Niet? In mijn ervaring juist wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Damnit, dat mij dat zou overkomen.![]()
Maar ja, in general is Mediamarkt nooit sterk in aanbiedingen.
Mijn ervaring is dat de aanbiedingen vroeger beter waren dan tegenwoordig. Sowieso moet MEdia Markt het van de aanbiedingen hebben, met de normale prijzen zijn ze nogal duur ja...quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet? In mijn ervaring juist wel.
Als het goed is niks, tenzij je nu echt hele slechte snaren gebruikt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:40 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.lordofthestrin(...)EXL116/10000068.html
Benieuwd wat deze bad boys voor m'n geluid gaan doen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan is zo'n 2.5 schijf veel makkelijker.
Ik geburuik mijne als mediaopslag voor aan m'n tv, dus eens in de zoveeltijd verplaats ik em eeens van m'n computer naar m'n pc, dan maakt zo'n kabeltje ook niet meer uit
Post jij ook eens een filmpje johquote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het lukt je anders prima om het bloed onder onze nagels vandaan te halen...
Kwaliteit
Ze zijn een slagje dikker, dus kijken of je dat merkt/hoortquote:Op vrijdag 26 november 2010 07:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als het goed is niks, tenzij je nu echt hele slechte snaren gebruikt.
ik heb nog dikkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 03:40 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.lordofthestrin(...)EXL116/10000068.html
Benieuwd wat deze bad boys voor m'n geluid gaan doen
Op m'n Klitty (<---) zaten vanuit de fabriek de standaard .40 of .42 dunne snaartjes, heb ik na een week vervangen door .54's, ook een stuk dikker. Voor powerchords vind ik dat een stuk lekkerder spelen, strakkere snaren. Voor soleren echter een stuk minder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ze zijn een slagje dikker, dus kijken of je dat merkt/hoort
voor drop B heb ik .12quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:30 schreef -Menn0- het volgende:
Merk dat heavy bottom snaren het niet redden in drop C. Daarom ga ik deze op mn Jim Root zetten
Ja, dat klopt wel, buiten de aanbiedingen om winkel ik er meestal ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de aanbiedingen vroeger beter waren dan tegenwoordig. Sowieso moet MEdia Markt het van de aanbiedingen hebben, met de normale prijzen zijn ze nogal duur ja...
Ik hoor net dat ik ook een kaartje hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef genakt het volgende:
ben bezig met LL al 15 min -_-'
schiet niet echt op
edit: heb hem![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik ook een kaartje heb
Ja, binnen 2,5 uur. Dat is wel heel erg snel.quote:
dat klopt denk ik ook niet. Wedde komen ze volgend jaar nog met 10duizend kaartjes aanzetten ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, binnen 2,5 uur. Dat is wel heel erg snel.
Er zullen sowieso weer kaartjes van zwarthandelaren ongeldig worden gemaakt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef genakt het volgende:
[..]
dat klopt denk ik ook niet. Wedde komen ze volgend jaar nog met 10duizend kaartjes aanzetten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |