Hehe, ik zit nu al minuut of 10 te kijken naar een scherm dat het nog 12 minuten duurt...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Potverdorie ik haat de TNT echt als ik thuis was geweest had ik hem als eerste gehad maar nu moet ik tot morgenochtend wachten
Is dat boek eigenlijk in het Engels of in het Nederlands? Zag wel dat in sommige landen (bijv. Duitsland) het apex boek daar in het Duits was. Ben eigenlijk benieuwd of de nederlandse ook Nederlands isquote:
Hoort zo, de timer schijnt te spacenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hmmm die van mij hangt nu nog steeds op die 12 minuten en klinkt beetje freaky
die van mij op 40 secondenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hmmm die van mij hangt nu nog steeds op die 12 minuten en klinkt beetje freaky
yep, in de schappen.. contant no problem.. gozer voor mij nam er meteen maar 2 mee.quote:
BeNeLux mag niet meedoen inderdaad.. stond ook al niet tussen de landen toen het bekend werd gemaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef delano.888 het volgende:
Is er iemand anders hier die de signature versie heeft? Zo ja zat er bij jou wel een kaartje in de portemonnee zodat je mee kan doen aan je race om die echte mercedes sls te winnen? Ik vermoed dat NL gewoon niet mee mag doen aan die actie ofzo..
Godverdomme ik wou die mercedesquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
BeNeLux mag niet meedoen inderdaad.. stond ook al niet tussen de landen toen het bekend werd gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |