Waarom altijd die reacties als 'ga Nederlands studeren' ?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:43 schreef yellowrose het volgende:
ja halllo zeurpieten, ga Nederlands studeren ofzo, ik weet heus wel dat het eigenlijk "hoe wind je een man op?" is, maar ik heb dit bericht midden in de nacht geschreven...... boeiend.. je kunt de titel toch niet meer veranderen
OT: heb m nog niet gesproken/gezien, stay tuned
En dat moet blijken uit?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef yellowrose het volgende:
omdat ik het irritant vind dat je gaat zeiken om eenmalig een t teveel, terwijl ik overduidelijk wel weet wat de spellingsregels zijn en niet dom ben.
Als vrouwen er ronduit voor uitkomen dat ze seks willen en dat in je oor fluisteren vind ik dat bepaald geen sfeer verpesten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
niet de sfeer verpesten enzo...
Dit is nog redelijk subtielquote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Aterlucis het volgende:
Als hij auto rijdt, je hand op zijn dij leggen en zachtjes beginnen te strelen
Dit is ronduit platquote:Op woensdag 24 november 2010 23:21 schreef BruinBeertje het volgende:
hem ''perongeluk'' bij z'n kruis grijpen, en dan zeg je van; ''oeps! ik dacht dat mijn hart in je linkerbroekzak zat ...![]()
it works!
Te veel lachen is ook niet goedquote:
Aan het hendeltje draaienquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:11 schreef yellowrose het volgende:
Tips gevraagd voor als je met een man/jongen aan het praten bent en hem subtiel op wil winden...
Dat idd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:14 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Te veel lachen is ook niet goed![]()
Zou het vreselijk vinden als mijn date de hele tijd zo stom zit te giechelen en probeert een sexy gezicht te trekkken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |