quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Als een zwerver op zoek naar eten graaide ik door de post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bep&Bep Boon van Greys:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenboon van DeZwabber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boon van tliciouz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boner van APK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eBony en yVory van Cat22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Underground van larry_flint (helaas is Underground overleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boon Apart en Ali Boussaboon van PgrFerrari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Daar zeg je watquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan ook niet wachten, heb al 2 voorraadpotten leeggemaakt voor de aanstaande adoptieboontjes.
Ze zijn leeg, zo leeg....![]()
Vandaag de appelmoes even bij de kinderen naar binnen frotten, alles voor de behuizing van mijn molleboontjes!Zolang er was is, is er leven.![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zondagochtend, de Kuikenboontjes zijn 39 cm![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog maar 4 dagen![]()
Jij hebt de blaadjes er echt af gehaald! Jij bruut!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Woeh dat ziet er goed uit Pgrquote:Op maandag 29 november 2010 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
Ali Boussaboon haalt Boon Apart bijna in.
[ afbeelding ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik ff de pot verzet want hij stond op het meisjuh
Lijkt wel een hele andere boonsoort, volledig andere bladen heb je, langwerpige
Heb jij ze eraf getrokken?quote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt wel een hele andere boonsoort, volledig andere bladen heb je, langwerpige
En mijn "stammen" vind ik ook zo dik.
Bijna net zo breed als de bamboestokjes![]()
![]()
Dag erna heb je weer blaadjes als je ze er af haalt en dan stijgen ze weerquote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb jij ze eraf getrokken?
En mijn "stammen" vind ik ook zo dik.
Bijna net zo breed als de bamboestokjes
Jouwe groeit naar een echte Ali, die heeft ook zo'n lekkere dikke kop
Ik laat mijn blaadjes er lekker aanzittenquote:Op maandag 29 november 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dag erna heb je weer blaadjes als je ze er af haalt en dan stijgen ze weer
Jouwe groeit naar een echte Ali, die heeft ook zo'n lekkere dikke kop![]()
![]()
Mijn bonen mogen alleen deze week nog.![]()
wat doen mensen eigenlijk met hun bonen als de competetie voor hen is afgelopen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wachten tot er babyboontjes komen natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef DJMO het volgende:
wat doen mensen eigenlijk met hun bonen als de competetie voor hen is afgelopen?![]()
![]()
Mijn bonen heb ik vriidag gekregen.
Bonaire heb ik in de turf gestoken en daar valt nog niets aan te zien.![]()
Boney M had ik in een nat keukenrolpapiertje gewikkeld en daar zat gisteren een worteltje aan van 1 cm.Dus die is gisteren gewoon in potgrond geplant. Ik ben benieuwd of Bonaire ooit nog bovengronds gaat komen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
naar het asiel brengenquote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef DJMO het volgende:
wat doen mensen eigenlijk met hun bonen als de competetie voor hen is afgelopen?🐙![]()
vrijdag maar eens een foto van IR baboon maken, is zijn vierde week en hij is goed gegroeid
als ik dan toch niet officieel mee doe, m'n tweede boon is nooit aangekomen
🐙![]()
Ik heb mijn bonelientje ook nog steeds niet binnen..... hoe krijgt ze straks dan zonlicht???
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Ja dat wordt maybe een probleem, ben ook in afwachting enne denk dat ik een geheim wapen ga inzettenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb m'n boon nog nieten het wordt steeds donkerder en kouder buiten
.
![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Bij mij gaat de hoogtezon gewoon 24/7 aan zodra ik hem binnen heb. Bob it is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Susie het volgende:
Ik heb mijn bonelientje ook nog steeds niet binnen..... hoe krijgt ze straks dan zonlicht???![]()
Mijn Lili Rosebud-boon is ook nog niet binnen. Inmiddels 2 weken?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
staking van tnt ? of hoe ze ook willen gaan hetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn Lili Rosebud-boon is ook nog niet binnen. Inmiddels 2 weken?ik zit ook nog steeds te wachten, en je zal net zien dat ik ze vandaag krijg, op een dag dat ik er echt geen tijd voor heb (verjaardag dochter vanmiddag, morgenochtend week boodschappen doen) dus zou dan evt. pas morgenmiddag tijd hebben
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan staan ze misschien te nat?
Hier nog steeds geen boon op het werkEn nu gaat de post volgende week ook weer staken...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maak eens een foto?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn bonen zijn gestopt met groeien![]()
Het lijkt wel of ze onderaan schimmelen
Ze zijn te nat dan![]()
Bij mij is de bonensoap voorbij44cm
Ja, maar ik heb ze maar 2x water gegevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak eens een foto?
Ze zijn te nat dan![]()
Bij mij is de bonensoap voorbij44cm
Dat is het rare, misschien de turf te nat gemaakt in het begin.![]()
Als je 1 keer teveel water geeft is het einde al zoekquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ze maar 2x water gegeven
Dat is het rare, misschien de turf te nat gemaakt in het begin.
En uit de pot halen en opnieuw in wat aarde?
Nee, hij heeft tot zondag.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je 1 keer teveel water geeft is het einde al zoek
En uit de pot halen en opnieuw in wat aarde?
Ik laat hem lekker zo![]()
![]()
Moedig ze nog even aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, hij heeft tot zondag.
Ik laat hem lekker zo
Nog nietquote:Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Zijn er al bonen??
Of liggen ze nog bij de TNT?
Maar verwacht Sjaak toch wel te ontvangen deze week![]()
![]()
Ik denk idd dat ze bij TNT tijdens de stakingen bruinebonensoep gaan eten.quote:Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Zijn er al bonen??
Tis al bijna 2 weken geleden dat ik een mail kreeg dat ze verzonden zijn, maar nog geen boon gezien
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Ik denk dat de TNT honger had ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Zijn er al bonen??
Nog steeds niks ontvangen....![]()
![]()
wat hierboven gezegd wordt
Op maandag bezorgen ze tegenwoordig ook al geen post meer toch?
Dus wellicht morgen een hele bonen-hoos
eBony en yVory zijn ook in staking. Ik zie in ieder geval geen groene kopjes boven de grond omhoog kijken.
Hopelijk heb ik ze niet verdronken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Heb die klote dingen nog steeds niet binnenOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
het is te hopen, vanavond om elf uur begint er weer een driedaagse staking geloof ikquote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
Op maandag bezorgen ze tegenwoordig ook al geen post meer toch?
Dus wellicht morgen een hele bonen-hoos(handige timing ook van ze
![]()
)
Hier ook nog geen bonen. Ik zal eens een mailtje naar HAK sturen.
Let me see you stripped down to the bone![]()
ik krijg spontaan zin in nog een kop koffie door jouw ava !Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat kan, maar het is eigenlijk een beker met witte chocolademelk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:29 schreef DJMO het volgende:
ik krijg spontaan zin in nog een kop koffie door jouw ava !![]()
Verder: antwoord van Hak gekregen! Beetje raar dat er staat "Het forum (FOK) staat nu sinds 19 november online. De drie weken naderen dus aan het eind van deze week."
Ik had in mijn mailtje alleen gezegd dat ik en veel anderen van 'een forum' al een poosje zaten te wachten.![]()
Geachte ,
Hartelijk dank voor uw reactie op de bonenwedstrijd via HAK.nl. Wat vervelend dat u nogsteeds niet het startpakket voor deze wedstrijd heeft ontvangen.
Door de overweldigende belangstelling kan het zijn dat het inderdaad 3 weken duurt voordat u het pakketje in huis ontvangt. Het forum (FOK) staat nu sinds 19 november online. De drie weken naderen dus aan het eind van deze week. Mocht u eind van deze week nog niets ontvangen hebben, laat het dan even weten, dan is er iets fout gegaan met verzenden en zorgen wij dat u opnieuw een pakketje toegestuurd krijgt.
Het is dan echter wel zo, dat het wederom 2 weken kan duren voordat u het pakketje thuis ontvangt.
Kortom, mocht u na 3 weken na de eerste inschrijving niets hebben ontvangen, reageer dan op deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
HAK productmanager
[ Bericht 6% gewijzigd door minilot op 07-12-2010 12:08:25 ]Let me see you stripped down to the bone![]()
Dat hij wist dat het van FOK! was komt misschien omdat ik ook al had gemaild gisteren
Om te melden dat jullie bonen er nog niet waren.
Maar ze zouden er nu elke dag moeten zijn. Jammer alleen dat nu die staking er dus weer is/komt..
Ze vinden het bij HAK in elk geval wel geweldig en hilarisch dat jullie al namen voor ze bedacht hebben, zo schreven ze
Nee, als het goed is heb je enkele dagen na het aanvragen een mail gekregen dat ze verstuurd zouden worden. Kan ook in je spam beland zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Krijg je een mail als de 3 weken verlopen zijn?
Ik heb ook gewoon nog geen tijd gehad om de bonen te weken en in een potje te zetten
Hoe ernstig is dat? Maar dan wacht ik nog even op de nieuwe golf bonen denk ik, is wel leuk ter vergelijking
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Ik snap het niet, wat nou 'overweldige belangstelling' ? Ik bedoel, bonen zijn bonen, of zijn ze ineens zeldzaam geworden? Dan maken ze maar wat minder potten en sturen ze er wat meer op![]()
Ik heb inderdaad direct een mailtje gekregen dat ze verstuurd zouden worden![]()
![]()
Ik bedoel de periode tot de bonen uitgegroeid zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, als het goed is heb je enkele dagen na het aanvragen een mail gekregen dat ze verstuurd zouden worden. Kan ook in je spam beland zijn![]()
Maar schijnbaar niet.![]()
Oh zo. Ja die krijg je wel, want ik heb al een mail gehad bv met 'Je hebt nog 7 dagen om jouw bonenplant de grootste te laten worden'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel de periode tot de bonen uitgegroeid zijn![]()
Maar schijnbaar niet.
Hmm, ik heb ook geen e-mail gehad ter bevestiging... Misschien moet ik een illegale adoptie doen en ergens anders en boon vandaan halen
With the stars as her umbrella![]()
Dat zal die TNT mensen leren met hun gestaak, volgende week zakken vol met bonen
En kerstkaarten. En kaartjes naar Hukkie's mama (zie FHF)
En mijn boon, die ook, want die is ook nog onderweg[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh shit ja, al zou HAK ze vandaag verstuurd hebben, ze komen dan toch niet eerder dan dinsdag binnen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
Dat zal die TNT mensen leren met hun gestaak, volgende week zakken vol met bonen
Ik ga uit protest mijn stoep niet meer sneeuwvrij maken.![]()
![]()
Zal die postbodes een zorg zijn, die komen toch nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga uit protest mijn stoep niet meer sneeuwvrij maken.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien sneeuwt het volgende week weer heel erg en dan heeft de postbode van Dirkh er toch een flinke kluif aan, om bij zijn brievenbus te komen met die boonquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zal die postbodes een zorg zijn, die komen toch niet
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Zoheetik het volgende:
Dan heb je geen code -Miauw-.
Ik heb ook mijn boon nog steeds niet!![]()
And we wait...With the stars as her umbrella![]()
Het lijkt hier meer " het meld hier dat je boon er nog niet is" -topic..... mijne ook nog steeds niet en ik weet nu al niet meer wanneer ik Bonelientje besteld had
Hij komt, hij komt, die lieve goede boon
(Om de moed er nog even in te houdenZe komen echt!)
All I want for Christmas issssssss Boooohooooonnnn!!![]()
Denk niet meer dat die gaat komen .![]()
En als hij opgestuurd is groeit hij waarschijnlijk uit volwaardige plant op een TNT distributiekantoor met al die stakingen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ik geloof er ook niet meer in. Ze zullen het wel te druk hebben bij de Hak.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
Denk niet meer dat die gaat komen .![]()
En als hij opgestuurd is groeit hij waarschijnlijk uit volwaardige plant op een TNT distributiekantoor met al die stakingen
Misschien kunnen we straks nog een topic naast deze laten lopen over hoe we de gedroogde boontjes gaan poffen op de verwarming.![]()
Koop ook geen HAK producten meer. Maak je me helemaal lekker met zo'n leuke actie krijg ik mijn boon niet eens. Kut bedrijf.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Volgens mij zijn ze bij HAK een beetje door hun bonen heen, ik heb de mijne ook nog nietquote:. Ik ga ze maar eens mailen.
![]()
Ze hadden natuurlijk niet verwacht dat het zo goed zou lopen...
Ik heb mijn boon ook nog steeds niet.![]()
Ik wacht sinds 19 nov. kan dan vast niet meer op competitie niveau meedoen gok ik?
Arme BiBaBoon
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Je kan de bonen aanvragen tot de 15-de en de foto's uploaden tot 5 januari 2011.quote:Op zondag 12 december 2010 10:55 schreef MissHobje het volgende:
Ik wacht sinds 19 nov. kan dan vast niet meer op competitie niveau meedoen gok ik?
Arme BiBaBoon
Dat houdt dus in dat je de boon de 15-de in de pot moet hebben, want dan gaat de tijd in (althans zo staat het op de HAK-site)
Dus nog drie dagen geduld, ware het niet dat de postbodes dinsdagavond weer gaan staken, dus zal je maandag of dinsdag de boon in huis moeten hebben.
Mijn bonen heb ik aangevraagd op 20 november en heb niks binnen gekregen, de twee weken zijn ruimschoots verstreken en heb er mee leren leven.![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 11:20 schreef Dirkh het volgende:
Mijn bonen heb ik aangevraagd op 20 november en heb niks binnen gekregen, de twee weken zijn ruimschoots verstreken en heb er mee leren leven.![]()
Ik vind je dapper Dirk, echt!
Maar het voordeel is wel dat jullie op Fok! nog mee kunnen doen met de prijs toch?
Ik heb ze op 19 november aangevraagd en de hoop opgegeven, maar ik heb toch moeite met het verwerken van deze grote teleurstellingquote:Op zondag 12 december 2010 11:20 schreef Dirkh het volgende:
![]()
ook hier nog steeds geen bonen
zo moeilijk is het toch niet iets op tijd op de bus te doen, wie heeft daar nou ruim 2 weken voor nodig![]()
![]()
Jullie? Is er een groepje?quote:Op zondag 12 december 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Maar het voordeel is wel dat jullie op Fok! nog mee kunnen doen met de prijs toch?![]()
Iedereen zo'n beetje, op Greys, APK, ik en nog een paar na die net vóór dit topic ingeschreven hebben en niet Fok! in hebben gevuld op de sitequote:
kocht ik toch al niet .. mij te duurquote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Koop ook geen HAK producten meer. Maak je me helemaal lekker met zo'n leuke actie krijg ik mijn boon niet eens. Kut bedrijf.
Het doet pijnquote:Op zondag 12 december 2010 11:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan de bonen aanvragen tot de 15-de en de foto's uploaden tot 5 januari 2011.
Dat houdt dus in dat je de boon de 15-de in de pot moet hebben, want dan gaat de tijd in (althans zo staat het op de HAK-site)
Dus nog drie dagen geduld, ware het niet dat de postbodes dinsdagavond weer gaan staken, dus zal je maandag of dinsdag de boon in huis moeten hebben.
Mijn bonen heb ik aangevraagd op 20 november en heb niks binnen gekregen, de twee weken zijn ruimschoots verstreken en heb er mee leren leven.maar wie weet gebeurt er nog een wonder en komt BiBaBoontje toch nog aangevlogen
Ik blijf hopen en duimen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Bericht van mijn contactpersoon bij HAK:quote:Goed dat je dit laat weten. Ons verzendhuis beloofde binnen 2 (max 3) weken na aanmelding de pakketten te verzorgen. Ik ga er direct achter aan (misschien dat het met de TNT staking te maken heeft). En houd je op de hoogte.
Ik ga me er sterk voor maken dat mensen die een pakket hebben aangevraagd sowieso nog met de actie kunnen deelnemen. Desnoods moet de termijn verschoven worden.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh, dat vind ik netjesquote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
Bericht van mijn contactpersoon bij HAK:
[..]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
HAK komt straks in FHF vragen of er mensen zijn die voor hun willen bezorgen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik ookquote:
HAK ging er van uit dat het verzendbureau alles tijdig had verstuurd. Zodra ik weer wat hoor, horen jullie het ook uiteraard. En gil even als er deze dagen bonen op de mat vallen, want ze komen dus gewoon nog steeds
Dus mijn boontje komt ook nog?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: