niet de sfeer verpesten enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:14 schreef genakt het volgende:
door gewoon te zeggen zullen we even neuken oid ?
hoe zeg je dat op een beschaafde vrouwelijke sensuele manier?quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:14 schreef genakt het volgende:
door gewoon te zeggen zullen we even neuken oid ?
mannen zijn niet moeilijk
Inderdaad. Dus niet opeens over je paard beginnen of dat je net ongesteld bent geworden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
niet de sfeer verpesten enzo...
haha ik zou in de lach schieten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Begin als je even samen alleen bent sowieso te hijgen of te kreunen.
Klaar
"Ga je mee naar mijn kamer/huis?"quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
hoe zeg je dat op een beschaafde vrouwelijke sensuele manier?
gecockteased? wat is dat? iemand opwinden en vervolgens geen seks hebben??quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedenk me net dat er iemand ontzettend gecockteased gaat worden tot 'ie blauwe ballen heeft. Ik vermoed kwade opzet
Jij misschien, hij niet! Hij staat paraatquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:16 schreef yellowrose het volgende:
[..]
haha ik zou in de lach schieten.
ja, ga hem ook gevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:17 schreef genakt het volgende:
maar vraagje TS wil je hem alleen opwinden of ga je hem ook geven ?
Zie je wel? Je snapt het wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
gecockteased? wat is dat? iemand opwinden en vervolgens geen seks hebben??
Yup.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
gecockteased? wat is dat? iemand opwinden en vervolgens geen seks hebben??
zou het een beetje creepy vinden als iemand in een kroeg in je nek ging hijgenquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij misschien, hij niet! Hij staat paraat
Denk je? Geef hem of geef hem niet (en wind hem dan niet op).quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
ja, ga hem ook geven(denk ik)
ja want eerst opwinden en daarna niks doen is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Mannen vinden dat niet erg als een meisje dat bij hun doet, in tegendeel!quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
zou het een beetje creepy vinden als iemand in een kroeg in je nek ging hijgen
nee ik weet het zeker... maar dan moeten de omstandigheden er wel naar zijn:)quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk je? Geef hem of geef hem niet (en wind hem dan niet op).
Leuk is elkaar opwinden en dan neuken, niet neuken na het opwinden is NIET leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:19 schreef yellowrose het volgende:
maar ik wil hem dus zoveel mogelijk opwinden.. maar het moet wel leuk blijven zegmaar
maar letterlijk hijgen? of bedoel je het anders? subtieler neem ik aan:P niet als een paard gaan hijgen, toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mannen vinden dat niet erg als een meisje dat bij hun doet, in tegendeel!
Rij ff tegen hem aan, hijg zachtjes in zn oor... vooral de blik in je ogen is dan erg belangrijk: kijk ERG wellustig en hij wil welquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:20 schreef yellowrose het volgende:
[..]
maar letterlijk hijgen? of bedoel je het anders? subtieler neem ik aan:P niet als een paard gaan hijgen, toch?
Tegen hem aanrijden? zoiets valt toch op bij andere mensen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rij ff tegen hem aan, hijg zachtjes in zn oor... vooral de blik in je ogen is dan erg belangrijk: kijk ERG wellustig en hij wil wel
Als vrouw kun jij dat best subtiel doen, neem ik aanquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Tegen hem aanrijden? zoiets valt toch op bij andere mensen?
ja, daarom vind ik het ook zo grappig, ik bedoel, hoe RIJ je subtiel tegen iemand aan? op welke plaats? met welke beweging?quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als vrouw kun jij dat best subtiel doen, neem ik aan
alsof ik dat durfquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In de kroeg, tegen de bar aan, met je klit zacht door de broek schurend over zijn dij
Grutjes, ja. Eng! Brrrquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Tegen hem aanrijden? zoiets valt toch op bij andere mensen?
Tuurlijk durf je dat, het is 2010, komopquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:29 schreef yellowrose het volgende:
[..]
alsof ik dat durfmoet et maar net druk genoeg zijn :S
Dat vind ik persoonlijk eventjes lekker, maar ik vind het stukken geiler om helemaal de baas te zijn in bed. Onderwerp je aan mequote:Op dinsdag 23 november 2010 02:44 schreef anoniemelurker het volgende:
Meid, gooi hem op je bed, ga bovenop hem zitten, duw zijn handen naar achteren, laat je lange haren om zijn gezicht heenvallen en fluister hijgerig in zijn oor wat je met hem wil gaan doen terwijl je hem droogneukt...
Als dat geen harde resultaten geeft dan heb je een homo te pakken.
Die ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:11 schreef RitseB het volgende:
Leg je hand eens op zijn dijbeen en fluister iets in zijn oor, succes gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:57 schreef htctouch2 het volgende:
Trek uitdagende kleren aan. strakke broek en een strak truitje of topje..
Zorg dat je borsten en billen goed te zien zijn en trek hiermee de aandacht.. kijk hem recht in de ogen aan..
Ik heb een keer mee gemaakt met een mooie dame echt strak in een broek die voor mij bukte, ik keek erna en ze zei: die zou je wel eens willen vastpakken he..
Ik met me droge kop.. Nee hoeft niet.. kon me zelf wel voor de kop slaan
Hahaha.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:57 schreef htctouch2 het volgende:
Trek uitdagende kleren aan. strakke broek en een strak truitje of topje..
Zorg dat je borsten en billen goed te zien zijn en trek hiermee de aandacht.. kijk hem recht in de ogen aan..
Ik heb een keer mee gemaakt met een mooie dame echt strak in een broek die voor mij bukte, ik keek erna en ze zei: die zou je wel eens willen vastpakken he..
Ik met me droge kop.. Nee hoeft niet.. kon me zelf wel voor de kop slaan
w0rd em up chickquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:44 schreef anoniemelurker het volgende:
Meid, gooi hem op je bed, ga bovenop hem zitten, duw zijn handen naar achteren, laat je lange haren om zijn gezicht heenvallen en fluister hijgerig in zijn oor wat je met hem wil gaan doen terwijl je hem droogneukt...
Als dat geen harde resultaten geeft dan heb je een homo te pakken.
Die werkt altijdquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:40 schreef Scorpie het volgende:
'Zal ik jouw genotsknots, ook wel plezierstaaf, eens tegen mijn huig aan hangen?'
Ik denk niet dat ze op scholen leren hoe je jongens moet opgeilen. De leraren niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:13 schreef Bartcoah het volgende:
Meisjes die vragen op fora hoe ze een jongen moeten opgeilen![]()
Ze geven nu toch wel genoeg seks uitleg op al die middelbare scholen of wat?
In iedergeval bij mij hebben ze het over voorspel gehad. Dit is al IETS om mee te beginnen of ben jij ook al zo naiefquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op scholen lweren hoe je jongens moet opgeilen. De leraren niet in ieder geval.
''Ga je mee om het beest met 2 ruggen te maken?''quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
neeee dat is onzinquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Nee, jij wordt gegeven, mag ik toch hopen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Als jij pas tijdens het pijpen opgewonden raakt is er iets goed mis met je.quote:
Voorspel natuurlijk wel, maar niet in detail treden hoe je een man goed geil kan krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:46 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
In iedergeval bij mij hebben ze het over voorspel gehad. Dit is al IETS om mee te beginnen of ben jij ook al zo naief
Dit geldt alleen voor fokkers.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef Jodocus1 het volgende:
Gewoon meer dan 5 minuten in zijn buurt blijven is voldoende.
Statistisch gezien denk hij elke 5 minuten aan sex.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:02 schreef breedboy het volgende:
[..]
neeee dat is onzin
als je dat doet verpest je meteen alles
gewoon het woord neuken gebruiken
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef Sofia90 het volgende:
Een man opwinden is het makkelijkste wat er is, de kunst is om hem na de opwinding geïnteresseerd in je te laten blijven.
Toch nog tot post 39 gered! I'm impressed!quote:Op dinsdag 23 november 2010 04:05 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Die ja.. En dan geen d/t-fouten maken bij dat fluisteren he.
.
Of het tegenover gestelde, ervoor zorgen dat hij na de seks begrijpt dat het alleen om de seks gaat...(je hebt er van die emo-types tussen zitten)quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef Sofia90 het volgende:
Een man opwinden is het makkelijkste wat er is, de kunst is om hem na de opwinding geïnteresseerd in je te laten blijven.
Van punten achter zinnen zetten word ik nog geiler.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef HLV_Siempre het volgende:
Ik word enorm geil van correct vervoegde werkwoorden
Waarom altijd die reacties als 'ga Nederlands studeren' ?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:43 schreef yellowrose het volgende:
ja halllo zeurpieten, ga Nederlands studeren ofzo, ik weet heus wel dat het eigenlijk "hoe wind je een man op?" is, maar ik heb dit bericht midden in de nacht geschreven...... boeiend.. je kunt de titel toch niet meer veranderen
OT: heb m nog niet gesproken/gezien, stay tuned
En dat moet blijken uit?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef yellowrose het volgende:
omdat ik het irritant vind dat je gaat zeiken om eenmalig een t teveel, terwijl ik overduidelijk wel weet wat de spellingsregels zijn en niet dom ben.
Als vrouwen er ronduit voor uitkomen dat ze seks willen en dat in je oor fluisteren vind ik dat bepaald geen sfeer verpesten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
niet de sfeer verpesten enzo...
Dit is nog redelijk subtielquote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Aterlucis het volgende:
Als hij auto rijdt, je hand op zijn dij leggen en zachtjes beginnen te strelen
Dit is ronduit platquote:Op woensdag 24 november 2010 23:21 schreef BruinBeertje het volgende:
hem ''perongeluk'' bij z'n kruis grijpen, en dan zeg je van; ''oeps! ik dacht dat mijn hart in je linkerbroekzak zat ...![]()
it works!
Te veel lachen is ook niet goedquote:
Aan het hendeltje draaienquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:11 schreef yellowrose het volgende:
Tips gevraagd voor als je met een man/jongen aan het praten bent en hem subtiel op wil winden...
Dat idd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:14 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Te veel lachen is ook niet goed![]()
Zou het vreselijk vinden als mijn date de hele tijd zo stom zit te giechelen en probeert een sexy gezicht te trekkken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |