ik heb geen bril, anushaarquote:Op woensdag 24 november 2010 10:47 schreef zovty het volgende:
Sterf met je kutlemming. Kutnerd. Met je bril.
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waarom heb jij nog geen ban na al je baggertopics?
Ik heb net even het oeuvre van betreffende user bekeken en het lijkt me een terechte vraag. Het is niet echt een aanwinst voor onze hechte en kwalitatieve, mag ik even een engels woord gebruiken, ja dat mag ik, community.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dunno... k ben wel kut hè, maar hoe zit dat met tong80?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Weet je hoe vaak Tong al is geband?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef computer.nerd het volgende:
[..]
Dunno... k ben wel kut hè, maar hoe zit dat met tong80?
Jamaar hij, jamaar hij.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef computer.nerd het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk verschrikkelijk als een bepaalde individu onze hoge gemiddelde omlaag haalt met zijn of haar baggerquote:Op woensdag 24 november 2010 10:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb net even het oeuvre van betreffende user bekeken en het lijkt me een terechte vraag. Het is niet echt een aanwinst voor onze hechte en kwalitatieve, mag ik even een engels woord gebruiken, ja dat mag ik, community?
weet je wel hoe vaak ik terug komquote:Op woensdag 24 november 2010 10:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak Tong al is geband?
Het maakt de modjes niet meer uit dat Tong baggert.. want hij komt toch weer terug.
tong is ook kut. en jij gaat hard die richting opquote:Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef computer.nerd het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk verschrikkelijk als een bepaalde individu onze hoge gemiddelde omlaag haalt met zijn of haar bagger
Niet meer, weg is weg.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:57 schreef computer.nerd het volgende:
[..]
weet je wel hoe vaak ik terug kom
ik ga wel eens stil in een hoekje zitten en laat dan een paar tranen zonder dat iemand het ziet.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik sterf dan een beetje van binnen. Klein beetje maar, want ik ben natuurlijk zo sterk als een sterke beer.
Het doet mij verdriet als jij ten onrechte spijt hebt om verdriet door mensen die het niet waard zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ga wel eens stil in een hoekje zitten en laat dan een paar tranen zonder dat iemand het ziet.
achteraf heb ik altijd spijt want ze zijn het niet waard om er verdriet van te hebben.
er moeten stappen worden genomen om dit soort tuig te verbannen. zij zorgen voor de verloedering van onze forum. ze zullen voor de brandstappel moeten verschijnenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Het doet mij verdriet als jij ten onrechte spijt hebt om verdriet door mensen die het niet waard zijn.
Een gehaktmolen is ook goed toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er moeten stappen worden genomen om dit soort tuig te verbannen. zij zorgen voor de verloedering van onze forum. ze zullen voor de brandstappel moeten verschijnen
Jij vraagt ook gewoon om een perm ban..quote:Op woensdag 24 november 2010 10:57 schreef computer.nerd het volgende:
[..]
weet je wel hoe vaak ik terug kom
Paul, ik zeg het je ga op zoek naar een andere leerling.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Paul het volgende:
Leerling, kom jij eens snel hierheen. Mocht jij van mij een topic openen?
Denk jij dat ik hem niet kan opvoeden??quote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Paul, ik zeg het je ga op zoek naar een andere leerling.
Juist! En dan SWJ als onze fearless leader!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Een gehaktmolen is ook goed toch?
Er zou een aktiecommitee moeten worden opgericht dat verloedering en verbaggering tegengaat.
Als ik nu nee zeg, ga je dan de uitdaging aan?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk jij dat ik hem niet kan opvoeden??
Likmeanushaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef Annnet het volgende:
Paul je bent een leraar van likmeanus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |