ren op je vingers, bij je eerste weekje spelen.quote:
Dat is al weer 1 dag dichter bij het weekend dan gisterenquote:
Zelfs ik ben er al een paar keer binnen geweestquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:20 schreef wimjongil het volgende:
waar ligt de achterhoek arena, dean? Ik woon al 17 jaar in de achterhoek maar heb er nog nooit van gehoord...
Dinxperlo dus
Of een verder van het weekend verwijderd...quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is al weer 1 dag dichter bij het weekend dan gisteren
ik heb al 'weekend' al is het vandaag om de verkeerde redenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is al weer 1 dag dichter bij het weekend dan gisteren
nee, crematie van me opa, morgen er maar vrij bijgenomen om ff tot rust te komen, donderdag vrij voor bepaalde zaken en vrijdag ook vrij genomen omdat ik niet weet hoe laat ik donderdag thuis ben.quote:
ow gecondoleerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nee, crematie van me opa, morgen er maar vrij bijgenomen om ff tot rust te komen, donderdag vrij voor bepaalde zaken en vrijdag ook vrij genomen omdat ik niet weet hoe laat ik donderdag thuis ben.
Nee man. Ben je helemaal gek geworden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef blckbb het volgende:
Roland Cube 15x nu slechts 60 euro bij Feedback![]()
Die kopen en m'n buizenbak wegdoen?
Crate V5 had je toch? Maar die heb je toch ook al op marktplaats staan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef blckbb het volgende:
Roland Cube 15x nu slechts 60 euro bij Feedback![]()
Die kopen en m'n buizenbak wegdoen?
Hij was er geloof ik niet zo tevreden over...quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man. Ben je helemaal gek geworden?
Klopt en kloptquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Crate V5 had je toch? Maar die heb je toch ook al op marktplaats staan?
(http://link.marktplaats.nl/389048454)
[..]
Hij was er geloof ik niet zo tevreden over...
F5 doet wonderen hier.,...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik word zo langzamerhand een beetje kotsmisselijk van die Samsung reclame voor ELK filmpje op YouTube. Zelfs met de oude Agnostic Front en Biohazard komt die zooi de boel verpesten
Je ken ook een Fender Mustang kopen. Even duur (ongeveer) en je kunt er ook ontzettend veel kanten mee op. Speel tegenwoordig nauwelijks (studiequote:
Meh, gaat algauw 50 euro bovenop en ik hoef om eerlijk te zijn niet per sé een nieuwe versterker, maar met zo'n leuke aanbieding als bij die Roland ga je er toch wel over denkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je ken ook een Fender Mustang kopen. Even duur (ongeveer) en je kunt er ook ontzettend veel kanten mee op. Speel tegenwoordig nauwelijks (studie) maar je kan er leuk geluid uitkrijgen.
Misschien kun je hem ruilen tegen die V8 die op marktplaats staatquote:
Lijkt me vrij sterk dat iemand het zwarte schaap onder de Crates wilt ruilen tegen een topperquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem ruilen tegen die V8 die op marktplaats staat
Tja, ik heb die van mij voor ¤90 opgestuurd gekregen. Minus ¤65 is dat dus ¤25 erbij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk dat iemand het zwarte schaap onder de Crates wilt ruilen tegen een topper
Bovendien heb ik al een bod van 65 euro erop waar ik denk ik wel op inga, voor mondharmonica's blijkt het een goede versterker te zijn
Grappig of triest?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:07 schreef genakt het volgende:
echt grappig hoe braddie de persoon hier in dit topic probeert af te maken
Gitaar en drums
Wel goed voor een sigquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:07 schreef genakt het volgende:
echt grappig hoe braddie de persoon hier in dit topic probeert af te maken
Gitaar en drums
quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Die drums klinken voor geen meter, gitaar is veelste zacht in de mix.
Haal van internet af man.
En kom terug als je weet hoe je tracks moet mixen onafhankelijk..
Voor de eerste keer is het wel redelijk..
Maar je hebt duidelijk wel les nodig in dit soort dingen!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Die drums klinken voor geen meter, gitaar is veelste zacht in de mix.
Haal van internet af man.
En kom terug als je weet hoe je tracks moet mixen onafhankelijk..
Voor de eerste keer is het wel redelijk..
Maar je hebt duidelijk wel les nodig in dit soort dingen!
maar ik moet in ulft spelen, dru fabriek, nieuw complexquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:20 schreef wimjongil het volgende:
waar ligt de achterhoek arena, dean? Ik woon al 17 jaar in de achterhoek maar heb er nog nooit van gehoord...
Dinxperlo dus
Het is soms net alsof je om de maat heen hangt. Je speelt netjes, maar naar mijn idee niet altijd strak op de maat, vooral in het begin niet. Maar in de eerste 3 seconde speel je al beter dan Braddie, dus jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef genakt het volgende:
kan ik even feedback krijgen
want dan zet ik later opgenomen geluid via me toneport erachter en het nummer
alleen 2:35 ongeveer mis ik een pinch harmonic![]()
in het begin heb je wel beetje gelijk. Begin net iets te laat daarvoor misschien en daarna stukje alternate picking niet echt perfect in de maat. Daarna vind ik hem wel goed gaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is soms net alsof je om de maat heen hangt. Je speelt netjes, maar naar mijn idee niet altijd strak op de maat, vooral in het begin niet. Maar in de eerste 3 seconde speel je al beter dan Braddie, dus ja.
Epiphone LP Prophecyquote:Op woensdag 24 november 2010 00:33 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik kan vrij weinig over je spelen zeggen maar welk gitaar model is dat?
Een Les Paul denk ik maar welke precies? Wat een mooi ding.
Iemand tips voor welk Guitar Magazines beetje tof zijn in NL?
bovenstaandequote:
Gast, het ligt toch totaal niet in de mix samen?quote:
Af en toe koop ik wel eens de Total Guitar, maar die is niet Nederlandsquote:Op woensdag 24 november 2010 00:33 schreef W1ckeDxt het volgende:
Iemand tips voor welk Guitar Magazines beetje tof zijn in NL?
Ga alsjeblieft eens naar die tering zooi van jezelf luisteren voordat je anderen, die misschien veel meer talent hebben, af gaat lopen kankeren.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, het ligt toch totaal niet in de mix samen?
Tuurlijk, dat van mij klinkt ook niet te gek, maar ik weet wel wat waar in de mix moet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |