quote:Op woensdag 24 november 2010 00:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Navigatie-problemen zijn al geruimte tijd een probleem. Bij mij is het opgelost in Froyo.
Heb je al een keer een fix gehad? Eerste fix kan namelijk zo maar 3-5 minuten duren.
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Als jij me kan vertellen hoe ik weet dat ik een 'fix' heb gehad
Een fix is dat je GPS-icoontje niet meer knippert, oftewel dat je dus een GPS-verbinding hebt.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Als jij me kan vertellen hoe ik weet dat ik een 'fix' heb gehad
Dan moet je rooten.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:53 schreef mash_ het volgende:
is er een app zodat je de apps die er standaard op staan kan weggooie? en staat zoveel troep op dat ik toch nooit gebruik
is daar een app voor die dat voor je doet?? ik probeerde het net via http://www.dkszone.net/ro(...)-on-windows-mac-os-x die uitleg. maar dan moest ik na reboot iets selecteren volgens dat ding. maar dat stond er niet tussen. iets van instal packagequote:
Gebruik je een (overbodige) taskkiller?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef exile79 het volgende:
Nog meer mensen ruzie met de wekker?
Ik moet nu persee een dag aangeven, anders gaat hij misschien pas over een paar dagen af. En als ik hem 's ohctends uitdruk gaat hij (als ik eenmaal onder de douche sta) later gewoon wéer af.
Dat is gewoon een app ''LauncherPro,'' de weer iconen zijn gewoon een widget ''beutifull widgets'' voor de exacte details zie de post van Luco waar je dit screenshot vandaan hebt.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:28 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
hoe heb je het main menu zo gekregen?
Dat dus. Had in die post al per scherm uitgelegd welke widgets erbij gebruikt worden.quote:Op donderdag 25 november 2010 04:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gebruik je een (overbodige) taskkiller?
Een wekker kan je gewoon instellen dat hij elke dag of alleen doordeweeks moet werken.
[..]
Dat is gewoon een app ''LauncherPro,'' de weer iconen zijn gewoon een widget ''beutifull widgets'' voor de exacte details zie de post van Luco waar je dit screenshot vandaan hebt.
ok tnxs. nog vraagje. hoe maak je er zo`n screen shot van?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat dus. Had in die post al per scherm uitgelegd welke widgets erbij gebruikt worden.
Met Froyo: Return knop ingedrukt houden en dan op je homeknop drukken.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ok tnxs. nog vraagje. hoe maak je er zo`n screen shot van?
Geluktquote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Met Froyo: Return knop ingedrukt houden en dan op je homeknop drukken.
Jaaa ik ook homescreen postenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef mash_ het volgende:
[ afbeestlding ]
Ik heb hem nu zo gemaaktben er wel tevreden mee.
Vet slechte deal, ik had 'm voor 19,95 zonder bij te lappen. Inclusief internet!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:20 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik heb er eentje! 2 jaar voor 22 nog wat per maand met eindeloos internet extra snel met maar 100 bijbetalen. Willen jullie me aanraken?
Vet slechte deal, ik betaal er 11.95 per maand voor. Inclusief onbeperkt internet!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vet slechte deal, ik had 'm voor 19,95 zonder bij te lappen. Inclusief internet!
Waar? Bij studentmobiel was ie eerst (2 maanden geleden ofzo) ook 20 euro p/m zonder bijbetalen (excl internet wel), maar nu kost ie daar wel 150 euro extraquote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vet slechte deal, ik had 'm voor 19,95 zonder bij te lappen. Inclusief internet!
Die kreeg ik gratisquote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Keroppi het volgende:
Vandaag een originele Samsung autolader voor 5 euro gekocht bij de T-mobile winkel. Als dat geen koopje is
waar dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
waar dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vet slechte deal, ik betaal er 11.95 per maand voor. Inclusief onbeperkt internet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |