Voor sommige S-class races was het wel nodig in Prologue, anders kon je ze gewoon niet winnen. Van die half brakke races zijn af en toe echt niet nodig om helemaal in de set-up te gaan klooien...quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:02 schreef Vuurpijl. het volgende:
Gaan jullie voor wedstrijden ook echt de setup van de wagen afstellen voor de baan? Of kiezen jullie gewoon een auto en racen maar?!
invite nu onderwegquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:08 schreef TDM het volgende:
Mijn PSN nick is JJmky20 ... lijkt me tof om FOK!Races te houden
Verkopen hem sinds een uurtje geloof ik... Wat ze doen is het volgende:quote:
Jaja, maar ik gaf even het proces aan. Ze wachten totdat iemand het verkoopt, en de FRS verkocht het dus nog maar net.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:13 schreef Andyy het volgende:
Het was meer van dat ze net vracht binnen hadden gekregen en 'm daaruit haalde voor me
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel ff een foto maken van je eerste auto![]()
zal ik kijken voor je bij mij of mag ik het niet spoilenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef J.Clarkson het volgende:
Installing......... Vanavond los!Eerste auto wordt de Hachi Roku ALS ie beschikbaar is bij de used car dealerships.
Ow jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef trance_fan het volgende:
[..]
zal ik kijken voor je bij mij of mag ik het niet spoilen
geen 86 wel andere toyota's een corolla Runx Z aerotourer. lijkt een beetje op een civicquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ow jawel hoor.
Install duurt nog 13 minuten.... Das snel....
Hmm jammer, AE86 wil ik toch wel heel graag rijden! Maar ja, krijg hem toch pas morgen of donderdag binnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:25 schreef trance_fan het volgende:
[..]
geen 86 wel andere toyota's een corolla Runx Z aerotourer. lijkt een beetje op een civic
ook nog een Starlet en een Vitz. Dit is bij mij dus kan ook dat het anders is bij jou.
ik ga vanavond helemaal niet slapen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga vanavond maar vroeg slapen. Des te eerder is het morgen.
Op de voorwaarde dat jij in het vervolg eens de filter inschakelt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef jackson het volgende:
Hier verder... Volgende keer moet die dooie die als laatst post de nieuwe maken.
Hij is al aan het installeren... 20 min maarquote:
Daar kun je ook wel iets aan doen hoorquote:
Snap ik nooit helemaal..quote:
MM wil het nog niet verkopen (ben geweest in Bijlmer en Utrecht) omdat ze bang zijn voor een boete, zo vertelde een verkoper mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef kreuk050 het volgende:
Hmm dit topic de laatste dagen in de gaten gehouden en heb wel veel zin om te spelen! Straks om half 6 als ik klaar ben naar de MM en dan lekker installen en gamen heel de avond (ff ajax tussendoor natuurlijk), en morgen en overmorgen vrijVriendin gaat maar lekker wat anders doen
Krijg je straks wel een antwoord op van me!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef Aikara het volgende:
Voor degenen die hem al spelen (en toch ook nog hier aanwezig zijn): hoe is het gesteld met de AI? 1 lange rij auto's? Of inhaalmanouevres, fouten, verschillende rijlijnen, etc?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef Aikara het volgende:
Voor degenen die hem al spelen (en toch ook nog hier aanwezig zijn): hoe is het gesteld met de AI? 1 lange rij auto's? Of inhaalmanouevres, fouten, verschillende rijlijnen, etc?
Hehe, ik zit nu al minuut of 10 te kijken naar een scherm dat het nog 12 minuten duurt...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Potverdorie ik haat de TNT echt als ik thuis was geweest had ik hem als eerste gehad maar nu moet ik tot morgenochtend wachten
Is dat boek eigenlijk in het Engels of in het Nederlands? Zag wel dat in sommige landen (bijv. Duitsland) het apex boek daar in het Duits was. Ben eigenlijk benieuwd of de nederlandse ook Nederlands isquote:
Hoort zo, de timer schijnt te spacenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hmmm die van mij hangt nu nog steeds op die 12 minuten en klinkt beetje freaky
die van mij op 40 secondenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hmmm die van mij hangt nu nog steeds op die 12 minuten en klinkt beetje freaky
yep, in de schappen.. contant no problem.. gozer voor mij nam er meteen maar 2 mee.quote:
BeNeLux mag niet meedoen inderdaad.. stond ook al niet tussen de landen toen het bekend werd gemaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef delano.888 het volgende:
Is er iemand anders hier die de signature versie heeft? Zo ja zat er bij jou wel een kaartje in de portemonnee zodat je mee kan doen aan je race om die echte mercedes sls te winnen? Ik vermoed dat NL gewoon niet mee mag doen aan die actie ofzo..
Godverdomme ik wou die mercedesquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
BeNeLux mag niet meedoen inderdaad.. stond ook al niet tussen de landen toen het bekend werd gemaakt.
Ghehe ik zit ook daar vast al 5 minutenquote:
5 min hahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Duvel het volgende:
Tering, hoe lang kunnen 3 seconden duren?
waarom reageer je op fok dan?!?!! gogogoquote:
ff een quote van me op GOT:quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:00 schreef JeaHM het volgende:
Hoe zijn de graphics?:D En het geluid? Ga hem zo halen bij GM Eindhoven
Wut?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Alleen mensen die hem gepre-ordered hadden mochten hem ophalen hier helaas. Kwam er net zo'n bebrilde brugklasser de winkel in en hebben mn kameraad en ik hem achtervolgd en het spel van mn gejat![]()
Hij begon gewoon te janken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom mocht je hem met je pre-order niet meenemen dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:24 schreef Auti het volgende:
[..]
yep, in de schappen.. contant no problem.. gozer voor mij nam er meteen maar 2 mee.
Pre-order afhalen gaat met een hoop geblaf
Kijkend naar de grafische kwaliteit (of het gebrek daaraan) van de Standard Cars snap ik wel dat PD die mogelijkheid niet geeft in het spel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Isthisit het volgende:
huh ik kan geen foto's maken van auto's die niet premium zijn
Je kan wel een 1080P foto maken uit de replay van standaardquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Isthisit het volgende:
huh ik kan geen foto's maken van auto's die niet premium zijn
Ow ook coolquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je kan wel een 1080P foto maken uit de replay van standaard
Echt niet veel beter dan Prologuequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:00 schreef JeaHM het volgende:
Hoe zijn de graphics?:D En het geluid? Ga hem zo halen bij GM Eindhoven
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Je moet inderdaad niet schrikken van de schaduwen in GT5. De welbekende 'jaggies' zijn ook aanwezig. Dat ligt aan de hardware van PS3. Op de PC zou dit gemakkelijk verholpen kunnen worden. Algemeen probleem van de PS3. Zelfs Uncharted 2 heeft het.
Loser.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Alleen mensen die hem gepre-ordered hadden mochten hem ophalen hier helaas. Kwam er net zo'n bebrilde brugklasser de winkel in en hebben mn kameraad en ik hem achtervolgd en het spel van mn gejat![]()
Hij begon gewoon te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |