Nee, als het goed is heb je enkele dagen na het aanvragen een mail gekregen dat ze verstuurd zouden worden. Kan ook in je spam beland zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Krijg je een mail als de 3 weken verlopen zijn?
Ik bedoel de periode tot de bonen uitgegroeid zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, als het goed is heb je enkele dagen na het aanvragen een mail gekregen dat ze verstuurd zouden worden. Kan ook in je spam beland zijn
Oh zo. Ja die krijg je wel, want ik heb al een mail gehad bv met 'Je hebt nog 7 dagen om jouw bonenplant de grootste te laten worden'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel de periode tot de bonen uitgegroeid zijn![]()
Maar schijnbaar niet.
Oh shit ja, al zou HAK ze vandaag verstuurd hebben, ze komen dan toch niet eerder dan dinsdag binnen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
Dat zal die TNT mensen leren met hun gestaak, volgende week zakken vol met bonen
Zal die postbodes een zorg zijn, die komen toch nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga uit protest mijn stoep niet meer sneeuwvrij maken.
Misschien sneeuwt het volgende week weer heel erg en dan heeft de postbode van Dirkh er toch een flinke kluif aan, om bij zijn brievenbus te komen met die boonquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zal die postbodes een zorg zijn, die komen toch niet
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Zoheetik het volgende:
Dan heb je geen code -Miauw-.
Ik heb ook mijn boon nog steeds niet!
Ik geloof er ook niet meer in. Ze zullen het wel te druk hebben bij de Hak.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
Denk niet meer dat die gaat komen .![]()
En als hij opgestuurd is groeit hij waarschijnlijk uit volwaardige plant op een TNT distributiekantoor met al die stakingen
Volgens mij zijn ze bij HAK een beetje door hun bonen heen, ik heb de mijne ook nog nietquote:
Je kan de bonen aanvragen tot de 15-de en de foto's uploaden tot 5 januari 2011.quote:Op zondag 12 december 2010 10:55 schreef MissHobje het volgende:
Ik wacht sinds 19 nov. kan dan vast niet meer op competitie niveau meedoen gok ik?
Arme BiBaBoon
quote:Op zondag 12 december 2010 11:20 schreef Dirkh het volgende:
Mijn bonen heb ik aangevraagd op 20 november en heb niks binnen gekregen, de twee weken zijn ruimschoots verstreken en heb er mee leren leven.
Ik heb ze op 19 november aangevraagd en de hoop opgegeven, maar ik heb toch moeite met het verwerken van deze grote teleurstellingquote:Op zondag 12 december 2010 11:20 schreef Dirkh het volgende:
Mijn bonen heb ik aangevraagd op 20 november en heb niks binnen gekregen, de twee weken zijn ruimschoots verstreken en heb er mee leren leven.
Jullie? Is er een groepje?quote:Op zondag 12 december 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Maar het voordeel is wel dat jullie op Fok! nog mee kunnen doen met de prijs toch?
Iedereen zo'n beetje, op Greys, APK, ik en nog een paar na die net vóór dit topic ingeschreven hebben en niet Fok! in hebben gevuld op de sitequote:
kocht ik toch al niet .. mij te duurquote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Koop ook geen HAK producten meer. Maak je me helemaal lekker met zo'n leuke actie krijg ik mijn boon niet eens. Kut bedrijf.
Het doet pijnquote:Op zondag 12 december 2010 11:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan de bonen aanvragen tot de 15-de en de foto's uploaden tot 5 januari 2011.
Dat houdt dus in dat je de boon de 15-de in de pot moet hebben, want dan gaat de tijd in (althans zo staat het op de HAK-site)
Dus nog drie dagen geduld, ware het niet dat de postbodes dinsdagavond weer gaan staken, dus zal je maandag of dinsdag de boon in huis moeten hebben.
quote:Goed dat je dit laat weten. Ons verzendhuis beloofde binnen 2 (max 3) weken na aanmelding de pakketten te verzorgen. Ik ga er direct achter aan (misschien dat het met de TNT staking te maken heeft). En houd je op de hoogte.
Ik ga me er sterk voor maken dat mensen die een pakket hebben aangevraagd sowieso nog met de actie kunnen deelnemen. Desnoods moet de termijn verschoven worden.
Oh, dat vind ik netjesquote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
Bericht van mijn contactpersoon bij HAK:
[..]
Ik ookquote:
ik kreeg vanmorgen ook mail dat de uiterste datum om een boon aan te vragen 15-12 was (was toch 7-12?) en dat ik nog gewoon mee kon doen aan de actiequote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
Bericht van mijn contactpersoon bij HAK:
[..]
Ja, om zn loontjequote:
Hahaha ik kijk nu pas weer en zie dat mijn boon er nog instaat! Prachtig!quote:Op woensdag 24 november 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
Tombola
En ik moest lachen om 'Underground (RIP)' in de lijst![]()
Voor de lurkers: bekijk vooral even de spoiler (het fotoverslag) van eBony en yVory van Cat22.
Een ware thriller!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |