Dat kan, maar het is eigenlijk een beker met witte chocolademelk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:29 schreef DJMO het volgende:
ik krijg spontaan zin in nog een kop koffie door jouw ava !
Nee, als het goed is heb je enkele dagen na het aanvragen een mail gekregen dat ze verstuurd zouden worden. Kan ook in je spam beland zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Krijg je een mail als de 3 weken verlopen zijn?
Ik bedoel de periode tot de bonen uitgegroeid zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, als het goed is heb je enkele dagen na het aanvragen een mail gekregen dat ze verstuurd zouden worden. Kan ook in je spam beland zijn
Oh zo. Ja die krijg je wel, want ik heb al een mail gehad bv met 'Je hebt nog 7 dagen om jouw bonenplant de grootste te laten worden'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel de periode tot de bonen uitgegroeid zijn![]()
Maar schijnbaar niet.
Oh shit ja, al zou HAK ze vandaag verstuurd hebben, ze komen dan toch niet eerder dan dinsdag binnen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
Dat zal die TNT mensen leren met hun gestaak, volgende week zakken vol met bonen
Zal die postbodes een zorg zijn, die komen toch nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga uit protest mijn stoep niet meer sneeuwvrij maken.
Misschien sneeuwt het volgende week weer heel erg en dan heeft de postbode van Dirkh er toch een flinke kluif aan, om bij zijn brievenbus te komen met die boonquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zal die postbodes een zorg zijn, die komen toch niet
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Zoheetik het volgende:
Dan heb je geen code -Miauw-.
Ik heb ook mijn boon nog steeds niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |