De Bolkquote:
quote:
Bolkestein. Wat een overschatte vent. Alsof die paar vage dansers belangrijker zijn dan schoon drinkwater in alle landen. Elitaire mafketel die 15 jaar heeft gestudeerdquote:
Kijk het filmpje nou afquote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bolkestein. Wat een overschatte vent. Alsof die paar vage dansers belangrijker zijn dan schoon drinkwater in alle landen. Elitaire mafketel die 15 jaar heeft gestudeerd
Gast meen je dit nou en ben je echt zo dom, of zit je te trollen? (Zoals Bolkenstein)quote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bolkestein. Wat een overschatte vent. Alsof die paar vage dansers belangrijker zijn dan schoon drinkwater in alle landen. Elitaire mafketel die 15 jaar heeft gestudeerd
Oh Oh Cherso wordt niet van belastinggeld betaald.quote:Op maandag 22 november 2010 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Super, mooi statement...straks is er alleen nog maar geld voor Oh Oh Cherso!
Eens, en dan al helemaal als ze hun kunsten niet voor publiek willen vertonen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:41 schreef SillyWalks het volgende:
Wordt dit grote koor van onze belastingcenten betaald?????
Meteen afschaffen die onzin. Waarom heeft de publieke omroep een koor nodig?
Dat heb ik al 5 keer gedaan. Ik ben niet doof, hoor. Ik versta prima wat hij zegt. En het slaat gewoon nergens op.quote:
Geen kwaad woord over een van Neerlands geweldige policus ooit..quote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef Injetta het volgende:
Persoonlijk vind ik koren vreselijk, maar ja.. om nou alles wat ik vreselijk vind af te schaffen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Muziekcentrum_van_de_Omroepquote:Op maandag 22 november 2010 23:41 schreef SillyWalks het volgende:
Wordt dit grote koor van onze belastingcenten betaald?????
Meteen afschaffen die onzin. Waarom heeft de publieke omroep een koor nodig?
Bezuinigen op zoiets moois, dat doe je toch gewoon niet? Zo mooi en goedquote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef Ringo het volgende:
Wat mooi! Wat mooi die zang! Waarom?? Wat mooi!
Dan wint 'ie toch 2012 t/m 2017?quote:Op maandag 22 november 2010 23:44 schreef roos85 het volgende:
echt balen dat Sven een blessure heeft, daar gaat zijn EK/WK Allround kampioenschaps record
Och ja, fantastisch. Wat een revelatie die vent. Hoort in hetzelfde rijtje thuis als Mandela en consorten. Flikker toch op. Je praat gewoon de massa achterna.quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over een van Neerlands geweldige policus ooit..
Hij poept in je hoofdgezicht
Denk je nou serieus dat er meer mensen naar een theater gaan als ze meer van dit soort acties (die er al voldoende zijn) gaan voeren?!quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik ben tegen die hele Schreeuw-actie en voor bezuinigingen op 'kunst', maar dit is wel mooi.
Maar waarom kan dit nu pas? Zulk soort spontane dingen moeten ze vaker doen, wordt het bekender, komen er meer mensen naar het theater en heb je minder subsidie nodig.
onzin moet je is wat vaker radio 4 luisteren en Ned 3 kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso wordt niet van belastinggeld betaald.
[..]
Eens, en dan al helemaal als ze hun kunsten niet voor publiek willen vertonen.
Alsof hij dat echt wil, hij loopt gewoon al die cultuurmensen keihard te trollen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat heb ik al 5 keer gedaan. Ik ben niet doof, hoor. Ik versta prima wat hij zegt. En het slaat gewoon nergens op.
das waar, maar tochquote:Op maandag 22 november 2010 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wint 'ie toch 2012 t/m 2017?
Het punt is: de zangers zelf hoeven niet te bepalen voor wie ze wel of niet hun kunstje zouden moeten doen. Alsof er zonder overheidssubsidie niets meer voor zulke mensen te zingen valt....quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef arucard het volgende:
[..]
Bezuinigen op zoiets moois, dat doe je toch gewoon niet? Zo mooi en goed
quote:
Goede bijdrages hoor.quote:
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van het omroepkoor gehoord.quote:Op maandag 22 november 2010 23:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat er meer mensen naar een theater gaan als ze meer van dit soort acties (die er al voldoende zijn) gaan voeren?!![]()
Lijkt me echt volstrekte onzin
Als het zo mooi en goed is, dan kunnen ze toch zelf wel zorgen voor inkomsten?quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef arucard het volgende:
[..]
Bezuinigen op zoiets moois, dat doe je toch gewoon niet? Zo mooi en goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |