quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:20 schreef MasterWouter het volgende:
Misschien een dvdhoesje erbij.
[ afbeelding ]
in dat geval is het misschien wel handig als ik nogmaals meld dat ik geen idee heb welke film het isquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef hornage het volgende:
Als we een beetje opschieten zit er misschien wel een dubbele punten topic in mensen! Oftewel, houdt tempo en spam vol die topics!
Nee, maar nog closer dan Pumaquote:
DUMA is goedquote:
GOED!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
pineapple express was het dacht ik..
?
haha ja mooi gedaanquote:
eerste wat mij te binnen schiet is The Love Guru, maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef MasterWouter het volgende:
Van welke film is dit 1 van de taglines:
"Llama llama ding dong"
nopequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
eerste wat mij te binnen schiet is The Love Guru, maar dat zal wel niet
neequote:
geen Mikequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Toevallig met Mike Myers...?
BINGO!quote:
Volgens mij iets van Disney.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:24 schreef MasterWouter het volgende:
Nog een:
"No touchie, Nooooo touchie"
We were soldiers?quote:
SamuelofSEK +1quote:
quote:
Neequote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:06 schreef ShaoliN het volgende:
The Lost Boys met Kiefer Sutherland. Geen idee wie dat regiseert
Turboquote:
John Locke met haar in een rolstoel?quote:
Haha was het eerste wat in me op kwamquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:31 schreef Patch het volgende:
[..]
John Locke met haar in een rolstoel?
En da's ook een tv-serie.
Het is hier Movie-Trivia.
RedShaww + 1quote:
Dat lijkt mij ookquote:Antichrist lijkt me
heb ook alleen maar het begin gezien tot nu toe (het was laat en moe) en toen kwamen we tot de conclusie dat het misschien een zware film was om zo laat te kijken en hebben we hem afgezet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:51 schreef RedShaww het volgende:
Begin van Antichrist vond ik best goed (alleen de baby-scene), maar de rest van de film... wtf
Waar je bij moet nadenken om te snappenquote:
inderdaad met die bigfoot toch?quote:
Nope...quote:
Ik parkeer deze vraag wel voor een volgende keer (over een jaar ofzo, als ie wat bekender is).quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:39 schreef Patch het volgende:
Als de aanwezige FMT-ers 'm gezien zouden hebben, zou het antwoord volgens mij al gepost zijn.
Dit ziet er niet uit als een film waarvan je de titel vergeet.
Dat is goed.quote:
Vorig jaar was ie volgens mij nog best in hier op fokquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik parkeer deze vraag wel voor een volgende keer (over een jaar ofzo, als ie wat bekender is).
Het is trouwens wel een IMDb top 250 film.
quote:
Dan mag je ook een vraag stellen als je zeker bent van je zaak.quote:
Maar je mag wel een opstarter plaatsen als je wiltquote:Op woensdag 24 november 2010 08:49 schreef MasterWouter het volgende:
Vragensteller heeft niet meer gereageerd dus heb even gecontroleerd en het is niet Wicked.
Nu mag ik niet meer meedoen, maar ik heb toch geen idee
komt eraan, 5 minutenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar je mag wel een opstarter plaatsen als je wilt
Kloptquote:Op woensdag 24 november 2010 09:05 schreef Hulkio het volgende:
De laatste is in elk geval About Schmidt.
neequote:
Wacht eens! je mist er nog eentjequote:
Welke dan? Zijn er zo toch vier?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Wacht eens! je mist er nog eentje
Maar Patch noemt er maar 3quote:
Je hebt de OP gelezen?quote:
Tja... normaal rekenen we dat hier wel goed, je hoeft niet de voorgaande goede antwoorden weer te herhalen. Aanvullen is voldoende.quote:
Het heeft wel iets te maken met het pretpark.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:52 schreef MasterWouter het volgende:
Tijd geleden BHC3, zal niets met die kermis zijn denk, dat zit niet in the goonies
Klopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:42 schreef MasterWouter het volgende:
Wacht eens, Foley vermomt zich als een olifant, toch?
In The Goonies zit geen olifanten-pak...quote:
Fair Gamequote:
MasterWouter + 1quote:
true, maar ik zou hem niet geweten hebben als ik de serie niet had gezien denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef MasterWouter het volgende:
Juist.
Ja, uit serie, maar het gaat om het herkennen van de acteur
quote:
neequote:
neequote:
Correct!quote:
MasterWouter + 1quote:
Moest meteen denken aan de game red dead redemption...quote:
Nice!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
the assasination of jesse james by the coward robert ford
nopequote:
Goed!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef hornage het volgende:
Ziet er allemaal gezellig uit
The Shining?
het deed mij ook gelijk daaraan denken, maar kon me zo'n bloederige scene niet meer herinneren daaruit, een deleted scene vlak voor de "Heeeeere's Johnny!" leek het voor mijquote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef hornage het volgende:
Ziet er allemaal gezellig uit
The Shining?
SamuelofSEK + 1quote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
ichi the killer als ik het me goed herinner
Geen White Christmas, maar Black Christmasquote:Op woensdag 24 november 2010 15:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is inderdaad Margot Kidder.
Nog een tagline dan en dan moeten jullie het wel kunnen raden of je de film nou kent of niet
A Christmas of another colour brings a killer on the loose!
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:04 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Geen White Christmas, maar Black Christmas
lamers + 1quote:
quote:
4 films van Maggie Gyllenhaal?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:39 schreef hornage het volgende:
Ik heb nog een oude "Lekkere wijven in kutfilms" voor Maggie Gyllenhaal liggen
"Hi guys, can you name 4 movies that scored less than a 6,5 on imdb?"
[ afbeelding ]
yupquote:Op woensdag 24 november 2010 15:41 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
4 films van Maggie Gyllenhaal?
haha okay, anders werd het wel heel makkelijkquote:
7.80 - Stranger Than Fictionquote:Op woensdag 24 november 2010 15:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
heeft stranger than fiction een lagere beoordeling..?
6.20 - World Trade Centerquote:Op woensdag 24 november 2010 15:46 schreef MasterWouter het volgende:
4 kan ik er zeker niet noemen.
World trade center misschien?
is dit niet uit 40 days and 40 nights?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:46 schreef hornage het volgende:
[..]
7.80 - Stranger Than Fiction
[ afbeelding ]
5.40 - 40 Days and 40 Nightsquote:Op woensdag 24 november 2010 15:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
is dit niet uit 40 days and 40 nights?
6.11 - Nanny McPhee and the Big Bangquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jarhead
Zodiac
Donnie Darko
quote:
ja excuus daarvoor, die laatste schoot me te binnen toen ik de post al had gemaakt. werd iets te enthousiastquote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef Patch het volgende:
@ Little Miss, zou je aub willen wachten met een derde post plaatsen, totdat de vraagsteller wat van zich heeft laten weten?![]()
Superquote:Op woensdag 24 november 2010 16:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ja excuus daarvoor, die laatste schoot me te binnen toen ik de post al had gemaakt. werd iets te enthousiast
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:20 schreef Patch het volgende:
City Slickers moet wel boven een 7 zijn.
is foutquote:Op woensdag 24 november 2010 16:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
op de een of andere manier doet me dat denken aan The Matrix, maar dat zal wel niet
Very nice!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |