quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:12 schreef betyar het volgende:
De kachel moet uit anders kan ik niet naar bed.
Houtkachel (lekkere warmte)quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar ok: uit dan!
En slaap lekker!
Owh, dan blijf je nog ff???quote:
heb je ook een bedstee?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Houtkachel (lekkere warmte)
duurt nog even
Daaromquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik had je ouder ingeschat! Dan heb je nog alle tijd joh
19 toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
DaaromBen nog een groentje. Mensen schatten mij wel vaker ouder in op dit forum. Jij bent begin twintig, dat is ook een veilige aanname aangezien je nog volop aan het studeren bent
moet je nou weer....quote:
Vroeger als kind vond ik die dingen echt helemaal het einde. Je eigen persoonlijke kamertje in je kamerquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:17 schreef betyar het volgende:
[..]
zou wel bij het huis passen, nee met de verbouwing hebben we alles weggehaald.
Ooh, dat wist ik niet. POL verjongtquote:
Ik heb (nogquote:
Ik ben geestelijk 64 (als je mijn gezeur hoortquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, dat wist ik niet. POL verjongt
We zaten wel te twijfelen om het intact te laten, maar je levert zoveel ruimte in. Net als de opkamer een compleet nutteloze kamer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vroeger als kind vond ik die dingen echt helemaal het einde. Je eigen persoonlijke kamertje in je kamer
Och, ben je er zo een. Zo'n oude zeikerd?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk 64 (als je mijn gezeur hoort) maar lichamelijk nog een jonge god
Whiskers, volgens mij.quote:
Herlaarzen?quote:
Jonge god??quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk 64 (als je mijn gezeur hoort) maar lichamelijk nog een jonge god
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |