Little_Miss_Naughty +1quote:plague town?
quote:waarom kon ik die zin aanvullen
Little_Miss_Naughty + 1quote:
Bingoquote:Role Models
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:43 schreef hornage het volgende:
Er moet er toch wel eentje Cybertron zijn
4 is niet starscream nog een keer, maar de rest is goed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:46 schreef MasterWouter het volgende:
megatron
starscream
devastator
starscream, nog een keer?
jetfire
soundwave
Al vraag ik me nu serieus af of die afbeelding klopt. Kijkende naar de ogen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
4 is niet starscream nog een keer, maar de rest is goed.
Degen die ik zoek zit ook in dezelfde scenes. Samen met Starscream en Megatron.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:48 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
2 en 4 lijkt inderdaad wel gewoon stills uit dezelfde scene, zeker ook als je kijkt naar de persoon op de voorgrond..
dan nog lijkt me dit ook dezelfde decepticon, als je kijkt naar alle details etc.. en daarnaast dan ook nog eens het feit dat de persoon precies op dezelfde manier ervoor staat..quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Degen die ik zoek zit ook in dezelfde scenes. Samen met Starscream en Megatron.
Jemig jij bent lang niet hier geweest!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:52 schreef MasterWouter het volgende:
lijkt ook wel beetje op ironhide, maar das een autobot
2006 me laatste bezoek aan mijn historie te zienquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:54 schreef Asap het volgende:
[..]
Jemig jij bent lang niet hier geweest!
Het is een helikoptertje (hoop ik)quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:52 schreef MasterWouter het volgende:
lijkt ook wel beetje op ironhide, maar das een autobot
Hehe, welkom terug!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
2006 me laatste bezoek aan mijn historie te zien
nopequote:
OEF, bijna!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |