Dus iedereen met een iets afwijkende mening is niet welkom?quote:Fractiegenoot Martin Bosma wijst een ledenstructuur af. De ledenstructuur gaat ons straks vertellen dat de islam heus wel een godsdienst is en dat twee paspoorten best wel aanvaardbaar zijn. Infiltraties zullen aan de orde van de dag zijn, waarschuwt hij in een notitie
Nee zo moet je dat niet zien....quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus iedereen met een iets afwijkende mening is niet welkom?
Ik denk persoonlijk, dat Brinkman voor vuurwerk gaat zorgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:16 schreef betyar het volgende:
Veel mensen die op de PVV hebben gestemd hebben geen flauw idee dat de partij geen leden kent. Als Wilders hier geen normale partij van maakt zal dit stemmen kosten .
Wilders moet wel water bij de wijn doet anders verandert heel de PVV in een groot kruitvat, kontenlikker Bosma komt met belachelijke argumenten waarom de PVV geen leden toe moet laten.
Brinkman zal zijn idee niet opgeven zonder slag of stoot. Ben benieuwd.
Je kan het niet projecteren op de gehele partij aangezien er ook mensen als Brinkman zijn die wel dergelijke inspraak willen, maar Bosma klinkt mij als een idioot.quote:
terwijl Bosma toch geldt als de partijideoloog van de PVV...quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het niet projecteren op de gehele partij aangezien er ook mensen als Brinkman zijn die wel dergelijke inspraak willen, maar Bosma klinkt mij als een idioot.
Dat is hij ook, tweede kamerleden van de PVV mogen alleen op hun tafel trommelen en vingers omhoog steken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
maar Bosma klinkt mij als een idioot.
Daar mag dan wel eens over vergaderd worden me dunkt, 't lijkt me niet in the best interest van de PVV dat mensen als dit een grotere stempel gaan drukken op de partij. Ik heb 't al niet zo met de PVV, maar dit slaat werkelijk alles. Ik neem ze 't nog meer kwalijk dan een mafkees die door een brievenbus pist in ieder geval, dit is namelijk ideologisch gevaarlijker.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
terwijl Bosma toch geldt als de partijideoloog van de PVV...
Eens hoor, het is ook niet voor niets dat de PVV in wat progressievere kringen niet zo populair isquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar mag dan wel eens over vergaderd worden me dunkt, 't lijkt me niet in the best interest van de PVV dat mensen als dit een grotere stempel gaan drukken op de partij. Ik heb 't al niet zo met de PVV, maar dit slaat werkelijk alles. Ik neem ze 't nog meer kwalijk dan een mafkees die door een brievenbus pist in ieder geval, dit is namelijk ideologisch gevaarlijker.
Waarom zou de ledenstructuur dit gaan vertellen? Volgens mij is die Bosma hartstikke paranoide.quote:Fractiegenoot Martin Bosma wijst een ledenstructuur af. De ledenstructuur gaat ons straks vertellen dat de islam heus wel een godsdienst is en dat twee paspoorten best wel aanvaardbaar zijn. Infiltraties zullen aan de orde van de dag zijn, waarschuwt hij in een notitie die, net als de nota van Brinkman, vorige week uitlekte via het tv-programma EénVandaag. Bosma keert zich ook tegen het voorstel van Brinkman om een jongerenorganisatie op te richten.
Ah, de dictator in spe laat van zich horen.quote:Fractiegenoot Martin Bosma wijst een ledenstructuur af. De ledenstructuur gaat ons straks vertellen dat de islam heus wel een godsdienst is en dat twee paspoorten best wel aanvaardbaar zijn. Infiltraties zullen aan de orde van de dag zijn
Voorstel is ter sprake gekomen, is er iemand mee eens steek dan uw vinger op, Hero Brinkman steekt vlug zijn vinger omhoog,de rest kijkt met spanning naar de GBL. De GBL houdt zijn vinger naar beneden de rest wacht in spanning af.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef -jos- het volgende:
De PVV wordt geen partij waar mensen lid van kunnen worden. De PVV-fractie heeft dat voorstel van fractiegenoot Hero Brinkman zojuist verworpen.
Er is "uitgebreid inhoudelijk en respectvol'' met elkaar over het plan gediscussieerd, maar het voorstel is verworpen, aldus PVV-leider Geert Wilders.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Voorstel is ter sprake gekomen, is er iemand mee eens steek dan uw vinger op, Hero Brinkman steekt vlug zijn vinger omhoog,de rest kijkt met spanning naar de GBL. De GBL houdt zijn vinger naar beneden de rest wacht in spanning af.
De GBL maakt een schijnbeweging met zijn rechter hand en gaat ermee door zijn haar, iedereen volgt Dion Graus voorop, behalve Brinkman die blijft stug zijn vinger omhoog houden.
Wilders lacht, iedereen lacht behalve Hero Brinkman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |