Ja dat wordt maybe een probleem, ben ook in afwachting enne denk dat ik een geheim wapen ga inzettenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb m'n boon nog nieten het wordt steeds donkerder en kouder buiten
.
Bij mij gaat de hoogtezon gewoon 24/7 aan zodra ik hem binnen heb. Bob it is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Susie het volgende:
Ik heb mijn bonelientje ook nog steeds niet binnen..... hoe krijgt ze straks dan zonlicht???
staking van tnt ? of hoe ze ook willen gaan hetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn Lili Rosebud-boon is ook nog niet binnen. Inmiddels 2 weken?
Maak eens een foto?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn bonen zijn gestopt met groeien![]()
Het lijkt wel of ze onderaan schimmelen
Ja, maar ik heb ze maar 2x water gegevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak eens een foto?
Ze zijn te nat dan![]()
Bij mij is de bonensoap voorbij44cm
Als je 1 keer teveel water geeft is het einde al zoekquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ze maar 2x water gegeven
Dat is het rare, misschien de turf te nat gemaakt in het begin.
Nee, hij heeft tot zondag.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je 1 keer teveel water geeft is het einde al zoek
En uit de pot halen en opnieuw in wat aarde?
Moedig ze nog even aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, hij heeft tot zondag.
Ik laat hem lekker zo
Nog nietquote:Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Zijn er al bonen??
Of liggen ze nog bij de TNT?
Ik denk idd dat ze bij TNT tijdens de stakingen bruinebonensoep gaan eten.quote:Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Zijn er al bonen??
Ik denk dat de TNT honger had ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Zijn er al bonen??
het is te hopen, vanavond om elf uur begint er weer een driedaagse staking geloof ikquote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
Op maandag bezorgen ze tegenwoordig ook al geen post meer toch?
Dus wellicht morgen een hele bonen-hoos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |