De Bolkquote:
quote:
Bolkestein. Wat een overschatte vent. Alsof die paar vage dansers belangrijker zijn dan schoon drinkwater in alle landen. Elitaire mafketel die 15 jaar heeft gestudeerdquote:
Kijk het filmpje nou afquote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bolkestein. Wat een overschatte vent. Alsof die paar vage dansers belangrijker zijn dan schoon drinkwater in alle landen. Elitaire mafketel die 15 jaar heeft gestudeerd
Gast meen je dit nou en ben je echt zo dom, of zit je te trollen? (Zoals Bolkenstein)quote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bolkestein. Wat een overschatte vent. Alsof die paar vage dansers belangrijker zijn dan schoon drinkwater in alle landen. Elitaire mafketel die 15 jaar heeft gestudeerd
Oh Oh Cherso wordt niet van belastinggeld betaald.quote:Op maandag 22 november 2010 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Super, mooi statement...straks is er alleen nog maar geld voor Oh Oh Cherso!
Eens, en dan al helemaal als ze hun kunsten niet voor publiek willen vertonen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:41 schreef SillyWalks het volgende:
Wordt dit grote koor van onze belastingcenten betaald?????
Meteen afschaffen die onzin. Waarom heeft de publieke omroep een koor nodig?
Dat heb ik al 5 keer gedaan. Ik ben niet doof, hoor. Ik versta prima wat hij zegt. En het slaat gewoon nergens op.quote:
Geen kwaad woord over een van Neerlands geweldige policus ooit..quote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef Injetta het volgende:
Persoonlijk vind ik koren vreselijk, maar ja.. om nou alles wat ik vreselijk vind af te schaffen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Muziekcentrum_van_de_Omroepquote:Op maandag 22 november 2010 23:41 schreef SillyWalks het volgende:
Wordt dit grote koor van onze belastingcenten betaald?????
Meteen afschaffen die onzin. Waarom heeft de publieke omroep een koor nodig?
Bezuinigen op zoiets moois, dat doe je toch gewoon niet? Zo mooi en goedquote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef Ringo het volgende:
Wat mooi! Wat mooi die zang! Waarom?? Wat mooi!
Dan wint 'ie toch 2012 t/m 2017?quote:Op maandag 22 november 2010 23:44 schreef roos85 het volgende:
echt balen dat Sven een blessure heeft, daar gaat zijn EK/WK Allround kampioenschaps record
Och ja, fantastisch. Wat een revelatie die vent. Hoort in hetzelfde rijtje thuis als Mandela en consorten. Flikker toch op. Je praat gewoon de massa achterna.quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over een van Neerlands geweldige policus ooit..
Hij poept in je hoofdgezicht
Denk je nou serieus dat er meer mensen naar een theater gaan als ze meer van dit soort acties (die er al voldoende zijn) gaan voeren?!quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik ben tegen die hele Schreeuw-actie en voor bezuinigingen op 'kunst', maar dit is wel mooi.
Maar waarom kan dit nu pas? Zulk soort spontane dingen moeten ze vaker doen, wordt het bekender, komen er meer mensen naar het theater en heb je minder subsidie nodig.
onzin moet je is wat vaker radio 4 luisteren en Ned 3 kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso wordt niet van belastinggeld betaald.
[..]
Eens, en dan al helemaal als ze hun kunsten niet voor publiek willen vertonen.
Alsof hij dat echt wil, hij loopt gewoon al die cultuurmensen keihard te trollen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat heb ik al 5 keer gedaan. Ik ben niet doof, hoor. Ik versta prima wat hij zegt. En het slaat gewoon nergens op.
das waar, maar tochquote:Op maandag 22 november 2010 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wint 'ie toch 2012 t/m 2017?
Het punt is: de zangers zelf hoeven niet te bepalen voor wie ze wel of niet hun kunstje zouden moeten doen. Alsof er zonder overheidssubsidie niets meer voor zulke mensen te zingen valt....quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef arucard het volgende:
[..]
Bezuinigen op zoiets moois, dat doe je toch gewoon niet? Zo mooi en goed
quote:
Goede bijdrages hoor.quote:
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van het omroepkoor gehoord.quote:Op maandag 22 november 2010 23:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat er meer mensen naar een theater gaan als ze meer van dit soort acties (die er al voldoende zijn) gaan voeren?!![]()
Lijkt me echt volstrekte onzin
Als het zo mooi en goed is, dan kunnen ze toch zelf wel zorgen voor inkomsten?quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef arucard het volgende:
[..]
Bezuinigen op zoiets moois, dat doe je toch gewoon niet? Zo mooi en goed
ik ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van het omroepkoor gehoord.
WK?quote:
Dat zegt dan weer iets over jou.quote:Op maandag 22 november 2010 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 november 2010 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
heb je deze al gezien??quote:Op maandag 22 november 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Goede bijdrages hoor.
Je kunt plaatjes plaatsen.
Knap hoor.
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 23:47 schreef SillyWalks het volgende:
Wel hautain dat die vrouw het idee alleen al belachelijk vindt dat ze meer zou moeten doen dan alleen zingen. Hoe durven ze het voor te stellen, dat schorriemorrie!
Nou dan moet hij wel weer terug kunnen komen. Het is verstandig denk ik om nu de rust te nemen en niet door te gaan en het te forceren.quote:
Dat ik cultuur wel volg?quote:Op maandag 22 november 2010 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
Of over jou natuurlijk, maar net hoe je het bekijkt.
Vast, maar voor een deel ook iets over de kunstsector.quote:
Ter land, ter zee en in de lucht en de palingsoap worden wel van belastinggeld betaald...dat soort tokkieprogramma's kunnen net zo goed op een campingzender als SBS6 worden uitgezonden...maar het slaat nergens op, om alles wat naar cultuur ruikt op zo'n manier weg te vagen...quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso wordt niet van belastinggeld betaald.
Henk en Ingrid betalen ook belasting en die willen Jantje Smit en z'n vrienden zien.quote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ter land, ter zee en in de lucht en de palingsoap worden wel van belastinggeld betaald...dat soort tokkieprogramma's kunnen net zo goed op een campingzender als SBS6 worden uitgezonden...maar het slaat nergens op, om alles wat naar cultuur ruikt op zo'n manier weg te vagen...
ja, Sven wordt absoluut niet gesponsord en doet niets aan reclame.quote:Op maandag 22 november 2010 23:48 schreef henkde_j het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad.
Sporters verzamelen toch ook grotendeels hun eigen geld?
Sponsoring is wat anders dan subsidie. Sponsoring kan ook werken voor de kunstsector, en dat kan makkelijker als je wat meer naar buiten treedt, zoals ze vanavond deden.quote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, Sven wordt absoluut niet gesponsord en doet niets aan reclame.
Ik bedoel, dat kan zo'n koor toch ook?quote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kan niet schaatsenquote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef henkde_j het volgende:
Kramer gaat dit jaar gewoon voor de Alvestêdetocht
Kijk, ik heb er geen probleem mee om met overheidsgeld orkesten in Nederland te financieren, maar je moet ergens wel een afweging maken of er niet gewoonweg teveel zijn. Wat heb je nu aan meerdere orkesten, terwijl de vraag erna laag is? Kan je dan niet beter je financiën op 1 of 2 orkesten concentreren.quote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ter land, ter zee en in de lucht en de palingsoap worden wel van belastinggeld betaald...dat soort tokkieprogramma's kunnen net zo goed op een campingzender als SBS6 worden uitgezonden...maar het slaat nergens op, om alles wat naar cultuur ruikt op zo'n manier weg te vagen...
Inderdaad, hij heeft sponsors en doet reclames. Hij verdient het geld niet (nauwelijks) met schaatsen zelf. Die zangers moeten ook maar met stikkers op hun kop reclamedeuntjes gaan zingen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
denk niet dat de KPN een grote zak geld heeft voor een koor Hoe mooi ze ook zingen en hoe prachtig het ook is.quote:Op maandag 22 november 2010 23:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat kan zo'n koor toch ook?
Als ze niet 'naar buiten' treden niet nee.quote:Op maandag 22 november 2010 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk niet dat de KPN een grote zak geld heeft voor een koor Hoe mooi ze ook zingen en hoe prachtig het ook is.
Beetje flauw tegenargument.quote:Op maandag 22 november 2010 23:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft sponsors en doet reclames. Hij verdient het geld niet (nauwelijks) met schaatsen zelf. Die zangers moeten ook maar met stikkers op hun kop reclamedeuntjes gaan zingen.
Boe-boe, ba-ba, dat is Domo vla!
ze treden vaak zat naar buiten op Ned 2 en Radio 4 en oa in Vredeburg in Utrechtquote:Op maandag 22 november 2010 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ze niet 'naar buiten' treden niet nee.
Boehoe de Bolk wil bezuinigen op die arme Afrikaanse negertjesquote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ze krijgen ook wat minder airtime.quote:Op maandag 22 november 2010 23:52 schreef marcodej het volgende:
Als ze niet 'naar buiten' treden niet nee.
De KPN heeft of had vroeger zelf een harmonie-orkest.quote:Op maandag 22 november 2010 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk niet dat de KPN een grote zak geld heeft voor een koor Hoe mooi ze ook zingen en hoe prachtig het ook is.
lol ik sta aan jouw kant in deze discussie, hoor. Ik overdrijf mijn onderbouwing alleen een beetjequote:Op maandag 22 november 2010 23:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beetje flauw tegenargument.
Zo'n koor kan prima wat commerciëler te werk gaan.
Moeten zo nodig zeggen met hun NASCAR.quote:Op maandag 22 november 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze krijgen ook wat minder airtime.
Geen urenlange saaie rondjesrijdende schaatsers die wel worden uitgezonden.
Zoals ze in de USA zeggen: het kijken naar het groeien van gras is boeiender dan naar een 10k. kijken.
Dan kwam dat niet goed overquote:Op maandag 22 november 2010 23:54 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
lol ik sta aan jouw kant in deze discussie, hoor. Ik overdrijf mijn onderbouwing alleen een beetje
Ik zag gewoon ineens een commerciele koorploeg voor me, en moest het even opschrijvenquote:
Jaaj bient aain manj vol pasjie!quote:
slamdunkquote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef roos85 het volgende:
Als P&W er zoveel moeite mee heeft dat het omroepkoor wordt wegbezuinigd, dan leveren ze toch wat salaris in
Programma's zoals Oh Oh Cherzo.quote:Op maandag 22 november 2010 23:52 schreef Onnoman het volgende:
De Neerlandse cultuur bestaat hedendaags uit!!!!!!!!!!!!!!!!!
1: negen zoenen
2: moskeen
3: commerciele kwaliteit verwaardelosde tokkie theater en muziekoptredens
4: gay pride
5: joop van den ende musicals
ben moe.. wie maakt het verder af?
Jaai bent een moojé Frau!quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Jaaj bient aain manj vol pasjie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |