ik ga vanavond helemaal niet slapen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga vanavond maar vroeg slapen. Des te eerder is het morgen.
Op de voorwaarde dat jij in het vervolg eens de filter inschakelt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef jackson het volgende:
Hier verder... Volgende keer moet die dooie die als laatst post de nieuwe maken.
Hij is al aan het installeren... 20 min maarquote:
Daar kun je ook wel iets aan doen hoorquote:
Snap ik nooit helemaal..quote:
MM wil het nog niet verkopen (ben geweest in Bijlmer en Utrecht) omdat ze bang zijn voor een boete, zo vertelde een verkoper mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef kreuk050 het volgende:
Hmm dit topic de laatste dagen in de gaten gehouden en heb wel veel zin om te spelen! Straks om half 6 als ik klaar ben naar de MM en dan lekker installen en gamen heel de avond (ff ajax tussendoor natuurlijk), en morgen en overmorgen vrijVriendin gaat maar lekker wat anders doen
Krijg je straks wel een antwoord op van me!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef Aikara het volgende:
Voor degenen die hem al spelen (en toch ook nog hier aanwezig zijn): hoe is het gesteld met de AI? 1 lange rij auto's? Of inhaalmanouevres, fouten, verschillende rijlijnen, etc?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef Aikara het volgende:
Voor degenen die hem al spelen (en toch ook nog hier aanwezig zijn): hoe is het gesteld met de AI? 1 lange rij auto's? Of inhaalmanouevres, fouten, verschillende rijlijnen, etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |