ren op je vingers, bij je eerste weekje spelen.quote:
Dat is al weer 1 dag dichter bij het weekend dan gisterenquote:
Zelfs ik ben er al een paar keer binnen geweestquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:20 schreef wimjongil het volgende:
waar ligt de achterhoek arena, dean? Ik woon al 17 jaar in de achterhoek maar heb er nog nooit van gehoord...
Dinxperlo dus
Of een verder van het weekend verwijderd...quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is al weer 1 dag dichter bij het weekend dan gisteren
ik heb al 'weekend' al is het vandaag om de verkeerde redenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is al weer 1 dag dichter bij het weekend dan gisteren
nee, crematie van me opa, morgen er maar vrij bijgenomen om ff tot rust te komen, donderdag vrij voor bepaalde zaken en vrijdag ook vrij genomen omdat ik niet weet hoe laat ik donderdag thuis ben.quote:
ow gecondoleerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nee, crematie van me opa, morgen er maar vrij bijgenomen om ff tot rust te komen, donderdag vrij voor bepaalde zaken en vrijdag ook vrij genomen omdat ik niet weet hoe laat ik donderdag thuis ben.
Nee man. Ben je helemaal gek geworden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef blckbb het volgende:
Roland Cube 15x nu slechts 60 euro bij Feedback![]()
Die kopen en m'n buizenbak wegdoen?
Crate V5 had je toch? Maar die heb je toch ook al op marktplaats staan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef blckbb het volgende:
Roland Cube 15x nu slechts 60 euro bij Feedback![]()
Die kopen en m'n buizenbak wegdoen?
Hij was er geloof ik niet zo tevreden over...quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man. Ben je helemaal gek geworden?
Klopt en kloptquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Crate V5 had je toch? Maar die heb je toch ook al op marktplaats staan?
(http://link.marktplaats.nl/389048454)
[..]
Hij was er geloof ik niet zo tevreden over...
F5 doet wonderen hier.,...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik word zo langzamerhand een beetje kotsmisselijk van die Samsung reclame voor ELK filmpje op YouTube. Zelfs met de oude Agnostic Front en Biohazard komt die zooi de boel verpesten
Je ken ook een Fender Mustang kopen. Even duur (ongeveer) en je kunt er ook ontzettend veel kanten mee op. Speel tegenwoordig nauwelijks (studiequote:
Meh, gaat algauw 50 euro bovenop en ik hoef om eerlijk te zijn niet per sé een nieuwe versterker, maar met zo'n leuke aanbieding als bij die Roland ga je er toch wel over denkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je ken ook een Fender Mustang kopen. Even duur (ongeveer) en je kunt er ook ontzettend veel kanten mee op. Speel tegenwoordig nauwelijks (studie) maar je kan er leuk geluid uitkrijgen.
Misschien kun je hem ruilen tegen die V8 die op marktplaats staatquote:
Lijkt me vrij sterk dat iemand het zwarte schaap onder de Crates wilt ruilen tegen een topperquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem ruilen tegen die V8 die op marktplaats staat
Tja, ik heb die van mij voor ¤90 opgestuurd gekregen. Minus ¤65 is dat dus ¤25 erbij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk dat iemand het zwarte schaap onder de Crates wilt ruilen tegen een topper
Bovendien heb ik al een bod van 65 euro erop waar ik denk ik wel op inga, voor mondharmonica's blijkt het een goede versterker te zijn
Grappig of triest?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:07 schreef genakt het volgende:
echt grappig hoe braddie de persoon hier in dit topic probeert af te maken
Gitaar en drums
Wel goed voor een sigquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:07 schreef genakt het volgende:
echt grappig hoe braddie de persoon hier in dit topic probeert af te maken
Gitaar en drums
quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Die drums klinken voor geen meter, gitaar is veelste zacht in de mix.
Haal van internet af man.
En kom terug als je weet hoe je tracks moet mixen onafhankelijk..
Voor de eerste keer is het wel redelijk..
Maar je hebt duidelijk wel les nodig in dit soort dingen!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Die drums klinken voor geen meter, gitaar is veelste zacht in de mix.
Haal van internet af man.
Voor de eerste keer is het wel redelijk..
Maar je hebt duidelijk wel les nodig in dit soort dingen!
maar ik moet in ulft spelen, dru fabriek, nieuw complexquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:20 schreef wimjongil het volgende:
waar ligt de achterhoek arena, dean? Ik woon al 17 jaar in de achterhoek maar heb er nog nooit van gehoord...
Dinxperlo dus
Het is soms net alsof je om de maat heen hangt. Je speelt netjes, maar naar mijn idee niet altijd strak op de maat, vooral in het begin niet. Maar in de eerste 3 seconde speel je al beter dan Braddie, dus jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef genakt het volgende:
kan ik even feedback krijgen
want dan zet ik later opgenomen geluid via me toneport erachter en het nummer
alleen 2:35 ongeveer mis ik een pinch harmonic![]()
in het begin heb je wel beetje gelijk. Begin net iets te laat daarvoor misschien en daarna stukje alternate picking niet echt perfect in de maat. Daarna vind ik hem wel goed gaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is soms net alsof je om de maat heen hangt. Je speelt netjes, maar naar mijn idee niet altijd strak op de maat, vooral in het begin niet. Maar in de eerste 3 seconde speel je al beter dan Braddie, dus ja.
Epiphone LP Prophecyquote:Op woensdag 24 november 2010 00:33 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik kan vrij weinig over je spelen zeggen maar welk gitaar model is dat?
Een Les Paul denk ik maar welke precies? Wat een mooi ding.
Iemand tips voor welk Guitar Magazines beetje tof zijn in NL?
bovenstaandequote:
Gast, het ligt toch totaal niet in de mix samen?quote:
Af en toe koop ik wel eens de Total Guitar, maar die is niet Nederlandsquote:Op woensdag 24 november 2010 00:33 schreef W1ckeDxt het volgende:
Iemand tips voor welk Guitar Magazines beetje tof zijn in NL?
Ga alsjeblieft eens naar die tering zooi van jezelf luisteren voordat je anderen, die misschien veel meer talent hebben, af gaat lopen kankeren.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, het ligt toch totaal niet in de mix samen?
Tuurlijk, dat van mij klinkt ook niet te gek, maar ik weet wel wat waar in de mix moet..
Je vergeet: 'dan jij in je kleine teen'quote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft eens naar die tering zooi van jezelf luisteren voordat je anderen, die misschien veel meer talent hebben, af gaat lopen kankeren.
Godverdomme.
En nu over gitaren praten met gitaristen. (dat is dus iedereen behalve Braddie)
Ik ben twee servers aan het installeren, nee dusquote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef mdvries_2 het volgende:
Dus... nog wat spannends gebeurd vandaag?
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft eens naar die tering zooi van jezelf luisteren voordat je anderen, die misschien veel meer talent dan jij in je kleine teen hebben, af gaat lopen kankeren.
Godverdomme.
Dan klopt de burn dus niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 08:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je vergeet: 'dan jij in je kleine teen'
ja als je daar keer wat heb gekocht kan je postcode inlveren enz. Dan om de zoveel tijd krijg je boekje. Heb hem ook al paar dagen binnen trouwensquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dus Feedback is een bepaalde shop?
Nvm gevonden, ik probeer me van GAS te weerhouden iig.
Wat voor peavey heb jij?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Staan wel goede dingen in, als ik geld had.
Maar ik denk dat het volgende wat ik qua gear ga kopen een amp is en dan geen combo maar een top en cabinet los. Dan kun je toch een veel specifiekere sound krijgen? Ben nog niet helemaal tevreden over m'n Peavey. Thuis wel maar bij gigs niet, heel raar.
Een peavey Classic 30, 30 watts buizen keihard en erg helder.quote:
Hmm moet ik ook maar eens naar gaan kijken. Wil een 6505+ combo, maar die gaat nogal hard voor thuisgebruik.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Een peavey Classic 30, 30 watts buizen keihard en erg helder.Maar als je hem erg hard zet is hij voor keiharde rock soms net iets te helder. Dan hoord je piepgeluiden als ik over mijn snaren glijd want hij vangt echt alles op.
Ik kan dit weekend wel even een filmpje maken, soort van review van de Peavey met een strat en met een les paul.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hmm moet ik ook maar eens naar gaan kijken. Wil een 6505+ combo, maar die gaat nogal hard voor thuisgebruik.
Beetje een leuk ding ?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef KaMo het volgende:
Morgen hopelijk mijn nieuwe camera!
Morgen naar Gorillaz! Nieuwe camera mee
Kodak Zi8, reviews zijn lovend.quote:
Waar is het morgen? In de HMH was het legendarisch vet iigquote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef KaMo het volgende:
Morgen hopelijk mijn nieuwe camera!
Morgen naar Gorillaz! Nieuwe camera mee
Antwerpen, ik woon vlakbij de grens, dus is voor mij veel dichterbij!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Waar is het morgen? In de HMH was het legendarisch vet iig
Ik heb em niet gekocht door de schokkende beelden in de review filmpjes juistquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kodak Zi8, reviews zijn lovend.
Vooral belangrijk was: mogelijkheid er een externe microfoon op aan te sluiten!
Schokkend is altijd bij kleine cameratjes!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb em niet gekocht door de schokkende beelden in de review filmpjes juistVanaf statief gaat het prima maar los zag het er een stuk minder uit.
Nouja ik ben benieuwd naar je concert opnames en hoe het geluid van die mic dan is zonder extra microfoon aangezien die toch niet mee naar binnen mag dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Schokkend is altijd bij kleine cameratjes!
En voor echte 'producties' ga ik toch een steadycam ervoor maken; statief met gelijk ook microfoonhouder erop enzo!
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik ben benieuwd naar je concert opnames en hoe het geluid van die mic dan is zonder extra microfoon aangezien die toch niet mee naar binnen mag dan.
klinkt metallica - nothing else matters -achtigquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www10.speedyshare.(...)oad/gitaarstukje.mp3
Rustgevend gitaarstukje
Klinkt middeleeuws
maar wel vet hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 23:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
klinkt metallica - nothing else matters -achtig
Gave locatie waar is dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef guitarist het volgende:
Vandaag leuk projectje gefilmt.
[ afbeelding ]
Iets klopt niet aan deze foto....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Tevens nieuwe jacks aan mijn cabinet kabel gezet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Laatste paar dagen weer eens de cd's van de Blues Brothers in de auto... wat blijft dat toch geniaal
Z'n scherm staat fucking scheef ?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iets klopt niet aan deze foto....
[..]
Zou niet weten wat er verkeerd aan is.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iets klopt niet aan deze foto....
[..]
Oh datquote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Z'n scherm staat fucking scheef ?
Volgens mij is je laptop een beetje over datum deanquote:Op donderdag 25 november 2010 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh dat
Ja, scharnier afgebroken.
Nee hoor, doet het perfect. Alleen tot 5 keer toe uit bed gevallen... vier keer ging goed, maar vijfde keer vond de harde schijf niet zo leuk, scharnier brak en het plastich rond het scherm [boven en rechts] zit geduct-taped.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Volgens mij is je laptop een beetje over datum dean
Ik verwacht voor zo'n handig iemand als jij toch een betere oplossingquote:Op donderdag 25 november 2010 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, doet het perfect. Alleen tot 5 keer toe uit bed gevallen... vier keer ging goed, maar vijfde keer vond de harde schijf niet zo leuk, scharnier brak en het plastich rond het scherm [boven en rechts] zit geduct-taped.
Niks aan de hand
Scherm is alleen het plastic wat niet meer vast klikt, en heb weinig zin voor 25 euro een set scharnieren te bestellen. Zo doe hij het ook en staat toch 90% van de tijd op tafel.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik verwacht voor zo'n handig iemand als jij toch een betere oplossing
Hoe dat?quote:
als ik de switch helemaal naar beneden doet geen geluidquote:
Element kan niet zosnel wat aan kapot gaanquote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik de switch helemaal naar beneden doet geen geluid
dus of switch kapot, draadje los, of element kapot toch ?
Ach, man...quote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft eens naar die tering zooi van jezelf luisteren voordat je anderen, die misschien veel meer talent hebben, af gaat lopen kankeren.
Godverdomme.
Bron: OP.quote:Respecteer elkaars smaak en mening.
Damn als ik dat zie dan heb ik echt weer zin om te zwemmen en lekker aan het strand te chillen en muziek te maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:39 schreef Iemand91 het volgende:
Blegh, morgen tussenpresentatie.
Wanneer is het zomer(vakantie)?
[ afbeelding ]
hej lijkt heel veel op die van mijquote:Op donderdag 25 november 2010 01:32 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik heb mijn oog echt op deze gitaar, wat een beauty..
[ afbeelding ]
Afgelopen week een Vox amPlug ontvangen, echt een leuk dingetje alleen heb ik hem laten vallen en nu issie stuk, hij ziet er zo uit.
[ afbeelding ]
Heb mezelf een Line 6 Pod Express gekocht omdat de amPlug ook alleen een Lead Tone had met veel te veel chorus en de Line 6 Pod heeft een aantal mooie geluiden.
Op dit moment zit een vette versterker er voor mij niet in, heb al echt 6 jaar hetzelfde crap ding en dat kan nu echt niet meer.
Dit ding kan ik meenemen en mocht het nodig zijn nog e.v.t over een PA laten lopen.
Line 6 - Pod Express:
[ afbeelding ]
Als er interesse is zal ik een soort van 'review' maken van het ding.
Nog ff een filmpie :
ik ben nooit afgezeken wat voor kutherrie ik ook plaatste en krijg altijd normale feedback terug maar dat zal wel met mijn eigen gedrag te maken hebben hequote:Op donderdag 25 november 2010 01:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, man...
Wat een onzin.
Ik zeg net dat mijn muziek ook niet lekker klinkt, maar het ligt wel beter in de mix(De instrumenten onafhankelijk van elkaar dan)
Ik ben zeker wel gitarist!.
Ik vat niet waarom er wel normaal gedaan kan worden tegen iemand die net 2 maanden speelt en zich hier op het forum begeeft, en iemand die nu al 6 maanden speelt gewoon afgezeken wordt bij ALLES wat hij post, zelfs al klinkt het nog redelijk..............
quote:Op donderdag 25 november 2010 02:00 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, maar kom op.
Ik vind het leuk dingen te laten horen aan de buiten werlend nou nou poepoe wat erg..
leest het nog eensquote:ik ben nooit afgezeken wat voor kutherrie ik ook plaatste en krijg altijd normale feedback terug maar dat zal wel met mijn eigen gedrag te maken hebben he
heb je vaak genoeg mensen zien afzeiken of irritant lopen doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:09 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, m`n gedrag...
Op welke punten?
Als ik reageer probeer ik dat goed te doen(in dit subforum dan)
dat is het vooral ja, het laten blijken uit je omschrijving dat je het zelf echt gewoon goed vind/goed genoeg vind. Terwijl de meesten onder ons vaker oefenen voordat we wat opnemen. Als jij dat ook zou doen zou je echt wel wat betere commentaar krijgen. Ik ben hier ook weleens helemaal bekritiseerd, en daar heb ik uiteindelijk veel van geleerd!quote:Op donderdag 25 november 2010 02:30 schreef Libelah het volgende:
Ik meng me er even in als dat mag. Wat voor veel mensen volgens mij een probleem is, is dat jij als je iets post er vaak een commentaar bij zet in de zin van "dit en dit heb ik gedaan na maar 10 minuten oefenen en ik vond het zelf heel goed klinken". Waarin je dus een positief 'vooroordeel' laat blijken in plaats van neutraal vragen wat anderen ervan vinden/om tips vragen. Dat werkt storend...
Wel zo handig, genoeg kabelsquote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef Cynic het volgende:
Ochtend!
Vandaag een vrije dag
STraks even langs de muziekwinkel om wat extra xlr-kabels te halen voor het opnemen zaterdag. Ik kwam tot 6, heb er toch echt 8 nodig.
Niet dat het in de buurt is, maar ik speel 3 dec zelfquote:Op donderdag 25 november 2010 10:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wel zo handig, genoeg kabels
3 December optreden in Westkapelle, iemand die wilt komen die daar in de buurt woont?
Ik ben echt benieuwd zaterdag, wel posten die shit!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef Cynic het volgende:
Ochtend!
Vandaag een vrije dag
STraks even langs de muziekwinkel om wat extra xlr-kabels te halen voor het opnemen zaterdag. Ik kwam tot 6, heb er toch echt 8 nodig.
Waarom?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:25 schreef genakt het volgende:
ik moet een fender stratocaster hebben
Ik zit me al een half uur af te vragen waar die foto is gemaakt, zie ik ineens dat het vlak bij mijn ouders is. Hoog tijd dat ik die kant weer eens op ga.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef The_Dean het volgende:
Kerry Fuckin' King! Slayer fan gespot in Damwoude?
[ afbeelding ]
Rabo inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit me al een half uur af te vragen waar die foto is gemaakt, zie ik ineens dat het vlak bij mijn ouders is. Hoog tijd dat ik die kant weer eens op ga.
Je post dingenquote:Op donderdag 25 november 2010 02:09 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, m`n gedrag...
Op welke punten?
Als ik reageer probeer ik dat goed te doen(in dit subforum dan)
Goeie samenvatting. Ben er ook al een tijdje klaar mee.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je post dingen
Mensen geven je opbouwende kritiek en doen normaal in het begin
Dat waardeer je niet, mensen denken, godverdomme ik doe moeite voor hem en hij doet er niks mee
Je blijft doorgaan zonder er iets mee te doen
Je doet dingen als mensen vragen dat ze het liever niet hebben omdat jij vindt dat het wel kan
Je wil altijd commentaar op je eigen filmpjes
Je post dingen waarvan je zelf weet dat het niet goed is
In je post kom je al met allemaal excuses waarom het kut klinkt
Je wil alleen oogstrelende woordjes horen en niet de waarheid
Je geeft nooit reacties als iemand anders wat posts
Het lijkt of alles wat jij hier komt doen om jou moet draaien.
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar dat is het laatste wat ik eraan vuil maak, het is allemaal leuk geweest wel zo....
En aan je topics op gitaarnet te zien ligt het niet aan ons dat we zulke reacties geven, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toch ?
Ik herkende de vlaggenmastquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie samenvatting. Ben er ook al een tijdje klaar mee.
lekker blues spelen en oude nummers denk aan tijd van ccr enzquote:
Wow, thanks, goede uitleg!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Het kan allebei,
In de eerste versie speel je de B snaar open, dus speel je de toon B (duh)
Maar in de eerste versie speel je ook op de A snaar de 2e fret en dat is ook een B, dus die B zit er dan 2x in.
In de 2e versie speel je op de B snaar de 3e fret wat dus een D is, en tegelijkertijd speel je je D snaar open wat dus ook een D is waardoor die D er 2x in zit. En toch zit die B er nog in omdat je bij de 2e versie op de A snaar ook de 2e fret speelt die ook een B is
Eerste versie:
G
B
G
D
B
G
Tweede versie:
G
D
G
D
B
G
Je hebt dus in beide de 3 tonen van het G akkoord erin zitten GBD
klopt inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Wow, thanks, goede uitleg!
Het is maar wat je beter vind klinken dus ook?
Precies, maar je kan hem ook weer op allemaal andere manier pakken.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Wow, thanks, goede uitleg!
Het is maar wat je beter vind klinken dus ook?
Hee! Leuke site, even in mijn favorieten gezet, dankjewel!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies, maar je kan hem ook weer op allemaal andere manier pakken.
http://chordfind.com/
Als je die site checkt moet je maar even het G akkoord aanklikken en als je dan op Variations klikt zie je wat voor verschillende mogelijkheden er per akkoord weer zijn. De tonen zijn hetzelfde maar ze geven een andere klankkleuring. Zo kan je een stuk waar vaak dezelfde akkoorden in terug komen toch weer iets extra meegeven
Gelukkig wel, want een barré-akkoord daar waag ik me nog niet aanquote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef genakt het volgende:
[..]
klopt inderdaad
zelfde geld voor f chord heb je ook aantal verschillende grepen
http://www.all-guitar-chords.com/quote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hee! Leuke site, even in mijn favorieten gezet, dankjewel!
Sowieso, de OPquote:Op donderdag 25 november 2010 01:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bron: OP.
En verder ben ik dat gezeik over en weer wel weer zat. In het begin was het wel grappig (sorry Braddie) maar nu is het gewoon over en uit wat mij betreft...
Ik heb er nog wel 1 voor jequote:Op donderdag 25 november 2010 13:09 schreef genakt het volgende:
[..]
lekker blues spelen en oude nummers denk aan tijd van ccr enz
met emg's krijg ik niet echt dat gewenste sound
Ik wil in de vaste klantennn!!1!1!1quote:
gewoon oefenen dan gaat het vanzelfquote:Op donderdag 25 november 2010 13:31 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want een barré-akkoord daar waag ik me nog niet aan
ik post al paar honderd topics mee en heb er ook nog nooit ingestaanquote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wil in de vaste klantennn!!1!1!1
Nee preciesquote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef genakt het volgende:
[..]
ik post al paar honderd topics mee en heb er ook nog nooit ingestaan
geen geldquote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wil in de vaste klantennn!!1!1!1
Adobe premierequote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef genakt het volgende:
dribbel wat voor programma gebruik jij voor edditten video's ?
Ik welquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn hier nog gitaristen die morgen een leuk kaartje gaan kopen?
Ja en voor grof geld doorverkopen en daar weer gitaarrotzooi voor kopenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
ja 11 uur om precies te zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien wel meerdere zelfs, om aan m'n GAS te kunnen voldoenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
23 april in de Melkwegquote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wanneer is millencolin en waar
Dat werkt inderdaad gewoon nietquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef mdvries_2 het volgende:
*mompelt iets over fok-op-lowlands-meet die altijd mis schijnt te gaan*
Ik kom anders altijd wel een paar fokkers tegen op een festival.quote:
Nog een maand tot de midwinter bbqquote:nee doe dan maar gewoon een FOK!Gitaristentopic BBQ ofzo.
Zeker doen. Ik hoop alleen op wat minder stofwolken dan de laatste keer dat ik ze zag.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens naartoe gaan dan
hoevaak is dat al besproken hahah heb alleen dean en televur nog gezienquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Meets op een festival.
nee doe dan maar gewoon een FOK!Gitaristentopic BBQ ofzo.
En Coldplay fans natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
Wat gaat er morgen allemaal in de vvk dan?
En sowieso, kaartjes doorverkopen met winst mag alleen aan U2-fans.
Wat heb ik trouwens een schijthekel aan coldplay zegquote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef mdvries_2 het volgende:
Coldplay- en U2 fans zou ik sowieso niet zo snel een kaartje aan doorverkopen...
Ach, als ik er 100 euro winst per kaartje op kan maken, doe ik niet moeilijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef mdvries_2 het volgende:
Coldplay- en U2 fans zou ik sowieso niet zo snel een kaartje aan doorverkopen...
En dat betekent ook dat je die kneuzen 1 avond niet ziet!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als ik er 100 euro winst per kaartje op kan maken, doe ik niet moeilijk.
Dat soort kneuzen zie ik sowieso al niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En dat betekent ook dat je die kneuzen 1 avond niet ziet!
Ik zit nog op school en zie ze noodgedwongen dus welquote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat soort kneuzen zie ik sowieso al niet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zit nog op school en zie ze noodgedwongen dus welGaan ze helemaal zeiken over hoe mooi clocks en yellow enzo wel niet zijn, terwijl die zeurderige zang en die muziek die bij elk nummer hetzelfde is gewoon hartstikke kut zijn
Wat hebben we toch een kutlevenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en ik maar wachten op een slagplaat. Argh.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar het geluid was aardig hard. Glitter Freeze deed gewoon pijn aan m'n orenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Antwerpen, ik woon vlakbij de grens, dus is voor mij veel dichterbij!
Jij bent ook geweest dan? Hoe was het geluid?
Je ondertitel mist een stukje:quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef wimjongil het volgende:
Zijn er nog gitaristen die zaterdag in het conservatorium te Enschede te vinden zijn?
Nee. Ik wil niet dat sommige personen (kuchBraddiekuchkuch) ooit terugkomen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je ondertitel mist een stukje:
Waar zijn het gegrunt en de scheurende, krakende, piepende metalgitaren?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef genakt het volgende:
dit verwachten jullie nooit !
leuk nummer lekker mee aan het jammen
Lowlands.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
Wat gaat er morgen allemaal in de vvk dan?
En sowieso, kaartjes doorverkopen met winst mag alleen aan U2-fans.
ik waardeer heus wel muziek als het goed is hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waar zijn het gegrunt en de scheurende, krakende, piepende metalgitaren?![]()
Dan post ik voorlopig toch niet meer...quote:Op donderdag 25 november 2010 08:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
dat is het vooral ja, het laten blijken uit je omschrijving dat je het zelf echt gewoon goed vind/goed genoeg vind. Terwijl de meesten onder ons vaker oefenen voordat we wat opnemen. Als jij dat ook zou doen zou je echt wel wat betere commentaar krijgen. Ik ben hier ook weleens helemaal bekritiseerd, en daar heb ik uiteindelijk veel van geleerd!
Nee JUIST die nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan post ik voorlopig toch niet meer...
Alleen de track die ik morgen ga opnemen met een maat van me met een ES350T uit 77 en een 76 er JazzBass en een 69er Rickenbacker 4001..
Gewoon vanwege die instrumenten...
Haha ok tof!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef genakt het volgende:
[..]
ik waardeer heus wel muziek als het goed is hoor![]()
ben tegenwoordig beetje in rustige fase
Ik wil je een voorstel doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan post ik voorlopig toch niet meer...
Alleen de track die ik morgen ga opnemen met een maat van me met een ES350T uit 77 en een 76 er JazzBass en een 69er Rickenbacker 4001..
Gewoon vanwege die instrumenten...
Ach, julie trekken al een conclusie voordat julie wat hebben gehoord, net alsof ik geen kwaliteiten heb..quote:
En hoe denk je dat dat komt dat we dat doen ?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, julie trekken al een conclusie voordat julie wat hebben gehoord, net alsof ik geen kwaliteiten heb..
Hoezo net alsof?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, julie trekken al een conclusie voordat julie wat hebben gehoord, net alsof ik geen kwaliteiten heb..
Pennywise? Waarquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zit nog op school en zie ze noodgedwongen dus welGaan ze helemaal zeiken over hoe mooi clocks en yellow enzo wel niet zijn, terwijl die zeurderige zang en die muziek die bij elk nummer hetzelfde is gewoon hartstikke kut zijn
27 januari in de Melkweg.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pennywise? Waar
Jammergenoeg niet met Jim, maar Zoli is ook goed
Ignite
krijg heel de tijd foutmelding bij me computerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje muziek op dat gitaarstukje van gister verder uitgewerkt.
http://www12.speedyshare.(...)wnload/introsong.mp3
MAAR HET IS NIET OP ALLE KANALEN GOED GEMIXT UNDZOWEITER![]()
![]()
Hier speciaal voor jou dan:quote:Op donderdag 25 november 2010 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo net alsof?
Ben je in staat dan om iets op te nemen waaruit enige vorm van kwaliteit blijkt?
Tot nu toe niet namelijk.
Het lukt je anders prima om het bloed onder onze nagels vandaan te halen...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat Braddie niet de helderste is is wel duidelijk, maar het persoonlijke aanvallen en gebash vind ik wel eens genoeg geweest. Het is dan internet en als je op internet zit moet je wat kunnen hebben, maar 3,5 maand te vroeg geboren is gewoon kut in het algemeen, en dat wens ik niemand toe.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Wanneer is die mongool Bradding eigenlijk op zijn hoofd gevallen? Het lijkt alsof zn geheugen is gewist?
QFT!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het lukt je anders prima om het bloed onder onze nagels vandaan te halen...
Kwaliteit
Ik snap je punt Dean en begrijp 't, maar wat jij in je 3e alinea schrijft krijgen we hier maar niet aan zijn verstand en dat irriteert mij + veel anderen, daar komt ook veel persoonlijk gebash uit voort. Oké het is misschien niet helemaal eerlijk om Braddie aan te vallen (zoals jij zei; 3,5 maand te vroeg geboren) maar ik kan me ook wel voorstellen dat meerdere mensen (waaronder ik) zich behoorlijk aan hem ergeren.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat Braddie niet de helderste is is wel duidelijk, maar het persoonlijke aanvallen en gebash vind ik wel eens genoeg geweest. Het is dan internet en als je op internet zit moet je wat kunnen hebben, maar 3,5 maand te vroeg geboren is gewoon kut in het algemeen, en dat wens ik niemand toe.
Ik heb Braddie ontmoet laatst, en het lijkt me een goede gozer.
Ik ben niet degene die over iemands talent kan en mag oordelen, dus daar ga ik niet op in, maar ik ben wel klaar met dat hele gebash en gedoe. Hij kan dan wellicht niet zo goed spelen nog, maar hij probeerd het wel. Meer oefenen zou niet erg zijn, maar ik kan het echt waarderen dat iemand, wie dan ook, gewoon lekker enthousiast met muziek bezig is. Ik ben ook echt geen virtuoos, maar ik als ik speel heb ik er zo enorm veel plezier in dat het me weinig kan boeien wat iemand anders er van vind.
Braddie:
Voor je eigen 'veiligheid', als je weer wat speelt en het idee opneemt, bewaar het dan voor jezelf en/of je vrienden maar post niet in je ongeremde enthousiasme je eerste take. Oefen het een poosje goed alvorens je het ons laat horen. Laat ook je 'goedpraat' commentaar achterwege, want het geeft een verkeerde indruk. Dingen als: Ik speel het nu een kwartier maar ik vind het supergoed klinken. Dan verwacht ik en iedereen met mij een supergoed stukje muziek, wat meestal flink tegevalt vanwege slechte bends, timing en strakheid.
Is niet erg, maar daarom roepen we: Laat dat achterwege en oefen het wat langer voordat je het ons laat horen, dat is voor iedereen beter.
Halve topics bestaan nu uit gebash jouw kant op en posts van jou om alles goed te praten... ik ben het wel een beetje zat.
Meer oefenen, minder snel posten [anders in je linkdumtopic] en dan zal je zien dat het nodeloze gebash af zal nemen.
Als we nu met zijn allen eens wat verstandiger en volwassener met elkaar praten word het hier vast nog veel gezelliger dan dat het al is.
Maar dat is gewoon erg lastig, gezien we al meerdere keren vriendelijk, boos en geïrriteerd aan hem hebben gevraagd zijn fragmenten voor hem te houden. Dat beloofd hij vervolgens maar hij doet het hierna toch. Ik irriteerde me persoonlijk ook erg aan het feit dat hij die basgitaar die hij een paar weken geleden heeft gekocht mij probeert aan te smeren voor het dubbele.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je je er wel aan stoort, negeer hem/het dan gewoon, maar die kant die de topics nu op gaan zit niemand, althans ik niet, op te wachten.
Dean, ik kan het niet beter verwoorden!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat Braddie niet de helderste is is wel duidelijk, maar het persoonlijke aanvallen en gebash vind ik wel eens genoeg geweest. Het is dan internet en als je op internet zit moet je wat kunnen hebben, maar 3,5 maand te vroeg geboren is gewoon kut in het algemeen, en dat wens ik niemand toe.
Ik heb Braddie ontmoet laatst, en het lijkt me een goede gozer.
Ik ben niet degene die over iemands talent kan en mag oordelen, dus daar ga ik niet op in, maar ik ben wel klaar met dat hele gebash en gedoe. Hij kan dan wellicht niet zo goed spelen nog, maar hij probeerd het wel. Meer oefenen zou niet erg zijn, maar ik kan het echt waarderen dat iemand, wie dan ook, gewoon lekker enthousiast met muziek bezig is. Ik ben ook echt geen virtuoos, maar ik als ik speel heb ik er zo enorm veel plezier in dat het me weinig kan boeien wat iemand anders er van vind.
Braddie:
Voor je eigen 'veiligheid', als je weer wat speelt en het idee opneemt, bewaar het dan voor jezelf en/of je vrienden maar post niet in je ongeremde enthousiasme je eerste take. Oefen het een poosje goed alvorens je het ons laat horen. Laat ook je 'goedpraat' commentaar achterwege, want het geeft een verkeerde indruk. Dingen als: Ik speel het nu een kwartier maar ik vind het supergoed klinken. Dan verwacht ik en iedereen met mij een supergoed stukje muziek, wat meestal flink tegevalt vanwege slechte bends, timing en strakheid.
Is niet erg, maar daarom roepen we: Laat dat achterwege en oefen het wat langer voordat je het ons laat horen, dat is voor iedereen beter.
Halve topics bestaan nu uit gebash jouw kant op en posts van jou om alles goed te praten... ik ben het wel een beetje zat.
Meer oefenen, minder snel posten [anders in je linkdumtopic] en dan zal je zien dat het nodeloze gebash af zal nemen.
Als we nu met zijn allen eens wat verstandiger en volwassener met elkaar praten word het hier vast nog veel gezelliger dan dat het al is.
Als je je er wel aan stoort, negeer hem/het dan gewoon, maar die kant die de topics nu op gaan zit niemand, althans ik niet, op te wachten.
Oh, dat begrijp ik zeker hoor, maar het is dan beter voor iedereen om hem wat te negeren, als het je echt zo stoort.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik snap je punt Dean en begrijp 't, maar wat jij in je 3e alinea schrijft krijgen we hier maar niet aan zijn verstand en dat irriteert mij + veel anderen, daar komt ook veel persoonlijk gebash uit voort. Oké het is misschien niet helemaal eerlijk om Braddie aan te vallen (zoals jij zei; 3,5 maand te vroeg geboren) maar ik kan me ook wel voorstellen dat meerdere mensen (waaronder ik) zich behoorlijk aan hem ergeren.
Ik ben het hier ook meer dan mee eens, misschien moet ik het idd maar in m`n link dump topic gooien..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dean, ik kan het niet beter verwoorden!
Na de post van Dean gelezen te hebben, ga ik hier maar niet op reageren.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou dan:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Ibanez%20Bass%29.mp3
Speel op een De akkoorden komen van een Telecaster, De bas partij van een Ibanez, en al het omliggende uit m`n casio keyboard(gemultitracked)
Nu zeiken wij erover, veel beter inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben het hier ook meer dan mee eens, misschien moet ik het idd maar in m`n link dump topic gooien..
De reden dat ik dat overigens niet doe is omdat ik anders weer die Petro gasten achter me aan krijg die daar om gaan zeiken..
Idem, bij deze.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Na de post van Dean gelezen te hebben, ga ik hier maar niet op reageren.
Ik hoop dat dat je genoeg zegt.
Die gasten moet je gewoon wat negeren of laconiek mee omgaan. Op Fok! is 75% een autistische puber, dus als je er niet op in gaat houden ze vanzelf opquote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben het hier ook meer dan mee eens, misschien moet ik het idd maar in m`n link dump topic gooien..
De reden dat ik dat overigens niet doe is omdat ik anders weer die Petro gasten achter me aan krijg die daar om gaan zeiken..
Dat is ook zo..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die gasten moet je gewoon wat negeren of laconiek mee omgaan. Op Fok! is 75% een autistische puber, dus als je er niet op in gaat houden ze vanzelf op
Ik bash nooit.quote:
Toppie, so anything happened in FOK-land?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is ook zo..
Nja, laat ik dat maar doen dan!
We vonden jouw stadje een hell voor verlaagde auto's.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vertel, wat had Dean allemaal over me te zeggen onderweg naar Rotterdam![]()
Ja, het was maar goed dat we bij Brother in de auto zatenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef L.no het volgende:
[..]
We vonden jouw stadje een hell voor verlaagde auto's.
Huh, kocht jij de mijne niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef The_Dean het volgende:
Niks dan goeds
Hoe kan ik iemand bashen die mijn versterker koopt?
Over verlaagde auto's weet ik 't niet, maar het andere kan best kloppenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef L.no het volgende:
[..]
We vonden jouw stadje een hell voor verlaagde auto's.
had dan gezegd dat je rotterdam wasquote:Op donderdag 25 november 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, het was maar goed dat we bij Brother in de auto zaten
Dat hebben we toen zelfs meerdere keren gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef genakt het volgende:
[..]
had dan gezegd dat je rotterdam was
ow sorry denk eroverheen gelezen ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hebben we toen zelfs meerdere keren gezegd
Ik denk persoonlijk dat alles beter is dan een (Micro-)cube. Ik heb hem wel eens getest volgens mij, kon behoorlijk hard (zeker in vergelijking met een Roland Cube 15x die ik ook testte toen)quote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Braddie het volgende:
Is een Vox DA5 een goede vervanger van de Micro-Cube?
Wil hem inruilen op die DA5...
Proberen, luisteren, concluderenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Braddie het volgende:
Is een Vox DA5 een goede vervanger van de Micro-Cube?
Wil hem inruilen op die DA5...
De jouwe is iets goedkoper ben ik bangquote:
Sparen kan ik niet...... Helaaschquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef genakt het volgende:
ik ben voor deze aan het sparen 7 string
[ afbeelding ]
ltd sc 607
hij is 1000 zit al op de helftquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
De jouwe is iets goedkoper ben ik bangTenzij je een echte Höfner gaat kopen
[..]
Sparen kan ik niet...... Helaasch
Wtf zit er op z'n kinquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
ltd sc 607
Klopt en nee, wil een goedkoop basgitaartje en die Harley Benton ziet er wel goed uit (en op youtube klinkt ie ook nog aardig... als 145 euro zeg maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
De jouwe is iets goedkoper ben ik bangTenzij je een echte Höfner gaat kopen
een baartquote:
Voor zoiets ben ik aan het sparen maar ik zit nog niet eens op de helft.quote:
Nja, dat was tegen het einde van de zomer al, met Baroeg Open Air. Witch komt hier wel 'binnenkort', dus dan mag je hem gerust meegeven. Als dat mag van Witchfynder natuurlijk, kan niet voor hem spreken, maar dat is geen beroerde gast dus denk dat het met enige overredingskracht wel moet lukkenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef genakt het volgende:
[..]
ow sorry denk eroverheen gelezen ofzo
sorry
ik had wel begrepen dat witchfinder en dean is zouden doen fozo
anders had ik me epiphone even afgegeven
Ik wil dat ook, maar mag niet van L.noquote:
Gewoon al je scheermesjes uit het raam gooien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar mag niet van L.no
WTH, dat ding heeft een eigen leven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
ltd sc 607
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar mag niet van L.no
Wacht nou over 10/20 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik wou dit, maar helaas
[ afbeelding ]
Deal!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Wacht nou over 10/20 jaar ofzo.
Laat je babyface nou gewoon zien als je de kans hebt.
Dat zou je best nog wel staan ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik wou dit, maar helaas
[ afbeelding ]
I know, rightquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou je best nog wel staan ook.
Link naar die van 73 ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een Mediamarkt fail weer zeg.
Kreeg een mail met de "dagaanbieding".
Samsung G3 Eco 2tb externe harde schijf voor ¤88.
Eerste hit op google is al ¤73.![]()
Zo'n external HD is echt klote als je zo'n power cable erbij moet hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een Mediamarkt fail weer zeg.
Kreeg een mail met de "dagaanbieding".
Samsung G3 Eco 2tb externe harde schijf voor ¤88.
Eerste hit op google is al ¤73.![]()
Ligt eraan wat je ermee wil doen he, wil je hem vaak meenemen dan is dat makkelijker voor onderweg. Thuis vind ik dat het weer geen zak uitmaaktquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:38 schreef blckbb het volgende:
Z
[..]
Zo'n external HD is echt klote als je zo'n power cable erbij moet hebben
Ik heb er een van 640 GB en dat is misschien niet zo heel veel ruimte (voor mij voorlopig wel iig) maar die is USB powered en das voor mij veel handiger
klopt, maar mn ouders zijn geschieden en om nu ieder weekend weer een shitload aan kabels mee te nemen naar mn pa zie ik ook niet echt zitten + dat ik 'm ook wel eens meeneem naar vrienden voor muziek enzquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen he, wil je hem vaak meenemen dan is dat makkelijker voor onderweg. Thuis vind ik dat het weer geen zak uitmaakt
Ja dan is zo'n 2.5 schijf veel makkelijker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
klopt, maar mn ouders zijn geschieden en om nu ieder weekend weer een shitload aan kabels mee te nemen naar mn pa zie ik ook niet echt zitten + dat ik 'm ook wel eens meeneem naar vrienden voor muziek enz
alstuquote:
Die schijf is half zo groot als die van de media marktquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
alstu
Tja, usb powered is in sommige gevallen wel handiger ja, maar als je 'm bijvoorbeeld alleen als back-up gebruikt heb ik liever veel opslag. Met usb kan het eventueel aan onze router.
Damnit, dat mij dat zou overkomen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die schijf is half zo groot als die van de media markt
Niet? In mijn ervaring juist wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Damnit, dat mij dat zou overkomen.![]()
Maar ja, in general is Mediamarkt nooit sterk in aanbiedingen.
Mijn ervaring is dat de aanbiedingen vroeger beter waren dan tegenwoordig. Sowieso moet MEdia Markt het van de aanbiedingen hebben, met de normale prijzen zijn ze nogal duur ja...quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet? In mijn ervaring juist wel.
Als het goed is niks, tenzij je nu echt hele slechte snaren gebruikt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:40 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.lordofthestrin(...)EXL116/10000068.html
Benieuwd wat deze bad boys voor m'n geluid gaan doen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan is zo'n 2.5 schijf veel makkelijker.
Ik geburuik mijne als mediaopslag voor aan m'n tv, dus eens in de zoveeltijd verplaats ik em eeens van m'n computer naar m'n pc, dan maakt zo'n kabeltje ook niet meer uit
Post jij ook eens een filmpje johquote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het lukt je anders prima om het bloed onder onze nagels vandaan te halen...
Kwaliteit
Ze zijn een slagje dikker, dus kijken of je dat merkt/hoortquote:Op vrijdag 26 november 2010 07:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als het goed is niks, tenzij je nu echt hele slechte snaren gebruikt.
ik heb nog dikkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 03:40 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.lordofthestrin(...)EXL116/10000068.html
Benieuwd wat deze bad boys voor m'n geluid gaan doen
Op m'n Klitty (<---) zaten vanuit de fabriek de standaard .40 of .42 dunne snaartjes, heb ik na een week vervangen door .54's, ook een stuk dikker. Voor powerchords vind ik dat een stuk lekkerder spelen, strakkere snaren. Voor soleren echter een stuk minder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ze zijn een slagje dikker, dus kijken of je dat merkt/hoort
voor drop B heb ik .12quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:30 schreef -Menn0- het volgende:
Merk dat heavy bottom snaren het niet redden in drop C. Daarom ga ik deze op mn Jim Root zetten
Ja, dat klopt wel, buiten de aanbiedingen om winkel ik er meestal ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de aanbiedingen vroeger beter waren dan tegenwoordig. Sowieso moet MEdia Markt het van de aanbiedingen hebben, met de normale prijzen zijn ze nogal duur ja...
Ik hoor net dat ik ook een kaartje hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef genakt het volgende:
ben bezig met LL al 15 min -_-'
schiet niet echt op
edit: heb hem![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik ook een kaartje heb
Ja, binnen 2,5 uur. Dat is wel heel erg snel.quote:
dat klopt denk ik ook niet. Wedde komen ze volgend jaar nog met 10duizend kaartjes aanzetten ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, binnen 2,5 uur. Dat is wel heel erg snel.
Er zullen sowieso weer kaartjes van zwarthandelaren ongeldig worden gemaakt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef genakt het volgende:
[..]
dat klopt denk ik ook niet. Wedde komen ze volgend jaar nog met 10duizend kaartjes aanzetten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |