De zender 13th Street is een benelux zender dus voor Nederland + België dus ik zie het 100% als NL zender. Dat er mensen zijn die alleen nog analoge tv kijken wil niet zeggen dat je de hedendaagse digitale zenders (die in veel gevallen in digitaal basis pakket zit) niet NL zenders kunt noemen. Ze hebben NL ondertiteling, promo's enz.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef Stefan het volgende:
Mij maakt t niet uit, maar het is kabel en geen RTL of PO, dus weet niet of de NL topics het besproken mag worden, maar zet t er wel even bij
Uncut?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef funrider het volgende:
Overigens de zondag erna is de 'uncut versie' ook te zien op 13th Street om 21.20 uur
Volgens mij is die versie altijd wat langer en dan zijn sommige beelden wat bloederiger of zie je shots die niet in de normale versie te zien zijn op het vroegere tijdstip op de maandag (20.30 uur start).quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef k_man het volgende:
Ja, goed, maar wat wil dat zeggen? Is de aflevering dan langer? Vorige seizoenen was dat toch niet?
Dat is vrijwel mij ieder seizoen van Dexter.. De eerste paar afleveringen moet het altijd wat op gang komen. Komt zeker goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, het is aardig bijgetrokkenquote:
bronquote:Dexter opnieuw dagelijks op de buis
De VPRO gaat ook het vijfde seizoen van de Amerikaanse serie Dexter dagelijks uitzenden. De nieuwe serie afleveringen is vanaf zaterdag 14 mei elke dag om 22.50 uur te zien op Nederland 3. Dat heeft de VPRO maandag laten weten. Dexter gaat over een forensisch expert bij de politie in Miami die in zijn vrije tijd criminele figuren vermoordt. In het vijfde seizoen heeft Dexter schuldgevoelens na de dood van zijn vrouw Rita. Tegelijk wordt hij door zijn collega beschuldigd van de moord.
Het vijfde seizoen van Dexter start met een dubbele aflevering en zal alleen op zaterdag 21 mei niet te zien zijn. De serie wordt in HD uitgezonden en elke aflevering is zeven dagen lang terug te zien op Uitzending Gemist.
Ja, en dat Deb vervolgens de rest van haar leven in therapie moet. Is niet leuk om te kijken, maar wel realistisch.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geloofwaardig zou ik vinden dat hij in de cel beland of misschien wel dood gaat.
Vijfde seizoen is niet het laatste.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef Type-R het volgende:
Deze week het laatste seizoen in marathon snelheid op Nederland3!
quote:
Ja jammer. Maar mogen eigenlijk niet klagen dat de PO dit uitzendtquote:
Das waar... al doet 13th street het ook wel goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja jammer. Maar mogen eigenlijk niet klagen dat de PO dit uitzendt. Weten tenminste met series om te gaan ipv de commerciële die alles door elkaar gooien meestal.
Wel terug te kijken online maar puur 's avonds na 22.00 uur op Uitzendinggemist volgens dit persbericht en hier en op de publiekomroep site zelf. Op de VPRO Dexter site staat inderdaad weer van niet. Vraag me af of het nog gaat helpen als je je eigen computer op later tijdstip insteltquote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef Apostrof het volgende:
Vanaf 13 mei bij de VPRO in HD dus. Helaas niet terug te kijken: kijkwijzer bedankt.
Ik ga het gedeeltelijk kijken en opnemen, examens ondertussen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef funrider het volgende:
[..]
Wel terug te kijken online maar puur 's avonds na 22.00 uur op Uitzendinggemist volgens dit persbericht en hier en op de publiekomroep site zelf. Op de VPRO Dexter site staat inderdaad weer van niet. Vraag me af of het nog gaat helpen als je je eigen computer op later tijdstip insteltEn anders bestaat er ook nog zoiets als een harddisk recorder of nieuwsgroep/torrent.
Dat lees je goed jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:34 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Las ik nou gisteren goed op twitter enzo dat ze de verkeerde aflevering hadden ingestart?
Nog minimaal 2. Kans bestaat dat seizoen 8 het laatste zal worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
OMG... het einde
Komt er nog een nieuw seizoen?
John Lithgow als Trinity is imho ook het hoogtepuntquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:11 schreef Kremers het volgende:
HologramTis Star Trek niet
Zelf vond ik seizoen 4 de beste, en het is altijd moeilijk om dat dan op te volgen.
Persoonlijk denk ik dat na seizoen 8 de rek er wel uit is en het zou mij niet verbazen als dat ook het laatste seizoen zal zijn. Het zou zonde zijn om deze serie door te laten modderen om het dan met een cliffhanger te cancelen wegens lage kijkcijfers...
Niet helemaal waar. Zijn dumpplek is gevonden en er is een groot onderzoek geweest naar de Bay Harbour Butcher. Hij is er in geslaagd om de moorden bij een ander in de schoenen te schuiven, maar ongezien zijn ze niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:51 schreef Kremers het volgende:
Op zijn minst opmerkelijk dat Dexter als die jaren ongezien mensen heeft kunnen vermoorden.
Omdat Dexter al 6 seizoen lang gelooft in zijn overleden pa met zijn aanwijzingen en dit seizoen ook de professor een hologram was?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:42 schreef Mark het volgende:
Waarom zou dat een hologram zijn? Was gewoon de echte Deb.
Dexter weet dat zn pa alleen in zn hoofd isquote:Op zondag 27 mei 2012 02:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat Dexter al 6 seizoen lang gelooft in zijn overleden pa met zijn aanwijzingen en dit seizoen ook de professor een hologram was?
Met usenet en NZB haal je hem ook zo binnen. Gewoon in het weekend achter elkaar kijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:25 schreef k_man het volgende:
Het nieuwe seizoen loopt op dit moment al op 13th Street.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |