Het gaat ook niet om Korea. Het gaat over stabiliteit in de wereldquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:48 schreef ethiraseth het volgende:
Korea was toch al nutteloos, dus niemand die het zal missen! Behalve dan creepy dudes met een Azie-fetish, maar fuck die mensen.
Een naamgenoot van me is door haar verrechtstquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef StephanL het volgende:
Leijten in het vragenuurtje is altijd +1
Ik vind haar persoonlijk wel één van de beste jonge politici die Nederland heeft, waar denk ik zeker later meer van zullen horen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een naamgenoot van me is door haar verrechtst
Knap. Heet jij Karl Marx?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een naamgenoot van me is door haar verrechtst
Shit, ze hebben me door...quote:
quote:Zo lijkt Sarah Palin het land en zijn inwoners voornamelijk te zien: als een groep zelfingenomen en zeurende kinderen, waar zij als Grizzly Mama met brilletje en perfect getoupeerd haar wel voor wil zorgen. Steeds opnieuw roemt ze haar familiegevoel (en dat enorme gezin waar iedereen een Hobbitnaam heeft, Piper en Willow en Bristol en Track en Trig en Tripp). Al werken de kinderen niet helemaal mee aan die pure, christian rock-achtige droom: Bristol is een ongehuwde moeder en op Facebook is te zien hoe een woeste Willow iemand uitscheldt.
Uiteindelijk hoop ik van harte met Barbara Bush mee: I sat next to her once, thought shes beautiful. And I think shes very happy in Alaska and ehm I hope shell stay there.
Wie heeft dat geschreven/gezegd?quote:
Dank. Vooral voor het wijzen op de onjuistheid van die regel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Neuj, die genoemde regel is geen regel. En vrijwel alle gangbare slowchatters ontbraken in die OP, Monidique, Monolith, Mutant, Rock, Sigme, Reya, Titus e.a.. De nieuwe helft is dus waardeloos.
Er komt geen oorlog in korea. Ik denk dat niemand dat conflict wil betalen. En, als Korea geen al te gekke dingen doet, dan stopt het daar eigenlijk mee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om Korea. Het gaat over stabiliteit in de wereld
Mijn doel was eigenlijk om Zolcon te pesten, maar om dat op te schrijven als motivatie is ook weer zo zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank. Vooral voor het wijzen op de onjuistheid van die regel.
Smaakten die ballen nog lekker?quote:
Inderdaad, er mag wel wat meer leven in komen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hallo!
Slowchat is vandaag ouderwets slow![]()
Gewoon gewerktquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Inderdaad, er mag wel wat meer leven in komen.![]()
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
de vloer gedaan, fokken en fysiotherapiequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Inderdaad, er mag wel wat meer leven in komen.![]()
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
HEEL groot... Moet vooral lachen om die enorme bal op het bord van de kleine... Is wel heeel erg veel, vooral in vergelijking met de aardappels en de groentequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jazekers![]()
Waren wel groot....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |