niet de sfeer verpesten enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:14 schreef genakt het volgende:
door gewoon te zeggen zullen we even neuken oid ?
hoe zeg je dat op een beschaafde vrouwelijke sensuele manier?quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:14 schreef genakt het volgende:
door gewoon te zeggen zullen we even neuken oid ?
mannen zijn niet moeilijk
Inderdaad. Dus niet opeens over je paard beginnen of dat je net ongesteld bent geworden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
niet de sfeer verpesten enzo...
haha ik zou in de lach schieten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Begin als je even samen alleen bent sowieso te hijgen of te kreunen.
Klaar
"Ga je mee naar mijn kamer/huis?"quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
hoe zeg je dat op een beschaafde vrouwelijke sensuele manier?
gecockteased? wat is dat? iemand opwinden en vervolgens geen seks hebben??quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedenk me net dat er iemand ontzettend gecockteased gaat worden tot 'ie blauwe ballen heeft. Ik vermoed kwade opzet
Jij misschien, hij niet! Hij staat paraatquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:16 schreef yellowrose het volgende:
[..]
haha ik zou in de lach schieten.
ja, ga hem ook gevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:17 schreef genakt het volgende:
maar vraagje TS wil je hem alleen opwinden of ga je hem ook geven ?
Zie je wel? Je snapt het wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
gecockteased? wat is dat? iemand opwinden en vervolgens geen seks hebben??
Yup.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
gecockteased? wat is dat? iemand opwinden en vervolgens geen seks hebben??
zou het een beetje creepy vinden als iemand in een kroeg in je nek ging hijgenquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij misschien, hij niet! Hij staat paraat
Denk je? Geef hem of geef hem niet (en wind hem dan niet op).quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
ja, ga hem ook geven(denk ik)
ja want eerst opwinden en daarna niks doen is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
ja, ga hem ook geven(denk ik)
Mannen vinden dat niet erg als een meisje dat bij hun doet, in tegendeel!quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
zou het een beetje creepy vinden als iemand in een kroeg in je nek ging hijgen
nee ik weet het zeker... maar dan moeten de omstandigheden er wel naar zijn:)quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk je? Geef hem of geef hem niet (en wind hem dan niet op).
Leuk is elkaar opwinden en dan neuken, niet neuken na het opwinden is NIET leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:19 schreef yellowrose het volgende:
maar ik wil hem dus zoveel mogelijk opwinden.. maar het moet wel leuk blijven zegmaar
maar letterlijk hijgen? of bedoel je het anders? subtieler neem ik aan:P niet als een paard gaan hijgen, toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mannen vinden dat niet erg als een meisje dat bij hun doet, in tegendeel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |