Was een prima scène ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aflevering was matigjes. Maar Yvonne Strahovski was echt heel goed dit keer. Toen ze Chuck gevonden had en hem probeerde wakker te maken moest ik ook gewoon een traantje latendoor de tranen in haar ogen.
Ik krijg het gevoel dat ze naar een eind aan het werken zijn. Met als seizoensfinale een huwelijk tussen Chuck en Sarah, samen met zijn moeder en zijn vader (die ze weer levend schrijven m.b.v. de laptop verhaallijn).quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef Reanimation het volgende:
Redelijke aflevering! ben benieuwd waar ze naartoe willen
Ik las dat volgende week de mid-season break is, dus ik denk dat deze aflevering opbouwt naar de cliffhanger van volgende week.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:23 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ze naar een eind aan het werken zijn. Met als seizoensfinale een huwelijk tussen Chuck en Sarah, samen met zijn moeder en zijn vader (die ze weer levend schrijven m.b.v. de laptop verhaallijn).
Omdat Sarah te lief en te lekker is?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef dapluiz het volgende:
Waarom is Giant Blonde Shemale niet de topictitel ?
Nog maar even volop genieten van seizoen 4 danquote:Op zondag 28 november 2010 02:44 schreef kweek89 het volgende:
heb in een week seizoen 1 tot season 4e09, gelukkig nog 15 afleveringen dit seizoen, ik vrees ook dat dit het laatste seizoen word van Chuckie
verder ben ik overduidelijk Casey fan, wat een held! ook briljant gespeeld door Adam Baldwin
Notitie: Ellie en Awesome hebben geen fotografisch geheugen zoals Chuck.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef larry_flynt het volgende:
Geniale aflevering! Denk dat Awesome en zijn chick de intersect krijgen...
ik denk 'Come with me if you want to live'quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Orbis het volgende:
Morgan in Die Hard-modus was erg geinig! De kleding, de blote voeten en de luchtkokers, het klopte allemaal.
Wat was de Terminator-quote eigenlijk?
Dit dus. Maakt het wachten wel makkelijkerquote:
Doh, natuurlijk!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:51 schreef AJ1987 het volgende:
[..]
ik denk 'Come with me if you want to live'
Dus datquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die aflevering van vandaag..
Chuck met z'n zogenaamde"combatlessons"
Sarah Hamilton die een zin uit de Terminator quote...
Morgan met z'n Die Hard John McClane outfit..
het belangrijkste natuurlijk, hopelijk nu weer wat old school spy missionsquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:02 schreef Houniet het volgende:
Haha die Morgan met die gun op zijn rug!!
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef JDx het volgende:
Ik ben bijna bij met jullie (S04E04), blijf die HMMM geniaal vinden van Casey.
Je wilt toch niet zeggen dat je de eerste drie seizoen hebt overgeslagen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:13 schreef Trystar het volgende:
Eerste 4 afleveringen van seizoen 4 gezien. Bazen serie
Morgan en Casey
Nee zeker niet! Alles gezienquote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je de eerste drie seizoen hebt overgeslagen?
Ohhh.quote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef Trystar het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Alles gezien
Ik ben alleen nu pas met seizoen 4 begonnen.
quote:
Jawel man, maar dan praten ze zzzzzoooooooooo sssssssllllllloooooooooommmmmmmmmmm..... . .. . ............. . . . .quote:
quote:'Mr. Awesome, aangenaam'
"Mijn naam is mr. Awesome, aangenaam." Altijd al willen zeggen? Een man uit Oregon, Amerika mag dat nu met recht zeggen. Hij veranderde zijn naam naar Captain Awesome. Hij baseerde zijn nieuwe naam op een personage uit de NBC-serie Chuck.
De werkloze installateur vond de naam wel grappig. Het personage uit de serie heeft de naam, want "een slechte nickname bouwt een goed karakter".
Hij heeft voor de naamsverandering voor een rechter moeten verschijnen. De rechter twijfelde aan de noodzaak van de naamsverandering, maar liet het wel toe. Meneer Awesome moest wel zweren dat hij zijn naam niet veranderde vanwege fraude.
Van de rechter mag de man zijn handtekening schrijven als een pijltje naar rechts, een smiley en een pijltje naar links. Zijn bank accepteert dat echter niet, want de handtekening zou te makkelijk weer te vergeten zijn.
Dat de bank zijn handtekening niet accepteerd omdat het te makkelijk te vergeten is klopt niet.quote:
quote:Awesome also got permission to change his signature to a right-pointing arrow, a smiley face, and a left-pointing arrow, but said his bank rejected it as being too easily "forgeable."
Zij was Fulcrum. Later had ze een deal met de CIA als ze kon helpen met het vinden van Chuck's pa. Toen ze haar woord gehouden had, liet Chuck haar uiteindelijk gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vond Jill wel lekker in seizoen 2 ofzo, wat was er ook al weer met haar gebeurd?
Zitten idd mooie exemplaren tussenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:47 schreef JDx het volgende:
Ja die Lucky bastard speelt met allerlei epic model/actrices
http://www.ugo.com/tv/hottest-girls-of-chuck
Was mij stiekem ook wel opgevallen...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef Mirel het volgende:
Rachel Bilson heeft wel wat weg van Tori Black
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij niet, wat een stel geilaards zijn jullie!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was mij stiekem ook wel opgevallen...
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef Mirel het volgende:
Rachel Bilson heeft wel wat weg van Tori Black
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed dat jullie niet bij de douane op het vliegveld werken. Gezichtsherkenning is niet jullie sterkste kantquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was mij stiekem ook wel opgevallen...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef IDisposable het volgende:
[..]
[..]
Maar goed dat jullie niet bij de douane op het vliegveld werken. Gezichtsherkenning is niet jullie sterkste kant.
Dus dat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:09 schreef Mirel het volgende:
naja je moet het bewegend zien, dan valt het meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |