Link naar kijkcijfers?quote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Granmal het volgende:
Ik heb net S01E01 en 02 gekeken, wat mij opvalt dat de titels absoluut geen samenhang hebben met de aflevering
Overigens heeft Dexter echt vet lage kijkcijfersWaarom is deze show nog niet gecanceld?
Omdat Showtime een betaalzender isquote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Granmal het volgende:
Ik heb net S01E01 en 02 gekeken, wat mij opvalt dat de titels absoluut geen samenhang hebben met de aflevering
Overigens heeft Dexter echt vet lage kijkcijfersWaarom is deze show nog niet gecanceld?
En dan de mensen die de episodes downloaden erbij rekenen. Kom je op een hoger aantal uit denk ik zo.quote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Granmal het volgende:
[..]
Wiki Dexter, S05 schommelt tussen 1,6 en 2,1 mln.
Betaalzender slimmerd...quote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Granmal het volgende:
[..]
Wiki Dexter, S05 schommelt tussen 1,6 en 2,1 mln.
ik neem aan dat je t oa over mij hebtquote:Op zondag 28 november 2010 14:05 schreef Tarado het volgende:
Grappig dat er altijd mensen zijn die willen laten zien dat ze meer weten dan een ander ook al is het over zoiets onbelangrijks als een tv serie.
Stoort me overigens niet
was meer in het algemeen maar zoals geschreven, grappig en het stoort me nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik neem aan dat je t oa over mij hebt
ja ik zat tijdens de hele discussie hier wel na te denken ook over hoe ik over zou komen.
zelf heb ik nl ook een hekel aan blaaskaken die beweren dit en dat beter te weten terwijl t gaat over iets als een tvserie.
tis geen mooie houding en vind t echt klote als mensen zo praten over iets waar ik van hou.
dus sorry als ik zo irritant over kwam, t was meer de bedoeling dat ik mn hoop voor wat de serie had kunnen zijn wilde delen ipv de teleurstelling van wat de serie is geworden.
Ik vond dat je best een paar interessante punten aandroeg hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik neem aan dat je t oa over mij hebt
ja ik zat tijdens de hele discussie hier wel na te denken ook over hoe ik over zou komen.
zelf heb ik nl ook een hekel aan blaaskaken die beweren dit en dat beter te weten terwijl t gaat over iets als een tvserie.
tis geen mooie houding en vind t echt klote als mensen zo praten over iets waar ik van hou.
dus sorry als ik zo irritant over kwam, t was meer de bedoeling dat ik mn hoop voor wat de serie had kunnen zijn wilde delen ipv de teleurstelling van wat de serie is geworden.
WOW thanks, ik denk dat ik wakker ga blijvenquote:Op maandag 29 november 2010 01:55 schreef N-E-R-D het volgende:
over een uurtje geloof ik. 3 uur dus.
En dat terwijl het seizoen nog maar 2 afleveringen duurt. Het was inderdaad een sterke aflevering. Ik ben benieuwd hoe Dexter zich hieruit gaat werken, op dit moment zitten er een drietal partijen achter hem aan. Het houdt een keer op zou je zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 08:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dit seizoen kwam wat langzaam op gang, maar damn wat is het weer fantastisch.
Ik haal ze altijd binnen met Usenet. Zo gepiept.quote:Op maandag 29 november 2010 10:55 schreef Alxander het volgende:
Nog niets gezien, binnenhalen van de aflevering levert elke week steeds meer problemen op
Grabit en Sabnzbd krijgen ze niet compleetquote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd binnen met Usenet. Zo gepiept.
Huh? Ik maak ook gebruik van Grabit. Ik zie dat ie bij mij nu klaar is.quote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef Alxander het volgende:
[..]
Grabit en Sabnzbd krijgen ze niet compleetZit dus nu te wachten op verifiëren enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |