Als ik kijk naar die berichtjes in dit topic en dat van coolguy werden toch heel wat serieuze vragen door iedereen aan mij gesteld, pagina's lang.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor persoon ToT is. Ik ken hem alleen digitaal
Verder denk ik niet dat jij iemand zijn wereldbeeld met 1 handomdraai naar de filistijnen helpt. Ik denk eerder dat veel mensen hier je niet serieus nemen en denken dat je niet spoort.
Dat valt wel mee denk ik, er zitten ook mensen tussen die nu meer durven te denken voor zichzelf.quote:Overigens niet als belediging bedoelt, maar ik denk wel dat veel mensen zo denken. Wat jij namelijk beweert strookt totaal niet met "de realiteit" van mensen en dus ben je niet fris in je bovenkamer, in hun ogen.
Ik heb het over ToT; hij zit vol twijffels, hij zoekt veiligheid, en dat wil hij ook van mij hebben; maar helaas zijn wereldbeeld, is niet de mijne.quote:Jij denkt wellicht dat wat jij zegt het wereldbeeld van mensen in 1 klap ondersteboven keert, maar ik denk dat dat niet het geval is
Het is hier af en toe net een speeltuin. Mensen gaan om de meest pietluttige dingen een klacht indien in FB (zelf ook gedaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat jij de nuance best begrijpt.
De ene keer kan het wel, de andere keer weer niet.
En dat geldt voor alle benamingen die hier voorbij komen.
Laten we gewoon allemaal proberen om elkaar niet uit te schelden, wat voor de 1 een gewoon woord is ligt voor de ander veel gevoeliger soms. Het is toch niet zoveel moeite om daar rekening mee te houden?
Oh, en ook heel belangrijk, laten we proberen wat eelt te kweken. Niet meteen gaan huilen in de fb als er eens iets staat wat niet helemaal comme il faut is.
Dat is fijn om te horen voor Bastard en mij. We doen ons best .quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is hier af en toe net een speeltuin. Mensen gaan om de meest pietluttige dingen een klacht indien in FB (zelf ook gedaan), hoewel het de laatste maanden erg meevalt, vind ik. Het ridiculiseren is de laatste tijd erg de kop in gedrukt! Complimenten voor de mods, in deze!
Zou dat niet komen doordat men van hun bureaustoel flikkerde van verbazing door wat jij schreef? Dat men dus wilde weten waarom jij tot die uitspraken kwam en dat ze je probeerde te doorgronden?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als ik kijk naar die berichtjes in dit topic en dat van coolguy werden toch heel wat serieuze vragen door iedereen aan mij gesteld, pagina's lang.
Dat denk ik ook, maar hoe diep moet je de rabbit hole in? Het lijkt op een gegeven moment richting het absurde en surrealistische te gaan en dan lijkt het meer op een psychotische denkwijze dan op een realistsche. Tenminste, ik denk dat velen zo denken.quote:Dat valt wel mee denk ik, er zitten ook mensen tussen die nu meer durven te denken voor zichzelf.
Dat zijn jouw woorden, niet de mijnequote:Ik heb het over ToT; hij zit vol twijffels, hij zoekt veiligheid, en dat wil hij ook van mij hebben; maar helaas zijn wereldbeeld, is niet de mijne.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen voor Bastard en mij. We doen ons best .
Dankjewel JB
Er wacht jou nog een bumpy ride....quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:35 schreef J0kkebr0k het volgende: Dat zijn jouw woorden, niet de mijne
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er wacht jou nog een bumpy ride....
Zoiets als de toestand in de wereld, anno dec-2010 ? Dan gaat fok plat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Maar ik heb nog wel een prangende vraag:
Kun jij eens helder in een (uitgebreide) post uiteenzetten hoe de wereld volgens jou werkelijk in elkaar zit? Hoe de wereld waarvan wij, of althans de meesten van ons, denken dat het de realiteit is, eigenlijk allemaal kunstmatig is?
Ik begrijp je vraag, die is ook heel relevant; ik moet even nadenken hoe jij op een andere discrete manier bij dat gewenste plaatje kan komen.quote:Zou ik waarderen, want vaak zijn het losse flarden die als antwoord op specifieke vragen worden gepost. Ik mis een beetje het totaalplaatje. Of moet ik daarvoor echt in dat Matrix topic in TRU zijn?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zoiets als de toestand in de wereld, anno dec-2010 ? Dan gaat fok plat.
Daarbij zou wikileaks verbleken.
Top! Rustig aan. Hoeft niet a la minutequote:Ik begrijp je vraag, die is ook heel relevant; ik moet even nadenken hoe jij op een andere discrete manier bij dat gewenste plaatje kan komen.
wil je me uitdagen soms ? mijn vingers jeuken al op het toetsenbord .....quote:
Ik heb wel iets denk ik voor jou.quote:[..]
Top! Rustig aan. Hoeft niet a la minute
Niet alleen Fok gaat dan plat...quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens zou dat voor mij wel bewijs zijn dat jij weet hoe het zit, als jij FOK plat krijgt door een post van jou.
ik ook ...quote:Ik ruik een uitdaging
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:25 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
wil je me uitdagen soms ? mijn vingers jeuken al op het toetsenbord .....![]()
![]()
Wat is het .. wat is het... wat is het...quote:Ik heb wel iets denk ik voor jou.
Ah joh... doe eens! Ah ah ah..quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet alleen Fok gaat dan plat...
[..]
ik ook ...
www.metatech.orgquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja
[..]
Wat is het .. wat is het... wat is het...
Dank!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
www.metatech.org
goed uitpluizen, veel huiswerk voor jou; vooral je richten op mind-control, Philadelphia Experiment en Montauk Project.
Wat is het risico.... voor ik begin te lezen?quote:Maar we spreken wel het volgende af:
jij surft daar op eigen risico.
Het kan te bizar overkomen, je moet er tegen kunnen; rustig blijven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Wat is het risico.... voor ik begin te lezen?
Ik verwacht al bizarre zaken, gezien de looks van de site.. maar of ik ze geloof is een tweede. Ik bedoel.. Harry Potter staat ook zwart-op-wit, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het kan te bizar overkomen, je moet er tegen kunnen; rustig blijven.
Niet alles geloven, er zit rommel tussen, maar het geeft een veel bredere kijk op de wereld.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aaargh... dit is ook alweer zo'n site waarbij je niet weet waar je moet beginnen.
Tip?
Ok thanks Bankfurt!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet alles geloven, er zit rommel tussen, maar het geeft een veel bredere kijk op de wereld.
Deze zijn wel aardig:
http://www.v-j-enterprises.com/montauk.html
http://www.metatech.org/2(...)nter_explosives.html
enquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jawel, dat is het punt niet; maar het lijkt mij dat ToT iemand is die nog zoekende is, iets met Reiki, beetje schoppen tegen de wereld in het verleden en nu tegen mij;
heel onzeker in deze barre boze wereld, maar dat is uiteraard geen schande, heel begrijpelijk, velen zijn zoekende; hij zoekt zekerheid en richt zich naar de politiek correcte norm, en nu is hij mij opeens tegengekomen die zijn herstelde veilige wereldbeeld met 1 handomdraai naar de filistijnen brengt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:26 schreef Bankfurt het volgende:
Ik heb het over ToT; hij zit vol twijffels, hij zoekt veiligheid, en dat wil hij ook van mij hebben; maar helaas zijn wereldbeeld, is niet de mijne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |