ren op je vingers, bij je eerste weekje spelen.quote:
Dat is al weer 1 dag dichter bij het weekend dan gisterenquote:
Zelfs ik ben er al een paar keer binnen geweestquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:20 schreef wimjongil het volgende:
waar ligt de achterhoek arena, dean? Ik woon al 17 jaar in de achterhoek maar heb er nog nooit van gehoord...
Dinxperlo dus
Of een verder van het weekend verwijderd...quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is al weer 1 dag dichter bij het weekend dan gisteren
ik heb al 'weekend' al is het vandaag om de verkeerde redenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is al weer 1 dag dichter bij het weekend dan gisteren
nee, crematie van me opa, morgen er maar vrij bijgenomen om ff tot rust te komen, donderdag vrij voor bepaalde zaken en vrijdag ook vrij genomen omdat ik niet weet hoe laat ik donderdag thuis ben.quote:
ow gecondoleerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nee, crematie van me opa, morgen er maar vrij bijgenomen om ff tot rust te komen, donderdag vrij voor bepaalde zaken en vrijdag ook vrij genomen omdat ik niet weet hoe laat ik donderdag thuis ben.
Nee man. Ben je helemaal gek geworden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef blckbb het volgende:
Roland Cube 15x nu slechts 60 euro bij Feedback![]()
Die kopen en m'n buizenbak wegdoen?
Crate V5 had je toch? Maar die heb je toch ook al op marktplaats staan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef blckbb het volgende:
Roland Cube 15x nu slechts 60 euro bij Feedback![]()
Die kopen en m'n buizenbak wegdoen?
Hij was er geloof ik niet zo tevreden over...quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man. Ben je helemaal gek geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |