Bedankt meneer.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe eens niet zo flauw tegen mijn leerling
Heb een beetje respect voor jezelf en gooi jezelf niet zo gewillig dit topic in.. Jij gaat zoveel spijt krijgen dametjequote:
Ik gooi niet met mezelf.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb een beetje respect voor jezelf en gooi jezelf niet zo gewillig dit topic in.. Jij gaat zoveel spijt krijgen dametje
Hoort dit nog bij de les?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
Netteee, heb je wel eens wilde fantasieën in bed?
Ow snorry dan, dat wist ik echt nietquote:
En je denkt dat ik je dit ooit ga vergeven of wat bedoel je hiermee zeg maar te zeggen?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow snorry dan, dat wist ik echt niet
Ja ik hoop dat wel eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 00:14 schreef Netteee het volgende:
[..]
En je denkt dat ik je dit ooit ga vergeven of wat bedoel je hiermee zeg maar te zeggen?
is niet gelukt, kleding is te donker en niet strak genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die foto wel x-rayen. Even photoshop opstarten en kijken welke kleur haar BH is, of dat ze er geen aanheeftlol
Deze hoop maakt mijn leven weer dragelijk. Ik zal u niet teleurstellen mevrouwquote:Op woensdag 24 november 2010 00:16 schreef Netteee het volgende:
[..]
o
als je voortaan lief tegen me doet, dan...
vergeef ik je misschien wel eens.
Dag leerling morgen weer nieuwe lessenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Netteee het volgende:
Nu is het makkelijker om mij belachelijk ik maken.
Ik ga namelijk pitten.
Ahoi
1 teleurstelling en je gaat kapot jeweetzaaaalfquote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Deze hoop maakt mijn leven weer dragelijk. Ik zal u niet teleurstellen mevrouw
Oei, ik kijk er naar uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Dag leerling morgen weer nieuwe lessen
Je bent te gewillig.. enige afstand tussen leraar en leerling lijkt me wel gepast!quote:Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef Netteee het volgende:
[..]
Oei, ik kijk er naar uit zou ik zeggen
NEEE IK DOE ALLES VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef Netteee het volgende:
[..]
1 teleurstelling en je gaat kapot jeweetzaaaalf
Zakelijk en priv'e houden wij gescheidenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:20 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Je bent te gewillig.. enige afstand tussen leraar en leerling lijkt me wel gepast!
en toch ga ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:20 schreef deepart het volgende:
[..]
NEEE IK DOE ALLES VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!
WJNMK!
Praat je nu ook al voor Paul? Die Man is midden 20.. je moet je wel als leerling gedragen he!quote:Op woensdag 24 november 2010 00:21 schreef Netteee het volgende:
[..]
Zakelijk en priv'e houden wij gescheiden
jong = de baasquote:Op woensdag 24 november 2010 00:23 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Praat je nu ook al voor Paul? Die Man is midden 20.. je moet je wel als leerling gedragen he!
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:22 schreef Netteee het volgende:
[..]
en toch ga ik.
wel met pijn in mijn hart natuurlijk
BF4L JWT
Netteee weet hoe het zit tussen onsquote:Op woensdag 24 november 2010 00:21 schreef Netteee het volgende:
[..]
Zakelijk en priv'e houden wij gescheiden
Jullie zijn half broers?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Netteee weet hoe het zit tussen ons
godverdomme dat bedoelde ik nou met zakelijk en prive gescheiden houdenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:40 schreef Netteee het volgende:
[..]
daar heb je een punt!
ik ging net douchuu
en nu ga ik slapuu
ibtlapoquote:
Ze moet alleen geen spastische modellen face trekken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou haar zacht en teder keihard geven.
Ik kan ook niet spellenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef BoleroPower het volgende:
Ikkee wille Les! ikkee niet kunnen spelleeen
Je was te lui?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom is deze bagger nog open?
U bent de bestequote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Paul, ik zeg het je ga op zoek naar een andere leerling.
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk jij dat ik hem niet kan opvoeden??
En nu wel reageren.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:34 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Als ik nu nee zeg, ga je dan de uitdaging aan?
Ja die kan ik aan, ik kan elke user omvormen tot een Paulquote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef appeltjap het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu wel reageren.
Betreffende computer.nerd aka Peter.
Zeg, dit is slowchat omdat JIJ faalt.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Paul het volgende:
Annnet ga eens een ander topic verbaggeren
Slowchat is niet zo dat je maar een beetje 123 enz moet typenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zeg, dit is slowchat omdat JIJ faalt.
Leerling hoe gaat het me je? Al goede topics gemaakt? Ben je al vriendjes met Yvonne?quote:
Nee Nee Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Leerling hoe gaat het me je? Al goede topics gemaakt? Ben je al vriendjes met Yvonne?
Omdat ik een domme leerling ben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar leerling toch, hoe kan dat allemaal?
Kompt goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:47 schreef Netteee het volgende:
[..]
Omdat ik een domme leerling ben.
Nog geen eckte fok!baas
Zo word je nooit een goede fokker, geen sorry zeggen!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |