Niet op deze manier. Als ze eens beschaafd doen prima. Maar door een bevolkingsgroep weg te zetten als mindere mensen omdat ze een geloof hebben dat Wilders een beetje eng vindt moet je niet willenquote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, de knuppel moet maar eens in het hoenderhok gegooid worden.
Ook. Nee, heb na Paauw en Witteman een George Carlin show opgezet, deze kende ik nog niet. Google video, gotta love itquote:
Dat is inderdaad lullig ja, maar mijn vader heeft ook kanker en die heeft al 25 jaar niet meer gerookt. Dus in hoeverre daar een causaal verband tussen zit is mij niet duidelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoonvader zien gaan met een enge ziekte, dat kwam echt wel door het roken.
Geen idee, ik heb namelijk nog geen verkiezingsprogramma's gezien.quote:Op maandag 22 november 2010 23:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
En hoe zou dat de provincie Overijssel beter gaan maken voor haar burgers?
bah sterkte.... enig goed vooruitzicht?quote:Op maandag 22 november 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lullig ja, maar mijn vader heeft ook kanker en die heeft al 25 jaar niet meer gerookt. Dus in hoeverre daar een causaal verband tussen zit is mij niet duidelijk.
Dat verband is veelvoudig aangetoond door wetenschappers.quote:Op maandag 22 november 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lullig ja, maar mijn vader heeft ook kanker en die heeft al 25 jaar niet meer gerookt. Dus in hoeverre daar een causaal verband tussen zit is mij niet duidelijk.
Ik woon echt in de verkeerde verdomde stadquote:Op maandag 22 november 2010 23:59 schreef Zolcon het volgende:
Morgenavond maar eens lekker in de kroeg hangenWoensdag vrij is echt heel erg lekker
![]()
Daarvoor naar een lezing over 2 jaar Obama met oa Boris vd Ham.
Je zou bijna denken dat ik het druk heb
Arme jij.. (zag je link in #1624)...quote:Op maandag 22 november 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, zou nu maar wat graag mee willen doenAlleen me pa weet het niet (omstandigheden enzo). Maar de komende komt ie het wel te weten, desnoods laat ik per ongeluk een pakje peuken thuisliggen.
Hier in een dorp lange straat. Wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik woon echt in de verkeerde verdomde stad
Ja, maar ook vreselijk saai, lijkt mij. No offense.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier in een dorp lange straat. Wel lekker rustig.
gevalletje van:quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik woon echt in de verkeerde verdomde stad
Ah ok want het takenveld van de provincie is niet zo spannend dat het echt radicaal anders kan geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb namelijk nog geen verkiezingsprogramma's gezien.
Nope, ze kunnen het niet meer weghalen. Maar gelukkig kan hij wel gewoon werken. Alleen me moeder pusht me om vooral niet tegen mijn pa te zeggen dat ik rook, waarom zou je denken? Ik vermoed omdat ze dan niet kan uitstaan dat ik na het eten even een sigaretje zou gaan roken. Ze is namelijk 5 jaar geleden gestopt met rokenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
bah sterkte.... enig goed vooruitzicht?
Enorme sociale controle of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Valt wel mee, met een gezinnetje blijf je toch vaker thuis, en je hebt nog de ruimte. Ik hoef niet bang te zijn voor boze buren. Daarbij liggen steden als Den Bosch en Eindhoven binnen 20 minuten rijden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar ook vreselijk saai, lijkt mij. No offense.
Klopt dat de meeste ouders er zo mee omgaan, alleen is dit thuis nogal een ''teer'' onderwerpquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arme jij.. (zag je link in #1624)...
Ik had meer geluk (of pech).. Wilde als jonge tiener perse naar een concert.. Mocht, maar moeder moest perse mee, en we moesten zitplaatsen.. Stiekem gerookt toen ze drinken ging halen... Betrapt toen ik een sigaret bietste en rookte van een 25-jarige.. Moeder deed er zowaar niet moeilijk over.. BIG shock.. Maar sindsdien "mag/mocht" ik roken...
Kruisstraat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Je stoot thuis je duim en 2 kilometer verder moet je arm eraf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enorme sociale controle of valt dat wel mee?
nope, verkeerde kant van het kanaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Kruisstraat?
Wel leuk voetballen altijd tegen dat soort gasten en hun bijnamen
Henk de slager
Ben de breker
Pim het beest
Kom jij uit Brabant of Betyar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Kruisstraat?
Wel leuk voetballen altijd tegen dat soort gasten en hun bijnamen
Henk de slager
Ben de breker
Pim het beest
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom jij uit Brabant of Betyar?
Meer een chat dan een SCquote:
Ja, dat klopt misschien wel. Maar ik heb nog zo idioot veel doelstellingen en wensen. Wil de wereld zien, in een grote stad wonen, aan de slag voor de landelijke media. Maar voorlopig zit ik hier nog.quote:
Ik kom uit brabant inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom jij uit Brabant of Betyar?
Ik bedoelde dat Betyar (jij in dit geval) iig in Brabant woont cq uit Brabant kwam..quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:07 schreef betyar het volgende:
[..]
??? Brabant, Betyar betekent zwerver
al veranderdquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Betyar (jij in dit geval) iig in Brabant woont cq uit Brabant kwam..
Ja, hij IS mooiquote:
Nicequote:
Tja, tijd gaat snel als je bezig bent... Maar je moet wel altijd dingen blijven doen die je leuk vindt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt misschien wel. Maar ik heb nog zo idioot veel doelstellingen en wensen. Wil de wereld zien, in een grote stad wonen, aan de slag voor de landelijke media. Maar voorlopig zit ik hier nog.
Durf niet in het diepe te springen omdat ik mijn zaakjes aardig voor elkaar heb en mn cv flink aan het opleuken ben. Pfff, zoveel te doen, so little time.
Ik moest het ook vragen, hoor..quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef Arglist het volgende:
ah
SC staat voor slowchat, mysterie opgelost
Niemand vindt zichzelf jong (tot ze "oud" zijn)quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tja, tijd gaat snel als je bezig bent... Maar je moet wel altijd dingen blijven doen die je leuk vindt.
Ik wil graag later iets doen waar ik achteraf een goed gevoel bij heb. Eigenlijk is het mijn doel om bij een internationale organisatie het één en ander te doen maar dat is niet echt reëel. Toch blijf ik naar zo iets streven, ben per slot van rekening nog erg jong (dat vind ik zelf overigens niet)
The sky is the limit. Je moet inderdaad blijven doen wat je leuk vindt. En je moet altijd je dromen nastreven. Nooit geschoten is sowieso mis. Maar wat je zegt; we zijn nog jong (ik is 25).quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tja, tijd gaat snel als je bezig bent... Maar je moet wel altijd dingen blijven doen die je leuk vindt.
Ik wil graag later iets doen waar ik achteraf een goed gevoel bij heb. Eigenlijk is het mijn doel om bij een internationale organisatie het één en ander te doen maar dat is niet echt reëel. Toch blijf ik naar zo iets streven, ben per slot van rekening nog erg jong (dat vind ik zelf overigens niet)
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hij IS mooi
EDIT: Als ik nu nog de kennis had om 'm er (beetje laat) in te plempen..![]()
Ik had je ouder ingeschat! Dan heb je nog alle tijd johquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
The sky is the limit. Je moet inderdaad blijven doen wat je leuk vindt. En je moet altijd je dromen nastreven. Nooit geschoten is sowieso mis. Maar wat je zegt; we zijn nog jong (ik is 25).
Nee joh dat hoeft nu nog niet. ik zal wel ff een Op in de wiki zetten zodat die elke keer gekopieerd kan wordenquote:
Sterkte, mijn schoonvader ging net met vroegpensioen,quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope, ze kunnen het niet meer weghalen. Maar gelukkig kan hij wel gewoon werken. Alleen me moeder pusht me om vooral niet tegen mijn pa te zeggen dat ik rook, waarom zou je denken? Ik vermoed omdat ze dan niet kan uitstaan dat ik na het eten even een sigaretje zou gaan roken. Ze is namelijk 5 jaar geleden gestopt met roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |