Ik leer je om te gaan met de moderators en admins. Ik zorg ervoor dat je geen ban krijgt. Ik leer je hoe leuk mogelijk topics te openen en te onderhouden. Ik leer je om te gaan met mede usersquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Wat houdt het lessenpakket in? Welke vakken krijg ik?
Ah, in het vak 'Leuke topics openen' ben ik wel geïntereseerd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik leer je om te gaan met de moderators en admins. Ik zorg ervoor dat je geen ban krijgt. Ik leer je hoe leuk mogelijk topics te openen en te onderhouden. Ik leer je om te gaan met mede users
Vandaar dat appelsjap gestopt is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef Paul het volgende:
Beverton, ook een leerling trouwens, en Tabloid en Appelsjap
Wtfquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ah, hier: Ik zoek nieuwe leerlingen
1) Hoe maak ik kuttopicsquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Wat houdt het lessenpakket in? Welke vakken krijg ik?
Ok ik kies jou, PM je msn maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef computer.nerd het volgende:
Ik austublieft Paul kies mij...
Peterquote:
Kijk zijn topic geschiedenis, kies daarna een andere Fok!ker.quote:
Oh baby, maak me gekquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat ik jou beter in kan werken, Paultje.
PM je msn eensquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef deepart het volgende:
Paul, nu je wat meer vrije tijd hebt kun je wel een master volgen bij mij.
jij leerde mij niet veelquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Overloper. en ik vond jou nog wel zo'n trouwe leerling.
Je bent niet eens onlinequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:28 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Jawel, jij lette gewoon niet op.
Wat moet dit hier..?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Oelala
[ [url=afbeeldingdiesnelweggehaaldisomdathijnietkonindittopic]afbeelding[/url] ]
volgens mij heb ik jou al in mn msnquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef P8 het volgende:
Geachte Paul,
Ik verdien uw mentorschap.
Met vriendelijke groet,
P8
ik heb inmiddels een nieuwe. Welk cijfer had je nog maar in je msn?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:31 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou al in mn msn
Jij bent een beetje raar, ik weet niet of ik daar aan moet beginnenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef P8 het volgende:
[..]
ik heb inmiddels een nieuwe. Welk cijfer had je nog maar in je msn?
Zie het als een uitdaging. Maar vooruit, ik start mijn oude msn wel even op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bent een beetje raar, ik weet niet of ik daar aan moet beginnen
Hij staat toch in mijn foboquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Had ik de foto mogen laten staan dan
Datquote:
Dat meisje is nog maar 16, ff rustig anquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou haar zacht en teder keihard geven.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef MASD het volgende:
Ook al loopt ze met hakken in het bos. Wat gaat er dan in je om meid. Dat zijn toch geen geschikte schoenen voor dat terrein.
Eeyy dakkapel!quote:
hoiquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef MASD het volgende:
Ook al loopt ze met hakken in het bos. Wat gaat er dan in je om meid. Dat zijn toch geen geschikte schoenen voor dat terrein.
Dat kun je zelf wel. Mod in schaapskledijquote:
Vraag het aan god.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:43 schreef MASD het volgende:
[..]
En waarom sta je op het dak? Ik snap het werkelijk niet meer.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef Netteee het volgende:
[..]
Vraag het aan god.
Die zal het wel weten he.
Alleen jij; iets met dat eigen wil wat ik je gegeven heb.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef Netteee het volgende:
[..]
GODVERDOMME
weet niemand het antwoord op de vraag dan?
Speel je nu hard to get of mag ik mijn piemel nog in je steken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef Netteee het volgende:
[..]
GODVERDOMME
weet niemand het antwoord op de vraag dan?
Beidequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Speel je nu hard to get of mag ik mijn piemel nog in je steken.
dit snap ik ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Alleen jij; iets met dat eigen wil wat ik je gegeven heb.
o bedankt daarvoor trouwens!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:54 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Dat snap ik mijn kind, zo heb ik je gemaakt.
Wie is hier de vrouw?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef deepart het volgende:
Wat een leeuwen hier.
Er post een vrouw en ze zijn niet meer te houden
Jij toch?quote:
Netteee mag dat, want ze is mijn nieuwe leerlingquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef jantjeschmit het volgende:
Paul.. stakker, Netleee neemt je topic over! Doe er wat aananders mag je inderdaad wel een master gaan volgen bij Ocienview.. goede user is dat
Ik ben een goed leerling niet waar hequote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Netteee mag dat, want ze is mijn nieuwe leerling
HALLON IK BEN DE ENIGE DIE HEM EEN MASTER HEEFT AANGEBODEN... IK WIL ALLE EER EN CREDITS GOFTERDOMMEquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef jantjeschmit het volgende:
Paul.. stakker, Netleee neemt je topic over! Doe er wat aananders mag je inderdaad wel een master gaan volgen bij Ocienview.. goede user is dat
True, omdat je broekje zo kort isquote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef Netteee het volgende:
[..]
Ik ben een goed leerling niet waar he
Ik wil wel een master van jouquote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef deepart het volgende:
[..]
HALLON IK BEN DE ENIGE DIE HEM EEN MASTER HEEFT AANGEBODEN... IK WIL ALLE EER EN CREDITS GOFTERDOMME
Oceanview is de naamquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef jantjeschmit het volgende:
Het is wel een zwaar traject.quote:
Ze heeft ook tieten hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef MASD het volgende:
Bij die eerste foto met dat paarse shirtje kun je zo je tieten voorstellen zien als je je fantasie gebruiktleuke foto
.
Jawelquote:Op woensdag 24 november 2010 00:04 schreef Netteee het volgende:
Inmiddels gaat het gesprek niet meer over mij lees ik al
Nog niet genoeg aandacht gehad?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:04 schreef Netteee het volgende:
Inmiddels gaat het gesprek niet meer over mij lees ik al
Volgens mij kun je die foto wel x-rayen. Even photoshop opstarten en kijken welke kleur haar BH is, of dat ze er geen aanheeftquote:Op woensdag 24 november 2010 00:06 schreef Paul het volgende:
Laten we deze foto bespreken dan
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo flauw tegen mijn leerlingquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die foto wel x-rayen. Even photoshop opstarten en kijken welke kleur haar BH is, of dat ze er geen aanheeftlol
Bedankt meneer.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe eens niet zo flauw tegen mijn leerling
Heb een beetje respect voor jezelf en gooi jezelf niet zo gewillig dit topic in.. Jij gaat zoveel spijt krijgen dametjequote:
Ik gooi niet met mezelf.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb een beetje respect voor jezelf en gooi jezelf niet zo gewillig dit topic in.. Jij gaat zoveel spijt krijgen dametje
Hoort dit nog bij de les?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
Netteee, heb je wel eens wilde fantasieën in bed?
Ow snorry dan, dat wist ik echt nietquote:
En je denkt dat ik je dit ooit ga vergeven of wat bedoel je hiermee zeg maar te zeggen?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow snorry dan, dat wist ik echt niet
Ja ik hoop dat wel eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 00:14 schreef Netteee het volgende:
[..]
En je denkt dat ik je dit ooit ga vergeven of wat bedoel je hiermee zeg maar te zeggen?
is niet gelukt, kleding is te donker en niet strak genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die foto wel x-rayen. Even photoshop opstarten en kijken welke kleur haar BH is, of dat ze er geen aanheeftlol
Deze hoop maakt mijn leven weer dragelijk. Ik zal u niet teleurstellen mevrouwquote:Op woensdag 24 november 2010 00:16 schreef Netteee het volgende:
[..]
o
als je voortaan lief tegen me doet, dan...
vergeef ik je misschien wel eens.
Dag leerling morgen weer nieuwe lessenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Netteee het volgende:
Nu is het makkelijker om mij belachelijk ik maken.
Ik ga namelijk pitten.
Ahoi
1 teleurstelling en je gaat kapot jeweetzaaaalfquote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Deze hoop maakt mijn leven weer dragelijk. Ik zal u niet teleurstellen mevrouw
Oei, ik kijk er naar uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Dag leerling morgen weer nieuwe lessen
Je bent te gewillig.. enige afstand tussen leraar en leerling lijkt me wel gepast!quote:Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef Netteee het volgende:
[..]
Oei, ik kijk er naar uit zou ik zeggen
NEEE IK DOE ALLES VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef Netteee het volgende:
[..]
1 teleurstelling en je gaat kapot jeweetzaaaalf
Zakelijk en priv'e houden wij gescheidenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:20 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Je bent te gewillig.. enige afstand tussen leraar en leerling lijkt me wel gepast!
en toch ga ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:20 schreef deepart het volgende:
[..]
NEEE IK DOE ALLES VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!
WJNMK!
Praat je nu ook al voor Paul? Die Man is midden 20.. je moet je wel als leerling gedragen he!quote:Op woensdag 24 november 2010 00:21 schreef Netteee het volgende:
[..]
Zakelijk en priv'e houden wij gescheiden
jong = de baasquote:Op woensdag 24 november 2010 00:23 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Praat je nu ook al voor Paul? Die Man is midden 20.. je moet je wel als leerling gedragen he!
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:22 schreef Netteee het volgende:
[..]
en toch ga ik.
wel met pijn in mijn hart natuurlijk
BF4L JWT
Netteee weet hoe het zit tussen onsquote:Op woensdag 24 november 2010 00:21 schreef Netteee het volgende:
[..]
Zakelijk en priv'e houden wij gescheiden
Jullie zijn half broers?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Netteee weet hoe het zit tussen ons
godverdomme dat bedoelde ik nou met zakelijk en prive gescheiden houdenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:40 schreef Netteee het volgende:
[..]
daar heb je een punt!
ik ging net douchuu
en nu ga ik slapuu
ibtlapoquote:
Ze moet alleen geen spastische modellen face trekken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou haar zacht en teder keihard geven.
Ik kan ook niet spellenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef BoleroPower het volgende:
Ikkee wille Les! ikkee niet kunnen spelleeen
Je was te lui?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom is deze bagger nog open?
U bent de bestequote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Paul, ik zeg het je ga op zoek naar een andere leerling.
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk jij dat ik hem niet kan opvoeden??
En nu wel reageren.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:34 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Als ik nu nee zeg, ga je dan de uitdaging aan?
Ja die kan ik aan, ik kan elke user omvormen tot een Paulquote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef appeltjap het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu wel reageren.
Betreffende computer.nerd aka Peter.
Zeg, dit is slowchat omdat JIJ faalt.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Paul het volgende:
Annnet ga eens een ander topic verbaggeren
Slowchat is niet zo dat je maar een beetje 123 enz moet typenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zeg, dit is slowchat omdat JIJ faalt.
Leerling hoe gaat het me je? Al goede topics gemaakt? Ben je al vriendjes met Yvonne?quote:
Nee Nee Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Leerling hoe gaat het me je? Al goede topics gemaakt? Ben je al vriendjes met Yvonne?
Omdat ik een domme leerling ben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar leerling toch, hoe kan dat allemaal?
Kompt goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:47 schreef Netteee het volgende:
[..]
Omdat ik een domme leerling ben.
Nog geen eckte fok!baas
Zo word je nooit een goede fokker, geen sorry zeggen!quote:
Beetje rustig an tegen mijn leerlingen hequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:18 schreef willemwaus het volgende:
Ik snap niet waar paul aan begonnen is, jij bent ekt hopeloos
rustig paulquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje rustig an tegen mijn leerlingen he
Niet erg gelukt.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja die kan ik aan, ik kan elke user omvormen tot een Paul
Billenlikken kan je ook alquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:06 schreef Netteee het volgende:
ik zeg altijd sorry
en altijd bedankt
dus bedankt het fenomeen
je bent een fenomeen!
Je bent een manquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef Longcat. het volgende:
JA IK IK WIL GOEDEN LEERLING ZIJN IK WOON OOK IN ZEIST
quote:
Vandaag, koop 4 kratten bier en breng dat naar de Warandequote:
We wonen vlak bij elkaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Vandaag, koop 4 kratten bier en breng dat naar de Warande
Les 453: scheld nooit met ziektes of godquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
eBankt pauauul je lessne zijn knakergoeddd
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Les 453: scheld nooit met ziektes of god
ohh laat dan maawr dan heb je gefaalddquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Les 453: scheld nooit met ziektes of god
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |