Mja.. hij insinueert dingen, net als dat jij dat deed. Beetje flauw om nu zo te reageren, vind ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
en
[..]Ja kut, nu moet ik weer een schone broek zoeken!
Het is niet persoonlijk naar jou gericht, het gaat meer de BNW discussies en de posities die jij in deze discussies inneemt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja kut, nu moet ik weer een schone broek zoeken!
Ow, het niet eens zijn met jou staat gelijk aan onzeker zijn enzo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk naar jou gericht, het gaat meer de BNW discussies en de posities die jij in deze discussies inneemt.
Gast... lees je eigen stigmatiserende post eens terug voor je met zulke vragen komt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, het niet eens zijn met jou staat gelijk aan onzeker zijn enzo?
Het was gewoon een reactie op zijn eeuwigdurende geschop tegen ons als dat wij schapen zouden zijn. Hij ziet ons als schapen, ik leg uit dat ik ook zo naar de maatschappij heb gekeken en dat meerdere groeperingen er zo naar kijken, en dat het eigenlijk allemaal uit onvrede voortkomt. Give me a fucking break! Ik vind het echt een grove belediging tegenover de hele mensheid dat sommigen hier in BNW zichzelf zo boven de rest verheven ziet en de rest als hersenloze dronen ziet die alleen maar naar Oh oh Cherso kan kijken en alles wat de overheid zegt maar als zoete koek slikt en zelf niet kritisch kan nadenken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gast... lees je eigen stigmatiserende post eens terug voor je met zulke vragen komt.
Vind je dat niet een beeeeetje overmoedig?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zoiets als de toestand in de wereld, anno dec-2010 ? Dan gaat fok plat.
Daarbij zou wikileaks verbleken.
[..]
Ik begrijp je vraag, die is ook heel relevant; ik moet even nadenken hoe jij op een andere discrete manier bij dat gewenste plaatje kan komen.
Kunnen we nu gewoon verder ToT? Je hoeft elkaar niet aardig te vinden maar je hoeft ook niet een potentieel interessant topic de nek om te draaien met elkaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef ToT het volgende:
Daarbij: hoe meer men op deze manier tegen "de maatschappij" schopt, hoe minder die maatschappij serieus naar de argumenten van de schoppende partij zal luisteren.
Da's ook waar.quote:Op zondag 12 december 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kunnen we nu gewoon verder ToT? Je hoeft elkaar niet aardig te vinden maar je hoeft ook niet een potentieel interessant topic de nek om te draaien met elkaar.
Dit maakt het voor mij meteen al een stuk minder geloofwaardig. Ik had ooit al eens van the "Philadelphia Experiment" gehoord, maar dat men in 1943 bij wijze van ongelukje een compleet schip al kon cloaken....quote:The origin of the Montauk Proiect dates back to 1943 when radar invisibility was being researched aboard the USS Eldridge. As the Eldridridge was stationed at the Philadelphia Navy Yard, the events concerning the ship have commonly been referred to as: the "Philadelphia Experiment". The objective of this experiment was to make the ship undetectable to radar and while that was achieved, there was a totally unexpected and drastic side effect. The ship became invisible to the naked eye and was removed from time and space as we know it!
Ik denk dat het belangrijk is als een goed mens te leven, ook in deze maatschappij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus als een 'goddelijke' wet je verteld dat iets wat de menselijke wet crimineel vind ok is, dan doe je dat?
Helemaal met je eens, maar dat is niet wat ik vroeg.quote:Op zondag 12 december 2010 12:58 schreef Loppe het volgende:
Ik dacht nochtans dat Philadelphia en Crowley's occultisme basis waren voor BNW, JB.
@Lavenderr, dat van die schapen was een grapje (ik vond het toch grappig)
[..]
Ik denk dat het belangrijk is als een goed mens te leven, ook in deze maatschappij.
Nou, je zit gelijk bij de goede start w.b.t. het grote overzicht; Het gaat er niet om of het geloofwaardig is, het gaat er om of het feiten zijn of niet. Het PE 1943 is een snelle methode om te starten bij het overzicht verkrijgen van de conspiracies e.d..quote:Op zondag 12 december 2010 10:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Bankfurt: Ik heb gisteren een klein stukje gelezen van 1 de linkjes die je mij gaf. Daar staat vrijwel in het begin al dit:
[..]
Dit maakt het voor mij meteen al een stuk minder geloofwaardig. Ik had ooit al eens van the "Philadelphia Experiment" gehoord, maar dat men in 1943 bij wijze van ongelukje een compleet schip al kon cloaken....
Je bent bekend met computers heb ik het idee, dan heb je ook wel eens gehoord van John von Neumann ?quote:Maar goed... ik geef niet zo snel op. Dat zou flauw zijn, dus ik lees er vanavond nog wel ff wat in.
Iets te lezen voor J0kkebr0k idd.quote:Op zondag 12 december 2010 11:58 schreef DeMolay het volgende:
Tesla en Von Neumann deden aan dit experiment mee , Von neumann's Flessenhals architectuur voor computers is onstaan naar aanleiding van deze experimenten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Von_Neumann-architectuur
Einstein's naam word ook wel eens genoemd maar heb ik nooit kunnen bevestigen.
De diepere reden was samenwerking van de Illuminati onderling w.b.t. tijdreizen en ruimtereizen en aliens.quote:De hedendaagse uitleg van dit experiment is dat ze bezig waren het schip magnetisch af te schermen ivm magnetische mijnen van de duitsers.
Cool Cool cool !quote:Ik heb ooit Al Bilek (een van de opvarende van de USS Elderidge ) gesproken en hij was er echt van overtuigd tijdreizen te hebben gemaakt , de goede man is niet zo lang geleden overleden .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Philadelphia-experiment
idd; en er zijn vast wel wat youtube filmpjes over mensen wat te zeggen hebben over PE 1943 en Montauk Project.quote:P.S@ jokkebrok kijk gewoon de film dan is het basis gegeven van het verhaal aardig weergegeven.
Vraag jezelf eens af waarom je er niet naar kijkt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd apart dat believers de schapen non-believers vaak zien als mensen die GTST, RTL Boulevard, Paul de Leeuw, enzovoort kijken. Ik kijk zelden naar dat soort programma's, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen na een dag hard werken (en intensief hersengebruik), even behoefte hebben aan totale simpelheid om te ontspannen.
Dus eigenlijk begrijp ik het afgeven op dat soort programma's niet, maar misschien dat de believers die elke keer met die programma's schermen zelf met veel jolijt naar die programma's keken en dat als 'waarheid' zagen voordat ze 'wakker werden' () en dat ze daarom elke keer die programma's benoemen?
Tesla? Die was toch doodziek en stierf in 1943?quote:Op zondag 12 december 2010 11:58 schreef DeMolay het volgende:
Tesla en Von Neumann deden aan dit experiment mee , Von neumann's Flessenhals architectuur voor computers is onstaan naar aanleiding van deze experimenten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Von_Neumann-architectuur
Einstein's naam word ook wel eens genoemd maar heb ik nooit kunnen bevestigen.
De hedendaagse uitleg van dit experiment is dat ze bezig waren het schip magnetisch af te schermen ivm magnetische mijnen van de duitsers.
Ik heb ooit Al Bilek (een van de opvarende van de USS Elderidge ) gesproken en hij was er echt van overtuigd tijdreizen te hebben gemaakt , de goede man is niet zo lang geleden overleden .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Philadelphia-experiment
P.S@ jokkebrok kijk gewoon de film dan is het basis gegeven van het verhaal aardig weergegeven.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:19 schreef Loppe het volgende:
Vraag jezelf eens af waarom je er niet naar kijkt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het altijd apart dat believers de schapen non-believers vaak zien als mensen die GTST, RTL Boulevard, Paul de Leeuw, enzovoort kijken. Ik kijk zelden naar dat soort programma's, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen na een dag hard werken (en intensief hersengebruik), even behoefte hebben aan totale simpelheid om te ontspannen.
Dus eigenlijk begrijp ik het afgeven op dat soort programma's niet, maar misschien dat de believers die elke keer met die programma's schermen zelf met veel jolijt naar die programma's keken en dat als 'waarheid' zagen voordat ze 'wakker werden' () en dat ze daarom elke keer die programma's benoemen?
Het ligt er maar aan wat je kijkt. Discovery channel oid kan iemand veel kennis op laten doen. De versimpelde variant uiteraard, maar daar is het medium dan ook voor bedoeld.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Loppe het volgende:
Ik kijk sowieso zelden tv. Ik vind dat het je dom houdt. Kan zijn, ontspanning na een drukke werkdag. Zo blijven ze wel steeds in hetzelfde cirkeltje rondgaan. Dat kan volgens mij niet juist zijn.
Het zou je dom houden als je alleen maar televisie kijkt en alleen maar naar simpele programma's kijkt en verder geen klap uitvoert. Maar er is toch niks mis mee, als je bijvoorbeeld de hele dag je hersenen gepijnigd hebt met ingewikkelde wiskundige formules om dan even een uurtje simpel te doen? Het lijkt me juist erg slecht als je elke dag na het werk ook nog even doorgaat met het pijnigen van de hersenen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Loppe het volgende:
Ik kijk sowieso zelden tv. Ik vind dat het je dom houdt. Kan zijn, ontspanning na een drukke werkdag.
Voor sommige mensen is een bepaalde routine en structuur juist erg belangrijk en rustgevend.quote:Zo blijven ze wel steeds in hetzelfde cirkeltje rondgaan. Dat kan volgens mij niet juist zijn.
En je pr0n niet te vergetenquote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef Gray het volgende:
M'n pc ziet er op aangesloten, heel fijn om m'n animaties op af te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |