Wie is hier de vrouw?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef deepart het volgende:
Wat een leeuwen hier.
Er post een vrouw en ze zijn niet meer te houden
Jij toch?quote:
Netteee mag dat, want ze is mijn nieuwe leerlingquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef jantjeschmit het volgende:
Paul.. stakker, Netleee neemt je topic over! Doe er wat aananders mag je inderdaad wel een master gaan volgen bij Ocienview.. goede user is dat
Ik ben een goed leerling niet waar hequote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Netteee mag dat, want ze is mijn nieuwe leerling
HALLON IK BEN DE ENIGE DIE HEM EEN MASTER HEEFT AANGEBODEN... IK WIL ALLE EER EN CREDITS GOFTERDOMMEquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef jantjeschmit het volgende:
Paul.. stakker, Netleee neemt je topic over! Doe er wat aananders mag je inderdaad wel een master gaan volgen bij Ocienview.. goede user is dat
True, omdat je broekje zo kort isquote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef Netteee het volgende:
[..]
Ik ben een goed leerling niet waar he
Ik wil wel een master van jouquote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef deepart het volgende:
[..]
HALLON IK BEN DE ENIGE DIE HEM EEN MASTER HEEFT AANGEBODEN... IK WIL ALLE EER EN CREDITS GOFTERDOMME
Oceanview is de naamquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef jantjeschmit het volgende:
Het is wel een zwaar traject.quote:
Ze heeft ook tieten hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef MASD het volgende:
Bij die eerste foto met dat paarse shirtje kun je zo je tieten voorstellen zien als je je fantasie gebruiktleuke foto
.
Jawelquote:Op woensdag 24 november 2010 00:04 schreef Netteee het volgende:
Inmiddels gaat het gesprek niet meer over mij lees ik al
Nog niet genoeg aandacht gehad?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:04 schreef Netteee het volgende:
Inmiddels gaat het gesprek niet meer over mij lees ik al
Volgens mij kun je die foto wel x-rayen. Even photoshop opstarten en kijken welke kleur haar BH is, of dat ze er geen aanheeftquote:Op woensdag 24 november 2010 00:06 schreef Paul het volgende:
Laten we deze foto bespreken dan
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo flauw tegen mijn leerlingquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die foto wel x-rayen. Even photoshop opstarten en kijken welke kleur haar BH is, of dat ze er geen aanheeftlol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |