PM je msn eensquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef deepart het volgende:
Paul, nu je wat meer vrije tijd hebt kun je wel een master volgen bij mij.
jij leerde mij niet veelquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Overloper. en ik vond jou nog wel zo'n trouwe leerling.
Je bent niet eens onlinequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:28 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Jawel, jij lette gewoon niet op.
Wat moet dit hier..?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Oelala
[ [url=afbeeldingdiesnelweggehaaldisomdathijnietkonindittopic]afbeelding[/url] ]
volgens mij heb ik jou al in mn msnquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef P8 het volgende:
Geachte Paul,
Ik verdien uw mentorschap.
Met vriendelijke groet,
P8
ik heb inmiddels een nieuwe. Welk cijfer had je nog maar in je msn?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:31 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou al in mn msn
Jij bent een beetje raar, ik weet niet of ik daar aan moet beginnenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef P8 het volgende:
[..]
ik heb inmiddels een nieuwe. Welk cijfer had je nog maar in je msn?
Zie het als een uitdaging. Maar vooruit, ik start mijn oude msn wel even op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bent een beetje raar, ik weet niet of ik daar aan moet beginnen
Hij staat toch in mijn foboquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Had ik de foto mogen laten staan dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |