kopje 'software' klikken.
pi_88942260
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 04:29 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dat zijn services die draaien op de achterrgrond. Waarom kijk je daar verder naar?
Dat weet ik, maar ik snap alleen niet waarom die google messenger steeds weer loopt. Zonde van de accu
  FOK!fossiel zaterdag 20 november 2010 @ 15:38:47 #231
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88944342
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:12 schreef TwenteFC het volgende:
Je moet wel KIES installeren, en anders de drivers :P

http://www.samsung.com/nl(...)rd_ia_sub_class_cd=P

Hier te krijgen, de bovenste link, wel eerst op het kopje 'software' klikken.
Nou dat is me gelukt, maar ik moet me wel gaan verdiepen in dat KIES zeg, bleeeh je kunt ook teveel opties maken...
Chick on a mission
pi_88946862
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:38 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Nou dat is me gelukt, maar ik moet me wel gaan verdiepen in dat KIES zeg, bleeeh je kunt ook teveel opties maken...
Teveel? Ik vind de interface redelijk duidelijk .. het werkt alleen voor geen meter.
pi_88950973
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef exile79 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ik snap alleen niet waarom die google messenger steeds weer loopt. Zonde van de accu
En waarom zou zoiets veel batterij kosten, denk dat 5 minuten internetten meer energie kost dan 2 dagen Google messenger op de achterrgrond. Energiebeheer in Android is best wel oké.
  zondag 21 november 2010 @ 15:13:47 #234
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88975777
Ok, Voodoo eroverheen gegooid en nu herkent m'n telefoon m'n simkaart niet meer :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 21 november 2010 @ 15:14:49 #235
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88975812
:')... Wat natuurlijk erg logisch is als de simkaart er verkeerd om inzit...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_88976692
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef Luco het volgende:
:')... Wat natuurlijk erg logisch is als de simkaart er verkeerd om inzit...
:D :'(
  zondag 21 november 2010 @ 16:13:43 #237
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88977920
Wat dan wel weer episch is: SNESOID

Een fucking SNES Emulator voor op je Android _O_
pi_88978230
Ik heb de voodoo lag fix op m'n toestel gezet. Als ik m'n toestel nu ook nog root, blijft dan de werking van voodoo?
pi_88978556
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef exile79 het volgende:
Ik heb de voodoo lag fix op m'n toestel gezet. Als ik m'n toestel nu ook nog root, blijft dan de werking van voodoo?
Volgens mij wel, maar ik heb het andersom gedaan.. eerst rooten en daarna lagfixen.

Maar je kan het altijd proberen, eerst backuppen. mocht het niet werken dan zie je het snel genoeg :P
pi_88979196
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef exile79 het volgende:
Ja je voodoo blijft gewoon, eerst voodoo en daarna rooten lijkt mij beter trouwens.

Met voodoo vervang je namelijk de kernel van Android (nieuwe zImage) daarna zorg je met rooten voor volledige toegang tot het systeem. Als je het andersom doet werkt het waarschijnlijk ook wel maar meer kans op ongein geen volledige toegang tot kernel bijvoorbeeld.
  zondag 21 november 2010 @ 16:53:54 #241
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88979391
Nieuwsgierig als ik ben, ik heb de toegevoegde waarde van rooten nog niet helemaal begrepen. Je kan TouchWiz ermee afdonderen, maar verde?
pi_88979599
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Luco het volgende:
Nieuwsgierig als ik ben, ik heb de toegevoegde waarde van rooten nog niet helemaal begrepen. Je kan TouchWiz ermee afdonderen, maar verde?
Een back-up maken van all je apps, een backup maken van je complete rom bijvoorbeeld.

Ook kan je veel mods toepassen om je telefoon sneller te krijgen maar dat is nu niet echt nodig bij de Galaxy S (behalve lagfix).
  zondag 21 november 2010 @ 17:01:40 #243
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88979675
Hmm. Dus op de snelheid hoef ik het niet te doen. ENige nuttige is dan inderdaad die backup. Ik ga maar eens snuffelen.
  zondag 21 november 2010 @ 17:03:48 #244
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88979741
Kennen jullie applanet overigens al?
pi_88980285
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef Luco het volgende:
Kennen jullie applanet overigens al?
Nee?? Ik ben benieuwd :P
  zondag 21 november 2010 @ 17:23:03 #246
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88980303
quote:
19s.gif Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Nee?? Ik ben benieuwd :P
Applanet.net

Ooit van Installous gehoord voor de iPhone/iPod Touch? Zelfde idee.
pi_88980344
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef Luco het volgende:

[..]

Applanet.net

Ooit van Installous gehoord voor de iPhone/iPod Touch? Zelfde idee.
Ik kende al genoeg website's voor gratis APK's van betaalde versies maar dit is volgens mij nog veel handiger :+ :P. Even verder uitzoeken dit.
  zondag 21 november 2010 @ 17:26:59 #248
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88980421
Het is gewoon de standaard Market, met als verschil dat je betaalde apps ook kunt downloaden :). Werkt prima moet ik zeggen. Soundhound Unlimited als proef gedownload. Alles werkt gewoon :).
pi_88980467
quote:
Op zondag 21 november 2010 17:01 schreef Luco het volgende:
Hmm. Dus op de snelheid hoef ik het niet te doen. ENige nuttige is dan inderdaad die backup. Ik ga maar eens snuffelen.
Met android kan je zelf kutten, dus doe ik dat :)
  zondag 21 november 2010 @ 17:31:48 #250
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88980580
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik kende al genoeg website's voor gratis APK's van betaalde versies maar dit is volgens mij nog veel handiger :+ :P. Even verder uitzoeken dit.
En grote voordeel: Gewoon updates van betaalde app's :D. Straks maar eens een leuke offline navigatie app zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')