Nee dat komt de PVV en Brinkman niet ten goede.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan toch ook in de partij blijven en blijven strijden voor de democratisering? Dat is net zo goed een optie.
Je kan in één club het niet eens zijn over je positie, maar je kan wel voor dezelfde clubkleuren strijden. Het kan behoorlijk irritant en sfeer verpestend zijn, maar je hoeft niet weg. Je kan je trainer van je gelijk proberen te overtuigen, om in voetbal termen te blijven spreken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, want in bijv. de voetbal club kan je wel strijden voor andere clubkleuren, maar als je de enige bent dan is dat dus behoorlijk irritant en sfeer verpestende. Er is gestemd, hero weet het nu, dus aanpassen of naar de pvda..
Nou en, alsnog kan het wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee dat komt de PVV en Brinkman niet ten goede.
Zonder door mijn paarse bril te kijken, is het beste voor de PVV en Brinkman dat Brinkman de fractie verlaat en voor zichzelf begint.quote:
Hij kan heel goed voor zichzelf beslissen wat voor hij denkt dat het beste is, een optie is om gewoon te blijven. Wat hij ook kiest, het maakt hem geen mindere 'democraat'.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Zonder door mijn paarse bril te kijken, is het beste voor de PVV en Brinkman dat Brinkman de fractie verlaat en voor zichzelf begint.
Hierdoor krijgt de PVV rust en orde in de partij en kan het in alle gemak opbouwen aan een stabiele partij.
Brinkman laat hiermee zien dat hijzelf in strijd is met het bewind van de PVV.
Als hij aanblijft zullen mensen vraagtekens bij hem gaan zetten...quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:25 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij kan heel goed voor zichzelf beslissen wat voor hij denkt dat het beste is, een optie is om gewoon te blijven. Wat hij ook kiest, het maakt hem geen mindere 'democraat'.
Je moet ze in hun eigen sop laten gaar kokenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef betyar het volgende:
Maar even offtopic
Gezien we hier ook over de PVV hebben; weet iemand een goed recept voor gehaktballen. Ik moet nl. dadelijk gehaktballen draaien.
Zorg dat je magere rundergehakt hebt en een keukenmachine, paneermeel en/of broodkruimels. Paprika, uien, knoflook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef betyar het volgende:
Maar even offtopic
Gezien we hier ook over de PVV hebben; weet iemand een goed recept voor gehaktballen. Ik moet nl. dadelijk gehaktballen draaien.
kut geen paprika wel paprika poederquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zorg dat je magere rundergehakt hebt en een keukenmachine, paneermeel en/of broodkruimels. Paprika, uien, knoflook.
Ren naar de winkel, eventueel ook maizena als je bang bent dat ze uit elkaar vallenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
kut geen paprika wel paprika poeder
of eiquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ren naar de winkel, eventueel ook maizena als je bang bent dat ze uit elkaar vallen
Maar maizena is kleur/smakeloos, een beetje als CDA, je proeft of ziet het niet, maar hebt het nodig om een geheel(meerderheid) te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef betyar het volgende:
ik zal dadelijk eens een foto plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |