Alias was toch een heel ander soort serie, niet echt te vergelijken, lijkt me.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:28 schreef Tware het volgende:
Met al dat dubbel agenten gedoe gaat het al meer richting de latere aflevering van Alias. Dat kan nooit veel goeds betekenen voor de verdere verhaallijn...
De 'overstap' van Sarah bedoel je? Of bedoel je het verhaal mbt Volkoff?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Houniet het volgende:
Ben ik dan de enige die het een enorm slechte twist in Chuck vind? Die overstap naar Volkoff, slaat nergens op man.
Even voor de duidelijkheid: je begrijpt dat Sarah nog gewoon voor de CIA werkt en slechts infiltreert?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:19 schreef Houniet het volgende:
Ja die overstap, slaat nergens op man.
Eh ja, ik ben niet achterlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Orbis het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je begrijpt dat Sarah nog gewoon voor de CIA werkt en slechts infiltreert?
Nee natuurlijk niet, er zitten zoveel gaten in Chuck, dat hoort gewoon een beetje bij de serie. Maar deze overstap vind ik wel erg lam opgelost om een nieuwe twist aan Chuck te geven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Alsof Chuck ooit realistisch is geweest, beetje vreemd dat je daar over valt.
Inderdaad, daar hadden ze verder op moeten borduren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat het heel erg onrealistisch is dat Volkoff Sarah zo snel gelooft ben ik met je eens. Maar ik stoor me er niet zo aan. Want Chuck is idd nooit heel realistisch geweest wat dat betreft.
Ook vond ik het slap dat Sarah om die Gobbler te bevrijden meteen gewoon de hulp van team Bartowski kan vragen. Het was leuker geweest als we Sarah solo in actie hadden gezien.
Die oude computer van pappa die Ellie en Awesome vonden heb ik eigenlijk niks meer over gehoord of gezien.
Daar heeft Chuck juist zijn intersect weer vandaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat het heel erg onrealistisch is dat Volkoff Sarah zo snel gelooft ben ik met je eens. Maar ik stoor me er niet zo aan. Want Chuck is idd nooit heel realistisch geweest wat dat betreft.
Ook vond ik het slap dat Sarah om die Gobbler te bevrijden meteen gewoon de hulp van team Bartowski kan vragen. Het was leuker geweest als we Sarah solo in actie hadden gezien.
Die oude computer van pappa die Ellie en Awesome vonden heb ik eigenlijk niks meer over gehoord of gezien.
Daardoor heeft Chuck nu weer de Intersect terug. Verder had die computer geen informatie volgens mij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hadden ze verder op moeten borduren.
Er is ergens (veel te) terloops wel gezegd dat Sarah al weken in Europa 'foute' missies aan het doen was om de aandacht van Volkoff te trekken. Hoewel het inderdaad wel vreemd is dat Alexei haar na de eerste opdracht al tot zijn inner circle toelaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh ja, ik ben niet achterlijk.
Maar dat is het hem nou juist, ik vind het echt slecht.
Effe overstappen naar de vijand, zonder dat ze doorhebben dat het maar fake is. Echt een lamme twist van Chuck.
Dat is wel een goede verklaring.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef n0ir het volgende:
Volkovv vertrouwt Sarah niet, hij gelooft er ook geen bal van dat Sarah echt overgestapt is naar de bad-guys. Maar hij ziet het als een soort van uitdaging om haar te controleren, of zelfs te hersenspoelen, totdat ze echt haar rug naar Chuck en de CIA toekeert. Wat hij ook met Chuck's moeder heeft gedaan.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Waar is die ene echte Chuck-expert (tvfan42) gebleven die filosofische, fundamentele, analytische en abstracte discussies over het verhaal en de personages had, hij zou ons nu allemaal kunnen verlichten over de echte beweegredenen van Volkoff. Helaas zijn we niet meer zo gezegend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |