Niemand denk ikquote:
ah wij mannen hebben er gewoon oog voorquote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Die tetten zijn mij nog niet opgevallen eigenlijk.
Was ze nou laatst in de Tv Kantine, ja toch? Leek wel goedquote:
Die bedekt ze altijd met veel stof en laagjes.quote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Die tetten zijn mij nog niet opgevallen eigenlijk.
Op zich een kunst dan dat jullie (mannen) weten dat ze er zittenquote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die bedekt ze altijd met veel stof en laagjes.
Wij hebben daar oog voor. Twee zelfsquote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zich een kunst dan dat jullie (mannen) weten dat ze er zitten
uhhhhh nee niet helemaalquote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Doet die jongen straks nou die ene knakker met die mega plugs na, die 2 weken(?) terug bij VOH een handje kwam schudden van die 2 dudes die er nu uit zijn? (Snapt U het nog?Ik weet de namen niet meer
)
ik heb geen flauw idee maar als jij dat zegt, geloof ik jequote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Doet die jongen straks nou die ene knakker met die mega plugs na, die 2 weken(?) terug bij VOH een handje kwam schudden van die 2 dudes die er nu uit zijn? (Snapt U het nog?Ik weet de namen niet meer
)
Ik weet alleen wie je bedoelt met die 2 dudes, die ex-Idols, Popstars, of wat waren ze, de rest... geen ideequote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
)
JAquote:Op maandag 22 november 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie je bedoelt met die 2 dudes, die ex-Idols, Popstars, of wat waren ze, de rest... geen idee
VOH duurt op Vrijdag altijd 3,5 uur hoorquote:Op maandag 22 november 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
pfffffffffff wat duurt het allemaal lang![]()
Ik val bijna in slaap hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |