Je vergeet: 'dan jij in je kleine teen'quote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft eens naar die tering zooi van jezelf luisteren voordat je anderen, die misschien veel meer talent hebben, af gaat lopen kankeren.
Godverdomme.
En nu over gitaren praten met gitaristen. (dat is dus iedereen behalve Braddie)
Ik ben twee servers aan het installeren, nee dusquote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef mdvries_2 het volgende:
Dus... nog wat spannends gebeurd vandaag?
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft eens naar die tering zooi van jezelf luisteren voordat je anderen, die misschien veel meer talent dan jij in je kleine teen hebben, af gaat lopen kankeren.
Godverdomme.
Dan klopt de burn dus niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 08:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je vergeet: 'dan jij in je kleine teen'
ja als je daar keer wat heb gekocht kan je postcode inlveren enz. Dan om de zoveel tijd krijg je boekje. Heb hem ook al paar dagen binnen trouwensquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dus Feedback is een bepaalde shop?
Nvm gevonden, ik probeer me van GAS te weerhouden iig.
Wat voor peavey heb jij?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Staan wel goede dingen in, als ik geld had.
Maar ik denk dat het volgende wat ik qua gear ga kopen een amp is en dan geen combo maar een top en cabinet los. Dan kun je toch een veel specifiekere sound krijgen? Ben nog niet helemaal tevreden over m'n Peavey. Thuis wel maar bij gigs niet, heel raar.
Een peavey Classic 30, 30 watts buizen keihard en erg helder.quote:
Hmm moet ik ook maar eens naar gaan kijken. Wil een 6505+ combo, maar die gaat nogal hard voor thuisgebruik.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Een peavey Classic 30, 30 watts buizen keihard en erg helder.Maar als je hem erg hard zet is hij voor keiharde rock soms net iets te helder. Dan hoord je piepgeluiden als ik over mijn snaren glijd want hij vangt echt alles op.
Ik kan dit weekend wel even een filmpje maken, soort van review van de Peavey met een strat en met een les paul.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hmm moet ik ook maar eens naar gaan kijken. Wil een 6505+ combo, maar die gaat nogal hard voor thuisgebruik.
Beetje een leuk ding ?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef KaMo het volgende:
Morgen hopelijk mijn nieuwe camera!
Morgen naar Gorillaz! Nieuwe camera mee
Kodak Zi8, reviews zijn lovend.quote:
Waar is het morgen? In de HMH was het legendarisch vet iigquote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef KaMo het volgende:
Morgen hopelijk mijn nieuwe camera!
Morgen naar Gorillaz! Nieuwe camera mee
Antwerpen, ik woon vlakbij de grens, dus is voor mij veel dichterbij!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Waar is het morgen? In de HMH was het legendarisch vet iig
Ik heb em niet gekocht door de schokkende beelden in de review filmpjes juistquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kodak Zi8, reviews zijn lovend.
Vooral belangrijk was: mogelijkheid er een externe microfoon op aan te sluiten!
Schokkend is altijd bij kleine cameratjes!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb em niet gekocht door de schokkende beelden in de review filmpjes juistVanaf statief gaat het prima maar los zag het er een stuk minder uit.
Nouja ik ben benieuwd naar je concert opnames en hoe het geluid van die mic dan is zonder extra microfoon aangezien die toch niet mee naar binnen mag dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Schokkend is altijd bij kleine cameratjes!
En voor echte 'producties' ga ik toch een steadycam ervoor maken; statief met gelijk ook microfoonhouder erop enzo!
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik ben benieuwd naar je concert opnames en hoe het geluid van die mic dan is zonder extra microfoon aangezien die toch niet mee naar binnen mag dan.
klinkt metallica - nothing else matters -achtigquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www10.speedyshare.(...)oad/gitaarstukje.mp3
Rustgevend gitaarstukje
Klinkt middeleeuws
maar wel vet hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 23:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
klinkt metallica - nothing else matters -achtig
Gave locatie waar is dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef guitarist het volgende:
Vandaag leuk projectje gefilmt.
[ afbeelding ]
Iets klopt niet aan deze foto....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Tevens nieuwe jacks aan mijn cabinet kabel gezet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Laatste paar dagen weer eens de cd's van de Blues Brothers in de auto... wat blijft dat toch geniaal
Z'n scherm staat fucking scheef ?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iets klopt niet aan deze foto....
[..]
Zou niet weten wat er verkeerd aan is.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iets klopt niet aan deze foto....
[..]
Oh datquote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Z'n scherm staat fucking scheef ?
Volgens mij is je laptop een beetje over datum deanquote:Op donderdag 25 november 2010 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh dat
Ja, scharnier afgebroken.
Nee hoor, doet het perfect. Alleen tot 5 keer toe uit bed gevallen... vier keer ging goed, maar vijfde keer vond de harde schijf niet zo leuk, scharnier brak en het plastich rond het scherm [boven en rechts] zit geduct-taped.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Volgens mij is je laptop een beetje over datum dean
Ik verwacht voor zo'n handig iemand als jij toch een betere oplossingquote:Op donderdag 25 november 2010 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, doet het perfect. Alleen tot 5 keer toe uit bed gevallen... vier keer ging goed, maar vijfde keer vond de harde schijf niet zo leuk, scharnier brak en het plastich rond het scherm [boven en rechts] zit geduct-taped.
Niks aan de hand
Scherm is alleen het plastic wat niet meer vast klikt, en heb weinig zin voor 25 euro een set scharnieren te bestellen. Zo doe hij het ook en staat toch 90% van de tijd op tafel.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik verwacht voor zo'n handig iemand als jij toch een betere oplossing
Hoe dat?quote:
als ik de switch helemaal naar beneden doet geen geluidquote:
Element kan niet zosnel wat aan kapot gaanquote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik de switch helemaal naar beneden doet geen geluid
dus of switch kapot, draadje los, of element kapot toch ?
Ach, man...quote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft eens naar die tering zooi van jezelf luisteren voordat je anderen, die misschien veel meer talent hebben, af gaat lopen kankeren.
Godverdomme.
Bron: OP.quote:Respecteer elkaars smaak en mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |